Dit dus. Waar is het ineens zo misgegaan?quote:
Telegraaf. Wat verwacht je.quote:Op zondag 22 november 2015 12:03 schreef YazooW het volgende:
Een artikel bestaande uit een opsomming van willekeurige Tweets. Trieste journalistiek. Als ik Tweets wil lezen ga ik wel naar Twitter.
Tohong..........quote:Op zondag 22 november 2015 11:39 schreef tong80 het volgende:
Mooie actie. Natuurlijk de boete wel uit eigen zak betalen en een dildo in z'n reet steken mocht Geer of Goor komen te overlijden.
Dit ja. Totaal geen eerbetoon aan Armandquote:Op zondag 22 november 2015 12:18 schreef Confetti het volgende:
Kijk ons eens lekker liberaal en vrij zijn. Dat is pas triest.
Vraag me af of jij het punt misschien niet een beetje hebt gemist...quote:Op zondag 22 november 2015 12:09 schreef Postbus100 het volgende:
Hans Teeuwen maakte een statement bij Zomergasten met zijn sigaret op tv. Jeroen Pauw zal wel gedacht hebben: dat kan ik ook. Maakt het een daardoor een beetje een sneue actie. Mist totaal het punt.
Bij G.G. Allin pissen zijn fans nog steeds op z'n graf.quote:Op zondag 22 november 2015 12:26 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Dit ja. Totaal geen eerbetoon aan Armand
Inderdaad, we zouden gewoon weer met onze 16 jarige dochter onder de douche moeten kunnen staan; aldus de VARA.quote:Op zondag 22 november 2015 11:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus. Waar is het ineens zo misgegaan?
Ik vond het een geweldige actie.
Ik mis inderdaad presentators die gewoon rookte tijdens hun programma. Kwam in de regel veel leukere gesprekken uit, al dan niet in combinatie met een lekker drankje.quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Armandquote:Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
Wie de fuck is die Armand?
Wat een domme actie.
Nou, dit dus.quote:Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef Villas__Rubin het volgende:
Werkelijk, als je het presteert om hier nog zelfs een zeikreactie door door je hersenen te laten produceren, verdien je het leven ook niet. Kom op zeg, dat is toch gewoon lachen.
Gewoon veel mensen in NL die een saai kutleventje hebben en anderen geen pleziertje gunnen.quote:
Dat is (was) een man met heel mooi lang roodachtig haar die altijd heel alternatief (hippie achtig) gekleed ging. Dat kon ik toen en zelfs na zijn dood nog waarderen. Alleen zijn muziek en wiet gebruik heb ik nooit goed begrepen.quote:
Zelfs giftiger dan coke.quote:Op zondag 22 november 2015 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Vreemd dat een glas bier of wijn wel gewoon geaccepteerd is. Nog giftiger dan wiet.
Er is natuurlijk een verschil tussen iemand wel of niet een pleziertje gunnen en "stoer" drugs gaan zitten gebruiken in een veelbekeken tv-programma. Ik zou me kunnen voorstellen dat ouders van tieners hier niet op zitten te wachten.quote:Op zondag 22 november 2015 14:01 schreef D.D.W. het volgende:
[..]
Gewoon veel mensen in NL die een saai kutleventje hebben en anderen geen pleziertje gunnen.
Dan moeten ze maar op de EO afstemmen.quote:Op zondag 22 november 2015 14:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen iemand wel of niet een pleziertje gunnen en "stoer" drugs gaan zitten gebruiken in een veelbekeken tv-programma. Ik zou me kunnen voorstellen dat ouders van tieners hier niet op zitten te wachten.
Waarom dit soort reacties? Denk je dat alleen EO-ers kritisch zijn over drugsgebruik? Tip: als je wilt dat je hobby serieus genomen wordt wees er dan zelf ook kritisch over.quote:Op zondag 22 november 2015 14:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dan moeten ze maar op de EO afstemmen.
Wie is hier domquote:Op zondag 22 november 2015 13:14 schreef Fir3fly het volgende:
Wie de fuck is die Armand?
Wat een domme actie.
Heb ik al zo vaak gepostr. Ook schadelijker voor andere. Howf de voorbeelde iet te poste.quote:Op zondag 22 november 2015 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
Vreemd dat een glas bier of wijn wel gewoon geaccepteerd is. Nog giftiger dan wiet.
Kritisch zijn is wat anders dan onder het mom van het beschermen van kinderen aan censuur doen. Het is een programma na tienen, en we hebben het hier over tieners. Ouders die hun tieners graag willen voorliegen dat wiet roken heel abnormaal is doen dat maar zonder hulp van de PO.quote:Op zondag 22 november 2015 14:33 schreef beantherio het volgende:
[..]
Waarom dit soort reacties? Denk je dat alleen EO-ers kritisch zijn over drugsgebruik? Tip: als je wilt dat je hobby serieus genomen wordt wees er dan zelf ook kritisch over.
Dan zijn we het daar wel over eensquote:Op zondag 22 november 2015 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak gepostr. Ook schadelijker voor andere. Howf de voorbeelde iet te poste.
Ik kan me inderdaad wel voorstellen dat alle tienduizenden tieners die op hun vrijdagavond niet zijn uitgegaan maar in de plaats daarvan thuis naar Pauw hebben gekeken voor het leven getraumatiseerd zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 14:28 schreef beantherio het volgende:
[..]
Er is natuurlijk een verschil tussen iemand wel of niet een pleziertje gunnen en "stoer" drugs gaan zitten gebruiken in een veelbekeken tv-programma. Ik zou me kunnen voorstellen dat ouders van tieners hier niet op zitten te wachten.
Dat was alleen omdat de politie geen zin meer had om iedere keer invallen te doen in theehuizen.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Drinky het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet hoe wiet ooit tot het gedoogbeleid is gekomen hier in Nederland als je alle zure azijnpissers ziet. Wat een grote K
Jij hebt er al een paar opquote:Op zondag 22 november 2015 14:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb ik al zo vaak gepostr. Ook schadelijker voor andere. Howf de voorbeelde iet te poste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |