Maar uiteindelijk krijg je dan toch toestanden zoals het weeralarm bij ons?quote:Op zondag 22 november 2015 20:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Ik zie voorlopig nog geen eind komen aan de dreiging. Ook niet als ze daar nu een paar man oppakken.
Morgenvroeg krasalarm!quote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk krijg je dan toch toestanden zoals het weeralarm bij ons?Dat neemt ook niemand serieus meer.
Het is nog maar de 3de keer dat dit gebeurt ooit. Dus echt misbruikt wordt het niet hoor. En nog nooit zo omvangrijk ook niet overigens.quote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk krijg je dan toch toestanden zoals het weeralarm bij ons?Dat neemt ook niemand serieus meer.
Ik geloof jequote:Op zondag 22 november 2015 20:21 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Ja eerlijk waar. Kijk het ff terug anders dan.
Ik d8, waar ken ik die uitdrukking van? Hoe verzint die kerel hetging ongemerkt denk ik.
twitter:erwinheiser twitterde op zondag 22-11-2015 om 20:13:41RT @mfabottenheft: Quote 8uur journaal over situatie Brussel: "stond in dubio, maar nam geen risico". Hij maakte 'm echt. Tsja. #NOSjournaal reageer retweet
Zo is het maar je moet uiteindelijk toch gewoon verder gaan nietwaar ?quote:Op zondag 22 november 2015 20:24 schreef showtimer het volgende:
[..]
Klinkt een beetje ongeloofwaardig hè.quote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef SureD1 het volgende:
Apart...
https://mobile.twitter.com/pzf/status/668508462456938496
Is dat @pzf account een beetje betrouwbaar? Eerste wat ik hier van lees/hoor...
Ja, want het is veiligheidsdiensten alleen om alarm niveaus te doenquote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is zo onnozel die zgn. alarmniveau's.Die slimme boys van de terroristen wachten dan toch lekker gewoon tot die onzinnige alarmniveau's weg zijn.
²
Op zijn zachtst gezegd ja...quote:Op zondag 22 november 2015 20:27 schreef Fides het volgende:
[..]
Klinkt een beetje ongeloofwaardig hè.
Nou nee, maar ze lopen er wel mee te koop. Resultaat: terrorist wacht lekker tot de lucht is geklaard.quote:Op zondag 22 november 2015 20:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, want het is veiligheidsdiensten alleen om alarm niveaus te doen
tijdens het wachten kunnen ze ook opgespoord worden. Dus echt chill lijkt het me nietquote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef BansheeBoy het volgende:
Het is zo onnozel die zgn. alarmniveau's.Die slimme boys van de terroristen wachten dan toch lekker gewoon tot die onzinnige alarmniveau's weg zijn.
²
Je moet natuurlijk wel uitleggen waarom er ineens gepantserde voertuigen door de stad rijdenquote:Op zondag 22 november 2015 20:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nou nee, maar ze lopen er wel mee te koop. Resultaat: terrorist wacht lekker tot de lucht is geklaard.²
De trein wel, maar in Brussel zelf zul je enkel de bus kunnen nemen en het deel van de metro dat niet ondergronds gaat.quote:Op zondag 22 november 2015 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben benieuwd of ik morgen met de trein naar het werk in Brussel kan.
Vergeet je erfenis niet.quote:Op zondag 22 november 2015 20:32 schreef Fred_B het volgende:
Ik ben benieuwd of ik morgen met de trein naar het werk in Brussel kan.
quote:Op zondag 22 november 2015 20:26 schreef SureD1 het volgende:
Apart...
https://mobile.twitter.com/pzf/status/668508462456938496
Is dat @pzf account een beetje betrouwbaar? Eerste wat ik hier van lees/hoor...
quote:A former French intelligence official close to the investigations said that the Belgians were now looking for eight to 10 people who are heavily armed with weapons and explosives, in addition to Mr. Abdeslam, a resident of the heavily immigrant Molenbeek district of Brussels that was home to several of the Paris attackers.
Several Belgian media outlets reported that the police had arrested four people on Saturday evening, one wearing a suicide belt. Geert Schoorens, a magistrate at the federal prosecutor’s office, said on Sunday that he could “neither deny nor confirm” those reports because investigations were ongoing.
http://www.nytimes.com/20(...)nts-expand.html?_r=0
Ja, al is het (ondergrondse) station Schuman wel compleet afgesloten.quote:Op zondag 22 november 2015 20:32 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
De trein wel, maar in Brussel zelf zul je enkel de bus kunnen nemen en het deel van de metro dat niet ondergronds gaat.
Gelul. Het zijn geen frauderende bankdirecteuren...quote:Op zondag 22 november 2015 20:36 schreef Lothiriel het volgende:
Ik hoop dat ze allemaal naar de verdoemenis worden geschoten. Want als ze opgepakt worden krijgen ze max 30 jaar cel en lopen ze een 2-tal jaar later terug vrij rond want procedurefouten.
Thanks Houtenbeen! Ik zat al in de NYT te zoeken maar werd afgeleid door een virtuele rondleiding door Raqqa...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |