abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2015 @ 14:47:48 #251
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157810934
quote:
3s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:39 schreef Copycat het volgende:
Ik vroeg niet naar je tvvoorkeuren buiten The Voice, maar naar je muzikale voorkeuren. Satanvrij, neem ik aan?
Muzikale voorkeuren heb ik niet eens. Mijn smaak is breed wat dat betreft, luister vaak naar de radio 10 staat vandaag al de hele dag aan of die jazz zender vind ik ook wel es fijn. Gedweep en interesse in al die celebs and musicians heb ik wel gehad. Dank u voor de interesse :{w
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 25 november 2015 @ 14:51:03 #252
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157811013
Oké. En hoe maak je dan het onderscheid in het luisteren naar al dan niet satanische artiesten?
Of ben jij niet ontvankelijk, want wakker?

Ik bewonder vooral The Roots. Afgelopen zomer wederom gezien in Paradiso. Hopelijk hebben ze hun wortelen niet in Het Kwaad.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 25 november 2015 @ 14:53:55 #253
189978 controlaltdelete
pi_157811080
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

zo te zien niet
Dat ik weet wat kijkcijfers trekt wil nog niet zeggen dat ik er voor ga zitten en ga kijken. Ik zap ook wel eens en lees nieuws weet je wel. Dan kom je vanzelf tegen dat de helft van NL naar dat Hollands Top Model kijkt en meer van dat soort programma's. Hooguit dat ik het 10 minuten volhou dan heb ik het gehad met die troep. Je terechtwijzing snijdt dus geen hout.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157811647
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
at zijn er wel meer overkomen zoals Joan Rivers jl die sprak ook haar mond voorbij.
wat dan?
pi_157811662
quote:
14s.gif Op woensdag 25 november 2015 09:37 schreef jogy het volgende:
Ik denk niet dat Micheal Jackson ooit echt een viezerik is geweest, eerder dat hij gewoon een beetje kinds was of zo. Geen idee.
Peter pan syndroom. ;) net als wibi souriyabi (of zoiets)
  woensdag 25 november 2015 @ 15:22:57 #256
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157811730
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:38 schreef controlaltdelete het volgende:
SPOILER: nsfw
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
goed voorbeeld doet goed volgen zegt men toch?

Mijn tv staat vaker uit dan aan, sowieso die algemene pulp vermijd ik zoals kijkcijfers scoren met andermans ellende zoals schulden, een huis vol puin of een verslaafde te kakken zetten, muziek ben ik ook steeds minder mee bezig. Vanwaar die interesse in mij? Vast om me ergens mee om de oren te slaan.
Even je plaatje in een spoiler gepropt hoor :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_157811783
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 14:38 schreef controlaltdelete het volgende:

goed voorbeeld doet goed volgen zegt men toch?

Mijn tv staat vaker uit dan aan, sowieso die algemene pulp vermijd ik zoals kijkcijfers scoren met andermans ellende zoals schulden, een huis vol puin of een verslaafde te kakken zetten, muziek ben ik ook steeds minder mee bezig. Vanwaar die interesse in mij? Vast om me ergens mee om de oren te slaan.
Damn, wtf??? Is dat Miley Cyrus? :o Wat is die meid afgegleden zeg. Ongelooflijk. Weet nog wel dat het zo'n schattig meiske van 17 was die zong 'It's a party in the USA' (leuk liedje!). En een paar jaar later helemaal gestoord en hoerig. Maar die heeft er volgens mij d'r carrière ook echt een beetje mee kapot gemaakt? Hoor er volgens mij nooit meer wat van en iedereen herinnert het er als een goedkope showbizz snol die naakt op een sloopkogel zit om te scoren...
  woensdag 25 november 2015 @ 15:26:50 #258
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157811812
Met haar carrière gaat het heel goed en ze heeft ze allemaal op een -ietwat arty- rijtje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157811863
Dus ik zo Miley googlen, is dit de eerste hit: http://www.wtf.nl/spotlig(...)e-voorbindpenis.html
pi_157812340
Mijn mening trouwens over dit alles:

Ik geloof er op zich niet echt in en het is me allemaal wat vergezocht vaak, en het religieuze sausje bevalt me al helemaal niet. Maar goed, Amerika is natuurlijk ook behoorlijk Christelijk.
Maar ik moet wel zeggen dat al die symboliek mij ook zeker niet ontgaat! Denk dan aan Madonna die concerten geeft waarin om haar heen wordt gedanst door figuren met geitenhoorns op hun hoofd (overduidelijk een duivel-symbool), of als hoge priesteres bij de superbowl op zo'n rare 'magische' stoel. :P En die clipjes van Lady Gaga zitten ook vol met dat soort dingen (geitenhoorns op de muur, driehoeken; eigenlijk echt zo beetje alles komt erin voorbij mbt tot die occulte symboliek), en wel meer popsterren. Het is wel een duidelijk waarneembare trend die nu zo'n 10 jaar of zo gaande is.
Ook vond ik het ontwerp van die stadionlampen bij de olympische spelen in 2012 LOndon, erg opvallend ( http://cdn.simplesite.com(...)5._szw1280h1280_.jpg ) en veel weg hebben van dat symbool waar de Illuminati bekend om staat. Grappig detail: het bedrijf dat die dingen heeft gemaakt/geleverd heet ook iets van ïllumination nog wattus, maar dat kan ik even zo gauw niet meer vinden, want weet de zoektermen waarmee ik dat vond niet meer)

In ieder geval: je ziet het overal heel duidelijk terugkomen. Het is er gewoon... wat het betekent is alleen een beetje de vraag.

Wat ik ook wel opvallend vind is dat je bij de Israeli supreme court, je ook dat gekke alziende oog op het dak hebt: http://illuminatisymbols.(...)id.jpg&w=670&h=&zc=1

Het is allemaal op z'n minst 'een beetje vreemd'. Maar ik geloof eerlijk gezegd niet in groepen mensen in hoge posities die met elkaar open en bloot plannen bespreken om welbewust het volk verdorven te gaan maken en allerlei dingen die voor ieder weldenkend mens 'slecht' zouden zijn. Dat één individu met een psychopatische inslag zo denkt, is tot daar aan toe. Maar dat je hele hordes nette, welgestelde mensen aan zulke ideeën brengt om zich voor zulke zaken op hoog niveau in te zetten, klinkt me in de oren als kinderlijke fantasie, sorry...

Als er al zo'n elite is... bijvoorbeeld suprematische zionisten, zoals vaak beweerd wordt, dan hebben zij ook gewoon hun ideaalbeelden en proberen ze het goede te doen. Mensen gaan echt niet welbewust een soort horror proberen werkelijkheid te laten worden voor de lol of zo. Slechts geestelijk gestoorden doen dat, en daarvoor zijn dergelijke bewegingen te groot en divers. Wel kan het natuurlijk zo zijn dat hun idealen niet de onzen zijn, en ze daar een beetje egoïstisch in zijn. Echter de spook- en horrorverhalen zoals mensen die op het internet allemaal verzinnen, lijken me weinig meer dan roddel dat voorkomt uit het principe 'onbekend maakt onbemind'.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:01:04 #261
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157812657
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:46 schreef Roberta_J het volgende:
Mijn mening trouwens over dit alles:

Ik geloof er op zich niet echt in en het is me allemaal wat vergezocht vaak, en het religieuze sausje bevalt me al helemaal niet. Maar goed, Amerika is natuurlijk ook behoorlijk Christelijk.
Maar ik moet wel zeggen dat al die symboliek mij ook zeker niet ontgaat! Denk dan aan Madonna die concerten geeft waarin om haar heen wordt gedanst door figuren met geitenhoorns op hun hoofd (overduidelijk een duivel-symbool), of als hoge priesteres bij de superbowl op zo'n rare 'magische' stoel. :P En die clipjes van Lady Gaga zitten ook vol met dat soort dingen (geitenhoorns op de muur, driehoeken; eigenlijk echt zo beetje alles komt erin voorbij mbt tot die occulte symboliek), en wel meer popsterren. Het is wel een duidelijk waarneembare trend die nu zo'n 10 jaar of zo gaande is.
Ook vond ik het ontwerp van die stadionlampen bij de olympische spelen in 2012 LOndon, erg opvallend ( http://cdn.simplesite.com(...)5._szw1280h1280_.jpg ) en veel weg hebben van dat symbool waar de Illuminati bekend om staat. Grappig detail: het bedrijf dat die dingen heeft gemaakt/geleverd heet ook iets van ïllumination nog wattus, maar dat kan ik even zo gauw niet meer vinden, want weet de zoektermen waarmee ik dat vond niet meer)

In ieder geval: je ziet het overal heel duidelijk terugkomen. Het is er gewoon... wat het betekent is alleen een beetje de vraag.

Wat ik ook wel opvallend vind is dat je bij de Israeli supreme court, je ook dat gekke alziende oog op het dak hebt: http://illuminatisymbols.(...)id.jpg&w=670&h=&zc=1

Het is allemaal op z'n minst 'een beetje vreemd'. Maar ik geloof eerlijk gezegd niet in groepen mensen in hoge posities die met elkaar open en bloot plannen bespreken om welbewust het volk verdorven te gaan maken en allerlei dingen die voor ieder weldenkend mens 'slecht' zouden zijn. Dat één individu met een psychopatische inslag zo denkt, is tot daar aan toe. Maar dat je hele hordes nette, welgestelde mensen aan zulke ideeën brengt om zich voor zulke zaken op hoog niveau in te zetten, klinkt me in de oren als kinderlijke fantasie, sorry...

Als er al zo'n elite is... bijvoorbeeld suprematische zionisten, zoals vaak beweerd wordt, dan hebben zij ook gewoon hun ideaalbeelden en proberen ze het goede te doen. Mensen gaan echt niet welbewust een soort horror proberen werkelijkheid te laten worden voor de lol of zo. Slechts geestelijk gestoorden doen dat, en daarvoor zijn dergelijke bewegingen te groot en divers. Wel kan het natuurlijk zo zijn dat hun idealen niet de onzen zijn, en ze daar een beetje egoïstisch in zijn. Echter de spook- en horrorverhalen zoals mensen die op het internet allemaal verzinnen, lijken me weinig meer dan roddel dat voorkomt uit het principe 'onbekend maakt onbemind'.
Grotendeels zoals ik het ook zie ja. Aan mijn beeld zit er nog wel een kanttekening aan dat hoogfunctionerende psychopaten in de wereld waar wij in rondbewegen zakelijk en politiek juist heel ver komen dus ik ben het op zich wel eens met de gedachte dat hoe hoger je in de boom klimt hoe meer er van die pipo's rondlopen. Wat een eventuele keiharde egocentrische 'elite' wat mij betreft waarschijnlijker maakt.
Vrijheid
pi_157813129
quote:
17s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:01 schreef jogy het volgende:
Grotendeels zoals ik het ook zie ja. Aan mijn beeld zit er nog wel een kanttekening aan dat hoogfunctionerende psychopaten in de wereld waar wij in rondbewegen zakelijk en politiek juist heel ver komen dus ik ben het op zich wel eens met de gedachte dat hoe hoger je in de boom klimt hoe meer er van die pipo's rondlopen. Wat een eventuele keiharde egocentrische 'elite' wat mij betreft waarschijnlijker maakt.
Dat is waarschijnlijk zeker zo ja. Maar dat heb ik toch een kleine tegenwerping: psychopaten zijn ongelooflijk egocentrisch en egoïstisch. Zou best knap zijn als dergelijke superego's het met elkaar uithouden en de neuzen dezelfde kant op krijgen en allemaal delen in hetzelfde doel. Maar goed, daar zijn doctrines/ideologieën natuurlijk wel weer een uitkomst voor. En ideologieën/doctrines kunnen bedacht worden door hoogfunctionerende psychopaten natuurlijk.

Maar het is wel behoorlijk heftig om te denken dat deze wereld in de allerhoogste regionen geleid wordt door een stelletje in en in verdorven psychopaten. Voorlopig zie ik dat alles ook nog niet terug in de wereld vandaag de dag. Ja, of je moet je blik enkel richten op de (wereld)politiek. Maar politiek is altijd al een smerig spel geweest. Want tegengestelde belangen en zo.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:26:34 #263
189978 controlaltdelete
pi_157813273
quote:
10s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:22 schreef jogy het volgende:

[..]

Even je plaatje in een spoiler gepropt hoor :{.
Mij best want het is ook ranzig. Vergeet niet dat zij dit soort performance art openlijk uitvoert in het bijzijn van bakvissen en teenieboppers waar men niks achter zoekt maar wel achter een spoiler moet op een forum waar vrnl volwassenen komen.
pi_157814059
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:37 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Dat jij het niet ziet is al langer bekend dan vandaag >:)
En dat jij dingen ziet die er niet zijn ook ;)
quote:
Het argument nijd is van den zotte. Waar zou ik ze om moeten benijden? Ik zit niet te wachten op een mansion met 12 slaapkamers en 10 badkamers als je wealth en aanzien bedoelt. Het zit um niet alleen in de clips maar ook in de teksten.
Niet benijd maar nijd. En tsja, ik ken sowieso maar weinig nummers in welke genre dan ook waarbij mijn persoonlijke ethiek compleet wordt gereflecteerd. Jij wel?
Conscience do cost.
  woensdag 25 november 2015 @ 17:00:17 #265
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157814133
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:20 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk zeker zo ja. Maar dat heb ik toch een kleine tegenwerping: psychopaten zijn ongelooflijk egocentrisch en egoïstisch. Zou best knap zijn als dergelijke superego's het met elkaar uithouden en de neuzen dezelfde kant op krijgen en allemaal delen in hetzelfde doel. Maar goed, daar zijn doctrines/ideologieën natuurlijk wel weer een uitkomst voor. En ideologieën/doctrines kunnen bedacht worden door hoogfunctionerende psychopaten natuurlijk.

Maar het is wel behoorlijk heftig om te denken dat deze wereld in de allerhoogste regionen geleid wordt door een stelletje in en in verdorven psychopaten. Voorlopig zie ik dat alles ook nog niet terug in de wereld vandaag de dag. Ja, of je moet je blik enkel richten op de (wereld)politiek. Maar politiek is altijd al een smerig spel geweest. Want tegengestelde belangen en zo.
Denk dat je zand uit je ogen moet halen. Je ziet het niet terug. Kom op.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 25 november 2015 @ 17:12:19 #266
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157814438
quote:
17s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:01 schreef jogy het volgende:

[..]

daarom ook pedomisbruik als ontgroening. Om een hoge pief te zijn moet je hoogst chantabel zijn
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 25 november 2015 @ 17:16:32 #267
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157814515
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:00 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In het dagelijkse leven met mensen onderling niet nee. De meeste hebben wel een barrière om zich heen gebouwd maar zijn over het algemeen best oké eerlijk gezegd.

Op macroniveau is het meestal nogal een bende.
Vrijheid
pi_157814539
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 17:00 schreef Lambiekje het volgende:
Wat? Worden onze levens verziekt? Heb jij het slecht?
Mijn normen en waarden worden prima vertegenwoordigt in deze samenleving, en ik zie genoeg goede dingen, en een ruimdenkendere samenleving dan pakweg 50 jaar geleden.
Dat de politiek nu een grote tyfuszooi is op wereld niveau even buiten beschouwing gelaten. Maar als jij alleen maar zegt dat ik zand uit mijn ogen moet halen zonder te specificeren wat je bedoelt, kan ik eigenlijk ook niet gepast op jouw citaat reageren.
  woensdag 25 november 2015 @ 18:01:56 #269
189978 controlaltdelete
pi_157815342
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:57 schreef ems. het volgende:

[..]

En dat jij dingen ziet die er niet zijn ook ;)

[..]

Niet benijd maar nijd. En tsja, ik ken sowieso maar weinig nummers in welke genre dan ook waarbij mijn persoonlijke ethiek compleet wordt gereflecteerd. Jij wel?
Nijd komt van het ww benijden..dacht ik?

nijd; jaloezie of ijverzucht is een gemoedstoestand of emotie waarbij men datgene wenst te krijgen wat een ander reeds heeft gekregen, of wenst dat de ander datgene niet had. Dit kan zowel om materie, eigenschappen als om relaties gaan.

benijden werkw.Uitspraak: [bəˈnɛidə(n)] Verbuigingen: benijdde (verl.tijd enkelv.) Verbuigingen: heeft benijd (volt.deelw.) Toon alle vervoegingen graag (iets) willen wat een ander heeft of is; jaloers zijn op.

:?
pi_157815461
Maar wat is dan het veronderstelde doel van al die veronderstelde illuminati/satanisme-verwijzingen in die platte popmuziek?

Gewoon in tekst graag.

O, en zoek je toch naar satanische symboliek, kijk dan gewoon naar de black metal. Die doen daar verder ook niet moeilijk over en ze geven ook gewoon aan waarom ze doen wat ze doen.

pi_157815540
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:09 schreef Jigzoz het volgende:
Maar wat is dan het veronderstelde doel van al die veronderstelde illuminati/satanisme-verwijzingen in die platte popmuziek?

Gewoon in tekst graag.

O, en zoek je toch naar satanische symboliek, kijk dan gewoon naar de black metal. Die doen daar verder ook niet moeilijk over en ze geven ook gewoon aan waarom ze doen wat ze doen.

[ afbeelding ]
Kortom het is gewoon een act.
Hoe spectaculairder hoe beter. Dat mensen dat niet begrijpen is me een raadsel.
  woensdag 25 november 2015 @ 18:16:32 #272
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157815616
Maar Madonna is wel echt heel erg Illuminati!! Zij heeft echt haar ziel verkocht.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157815655
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:16 schreef Villas__Rubin het volgende:
Maar Madonna is wel echt heel erg Illuminati!! Zij heeft echt haar ziel verkocht.
Aan de commercie. Zoals heel veel artiesten. Er moet tenslotte brood op de plank komen.En met een spectaculaire act val je meer op.
  woensdag 25 november 2015 @ 18:37:45 #274
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157816046
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 18:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Aan de commercie. Zoals heel veel artiesten. Er moet tenslotte brood op de plank komen.En met een spectaculaire act val je meer op.

Nee!!! Zij is de moeder der Illuminati-sterren! de Hoge Priesteres!!
Zeker dat zij 666e graad freemason is.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157817098
Maar goed. Om de een of andere reden zou platte popmuziek dus vol zitten met allerlei semi-geheime boodschappen en zo, maar wat is nou het veronderstelde doel? Wat moeten die miljoenen luisteraars/kijkers nou gaan vinden/doen/denken?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')