Jawel. Als Cambuur weer JL speelt zal ik de JL ook actiever volgen dan nu.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:20 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat mag, ik word alleen moe van al die Cambuur posts van je. Als ze volgend jaar weer naar Volendam en Almere mogen, volg je ze toch niet.
Haha, oke.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jawel. Als Cambuur weer JL speelt zal ik de JL ook actiever volgen dan nu.
Roda is beter dan Barcelona inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:22 schreef Coco98 het volgende:
Roda - Zwolle 0-5
Beter dan Barcelona.
Zit nu geen enkele echt leuke club. NEC volgde ik vorig jaar wel. Al is JL volgen sowieso moeilijker, je bent veelal afhankelijk van samenvattingen als je geen SC hebt.quote:
Ja die kan echt niet. Hopen dat na de winterstop nog een fatsoenlijke verdediger wordt gehaald en anders het maar doen met iemand - Heerings - vd Laan - Peersman als iedereen fit isquote:
Kan nog van alles gebeuren. De bal is rond. 11 tegen 11.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:27 schreef Buitendam het volgende:
Weer drie punten voor Ajax. Leggen de druk prima bij PSV neer.
Ze staan nog in de trein.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:29 schreef FL_Freak het volgende:
Staan al die joden nu buiten het stadion om te wachten om binnen te gaan dadelijk in de tweede helft?
Stakenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:30 schreef Pleun2011 het volgende:
Het hondstrouwe Ajax-publiek is weer in grote getale op komen draven zie ik
Cambuur is niet meer wat het geweest was.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ongelooflijk.
Hoe kun je in 20 minuten 4 goals tegenkrijgen op zo'n manier. Zelfs tegen Ajax
cambuur is dan ook niets anders dan een veredeld bierelftal.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ongelooflijk.
Hoe kun je in 20 minuten 4 goals tegenkrijgen op zo'n manier. Zelfs tegen Ajax
Een verdediging met Ferrier, Berhalter, Abma en De Vries is beter.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
cambuur is dan ook niets anders dan een veredeld bierelftal.
die zie ik in de JL nog degraderen. Zo slecht achterinquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:34 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
cambuur is dan ook niets anders dan een veredeld bierelftal.
Zo ver wil ik ook weer niet gaan, maar echt best is het niet nee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
die zie ik in de JL nog degraderen. Zo slecht achterin
'Wie gaat lager, Roda of SCC?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:36 schreef hafcfan het volgende:
[..]
die zie ik in de JL nog degraderen. Zo slecht achterin
SCCquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Wie gaat lager, Roda of SCC?
En terecht.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:33 schreef Brammess het volgende:
Ajax Life
@ajaxlife
De eerste fans melden zich op Zuid eerste ring. En opvallend: de rest van het stadion fluit. Vrij hard ook. #ajacam
SCC. Roda zie ik er nog wel in blijven ten koste van excelsior.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
'Wie gaat lager, Roda of SCC?
Zat daar in de jeugd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lamprou met een verleden bij Ajax, aldus de commentator.
hoezo had jij op roda-zwolle een 3?quote:
Klopt, maar 'niet zo heel lang geleden' zei ie er ook bij.quote:
Zwolle was ook bagger laatste wekenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hoezo had jij op roda-zwolle een 3?
Vaker danquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ze staken daar nog vaker als de NS
Ja zomaar opeens, had duidelijk even wen tijd nodig.. PO plek in het verschiet zelfsquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Napi. Bucs doen jet wel redelijk met Winston he?
Voor de Bucs redelijk ja, maar dat is alsnog niet al te best. Verder zit je in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:41 schreef Smoofie het volgende:
Napi. Bucs doen jet wel redelijk met Winston he?
Terecht fluitconcert.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef Brammess het volgende:
https://twitter.com/Denni(...)790792593408/video/1
Hij had het tegen mijquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Voor de Bucs redelijk ja, maar dat is alsnog niet al te best. Verder zit je in het verkeerde topic
Wiens groupie ben je?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:43 schreef opperkleurder het volgende:
Ik unlock net de Untappd Groupie badge
Terechtquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef Brammess het volgende:
https://twitter.com/Denni(...)790792593408/video/1
De Don zie ik.quote:
Denk je serieus dat ze nog een PO plek pakkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hij had het tegen mij. Enige bucs fan van nederland gok ik
Een tifo.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom kwam de F-side pas tijdens de rust binnen?
Ja.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
NHL wel.
Kun jij trouwens genieten van Golden Stategoden?
Ze hebben ook mazzel dat ze tegen AFC south spelen. Ze zullen nog wel een paar wins pakkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ja zomaar opeens, had duidelijk even wen tijd nodig.. PO plek in het verschiet zelfs
Saind en Knut?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van de twee oprichters van de Untappd app.
Doet me denken aan Dafne Schippers.quote:
Nee joh, zie diequote:Op zaterdag 21 november 2015 20:45 schreef Seam het volgende:
[..]
Denk je serieus dat ze nog een PO plek pakken? Dan ben je inderdaad wel fan
Theoretisch hebben zelfs de Browns nog kans.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:47 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Nee joh, zie diedan ook, op dit moment is er een kans.
Ja.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Theoretisch hebben zelfs de Browns nog kans.
stfuquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Toch is NFL geen sport. Rugby voor dummies.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
Heb vanmiddag naar de Honkbal finale zitten kijken. Korea overklaste de VS.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
obvious troll is obviousquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:49 schreef Cavaliers het volgende:
'Mathematisch kan het nog.' Belgen met humor hebben jaren shirts met die tekst naar wedstrijden van de rode duivels gedragen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Theoretisch hebben zelfs de Browns nog kans.
Zeggen dat NFL een sport voor dummies is terwijl bijna niemand in NL kijkt omdat ze het zo moeilijk vinden. Komt zoveel tactiek bij kijken.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zeggen dat NFL een sport voor dummies is terwijl bijna niemand in NL kijkt omdat ze het zo SAAI vinden. Komt zoveel tactiek bij kijken.
Edit: Troll![]()
Ach Belgen..quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:50 schreef DonRaja het volgende:
[..]
'Mathematisch kan het nog.' Belgen met humor hebben jaren shirts met die tekst naar wedstrijden van de rode duivels gedragen.
Heeft Ajax al gewonnen in de Europa League?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Ajax gaat verliezen van Celtic.
Er kunnen honderden boeken geschreven worden over de schandalen en cheats van de langst lopende dynasty in de NFL momenteel. Wat een prachtsport. Prachtspel, sorry.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:50 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Zeggen dat NFL een sport voor dummies is terwijl bijna niemand in NL kijkt omdat ze het zo moeilijk vinden. Komt zoveel tactiek bij kijken.
Edit: Troll![]()
Rickertman denkt dat een Nederlandse club in europa gaat verliezenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:51 schreef Rickertman96 het volgende:
Ajax gaat verliezen van Celtic.
Foutquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:52 schreef Brammess het volgende:
[..]
Rickertman denkt dat een Nederlandse club in europa gaat verliezen
Gras is groen
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Fout
PSV pakt United aan woensdag
hoop dat je gelijk hebtquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Fout
Niet echt, gelijkspel zou kunnen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Fout
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
zou wel lollig zijn als PSV wel meteen de 2e ronde haalt
Nope. PSV buiten Eindhoven is helemaal niks.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:53 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Fout
Net na deze post scoorde Bruma bijna.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nope. PSV buiten Eindhoven is helemaal niks.
Ik maar denken dat de ArenA buiten Eindhoven lag.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De ArenA ligt in niemandsland.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik maar denken dat de ArenA buiten Eindhoven lag.
Ajax werd in eigen stadion volledig overklast door PSV.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:54 schreef DonRaja het volgende:
[..]
hahhahahaha!quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ajax is in topwedstrijden niksquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ligt in dat geval aan de tegenstander. Voor Ajax is de Arena ook net een uitwedstrijd als het een keer vol zit...quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
juistquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:57 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ligt in dat geval aan de tegenstander. Voor Ajax is de Arena ook net een uitwedstrijd als het een keer vol zit...
Riep die jongen ook niet dat Serero beter is dan Guardado?quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:57 schreef Cavaliers het volgende:
Andersen kan technisch zo mee bij Barcelona.
~ JR-Style-93
Dit hebben wij niet gezien.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is natuurlijk wel buitenspel.
Cocu spaart Maher en Narsingh voor Manchesterquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:58 schreef Brammess het volgende:
Wacht, Pereiro speelt?
Cocu voert een act op
Statement is zo gemaakt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Het is wel weer lekker druk in die betonnenbak. Bang voor een aanslagje of zo?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:59 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zag een statistiek op Telegraaf. In +/- 400 minuten scoorde Pereiro 7 keer.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat komt uit op...
Locadia 91
Lestienne 76
Pereiro 59
Narsingh 229
...gemiddeld aantal minuten per goal/assist
en dan kopt bruma de 2-1 binnenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:59 schreef opperkleurder het volgende:
Zoet bokst straks wel de 1-1 binnen.
Zaterdagavond, ajaxpubliek zit dan normaal in de kinderdisco.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:59 schreef onlogisch het volgende:
Het is wel weer lekker druk in die betonnenbak. Bang voor een aanslagje of zo?
Tijd voor de Hawkeye.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen te zien met videobeelden.
Het wonder van Old Traffordquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Pereiro gaat schitteren op Old Trafford.
Het blijft Cocu, dus waarschijnlijk begint hij op de bank.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
Pereiro gaat schitteren op Old Trafford.
De nummer 7 is al voor volgend seizoen gereserveerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:06 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Niemand zal vanaf woensdag nog meer spreken over George Best.
KRITIEKtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 20:54:40Geen Donny van de Beek op de bank bij #Ajax maar gelukkig wel drie centrale verdedigers 😉 reageer retweet
FLUWELEN REVOLUTIEquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
KRITIEKtwitter:MikeVerweij twitterde op zaterdag 21-11-2015 om 20:54:40Geen Donny van de Beek op de bank bij #Ajax maar gelukkig wel drie centrale verdedigers 😉 reageer retweet
Donny van Beek heeft een ontzettende tokkienaam.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
Het is Donny van de Beek, niet de broer van Sven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Donny van Beek heeft een ontzettende tokkienaam.
Een tokkie is hij allerminst.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je speelt natuurlijk wel tegen Cambuur. Heb je zo'n extra slot op de deur zeker nodig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
beetje respect voor de toekomstige WK finale matchwinnerquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:08 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Is het een mof?quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:09 schreef Brammess het volgende:
[..]
beetje respect voor de toekomstige WK finale matchwinner
Welk verval? Is Willem II al een keer gevaarlijk geweest? Staat PSV onder druk?quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:13 schreef Rabieluh het volgende:
Het verval wat normaal na de rust komt is er nu al.
PSV is wel erg slordig in de opbouw.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welk verval? Is Willem II al een keer gevaarlijk geweest? Staat PSV onder druk?
Moet dat dan? Je kijkt voor het eerst PSV?quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Welk verval? Is Willem II al een keer gevaarlijk geweest? Staat PSV onder druk?
Dat is niet relevant.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moet dat dan? Je kijkt voor het eerst PSV?
Het is moeilijk om een gat te vinden als Willem II met 11 man op eigen helft staat en pas op de middenlijn druk zet op de bal.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV is wel erg slordig in de opbouw.
yayquote:Naast Martial, Rooney, Jones en Herrera zijn ook Antonio Valencia (voet), Luke Shaw (gebroken been), James Wilson (knie), Michael Carrick (enkel) en Marouane Fellaini (kuit) geblesseerd. Slecht nieuws voor Van Gaal, maar wellicht dus niet ongunstig voor PSV, dat woensdag in de Champions League in Manchester speelt.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:28 schreef opperkleurder het volgende:
Groningen weet nog niet te scoren
Het feit dat de cameraman/regisseur op zoek gaan naar een muisje op het veld en deze een minuut in beeld laten zegt nog meer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:32 schreef opperkleurder het volgende:
Dijks motm. Dat zegt voldoende.
Is het weer saai ja?quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:34 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Het feit dat de cameraman/regisseur op zoek gaan naar een muisje op het veld en deze een minuut in beeld laten zegt nog meer.
De eerste helft wel dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Tweede helft is niet om aan te zien.
Niet om aan te zien. Niet dat het verder ook echt verrassend is daar waar de wedstrijd al binnen was bij rust maar leuk is anders.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Drie x raden wie ik in mijn fok manager heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |