Als je met een mooi bloemetje komt aanzeten dan welquote:
Nee. De ervaring leert dat de filmpjes die mensen aandragen op internetfora in vrijwel alle gevallen vrij lang en totaal onzinnig zijn. Tijdverspilling dus. Daarnaast: als je het zelf niet kunt uitleggen, dan heb je simpelweg geen punt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:44 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
"Ik kijk geen filmpjes". ROFL!
Heb je een filmofobie ofzo??
Nou, laten we eens kritische vragen stellen bij die claim. Dat schijnen BNW'ers tenslotte tot hun core business te rekenen: welke inhoudelijke elementen van het jodendom vind jij duidelijk satanistisch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:55 schreef Izzy73 het volgende:
Dit betekent dat het judaïsme, een satanistische religie is.![]()
Ja, of een soort weergave van die deeltjesversnellers die ze daar gebruiken. Dat zijn er toevallig ook nog eens zes.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:09 schreef Lichtkogel het volgende:
Het CERN logo waaruit je 666 kan afleiden:
[ afbeelding ]
Ja, klopt. Maar het vreemdste daaraan is de bewering dat dat conclusies zijn die volgen na 'kritische vragen'.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:27 schreef ErwinDikkie het volgende:
Ligt het aan mij, of knalt lichtkogel hier filmpjes zonder te onderbouwen wat hij precies bedoelt? Heb af en aan de topics gelezen, maar sommige dingen slaan als een tang op een varken. Volgens mij kan je tegenwoordig overal satan in zien.
Dat wel. Als er hier kritische vragen gesteld worden, is het te lastig voor ze.quote:Op zaterdag 21 november 2015 08:33 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, klopt. Maar het vreemdste daaraan is de bewering dat dat conclusies zijn die volgen na 'kritische vragen'.
Als bepaalde aspecten van het jodendom satanistisch zou zijn, kan je dan huidige joods-christelijke cultuur weg flikkeren? Want de hele westerse/christelijke samenleving is hier op gebaseerd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 06:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou, laten we eens kritische vragen stellen bij die claim. Dat schijnen BNW'ers tenslotte tot hun core business te rekenen: welke inhoudelijke elementen van het jodendom vind jij duidelijk satanistisch?
Als het jodendom satanistisch is, dan begrijpen óf de joden, óf de satanisten helemaal niets van hun religies.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:38 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Als bepaalde aspecten van het jodendom satanistisch zou zijn, kan je dan huidige joods-christelijke cultuur weg flikkeren? Want de hele westerse/christelijke samenleving is hier op gebaseerd.
Ik sta voor veel dingen openquote:Op zaterdag 21 november 2015 09:45 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Of als je voorstelt dat men een keer wat leest van de groep die men aanvalt krijg je meteen een "nee, dat ga ik niet doen". Want stel je voor dat je je ogen zou openen
Ik ook. Het moet alleen wel ergens op slaan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:59 schreef ErwinDikkie het volgende:
[..]
Ik sta voor veel dingen openzouden meer mensen moeten doen.
Wat een onzin. Er is geen enkele kritische vraag beantwoord. Er zijn absurde complotten geponeerd die kant noch wal raken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ah ben jij er zo één, te beroerd om te lezen, maar wel haantje de voorste om BNW af te zeiken.Je kritische vragen zijn al beantwoordt in het vorige deel.
Of jij niet. Ieder geloof is gebaseerd op hemellichamen, dit stamt al uit de oudheid.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er is geen enkele kritische vraag beantwoord. Er zijn absurde complotten geponeerd die kant noch wal raken.
Je weet klaarblijkelijk absoluut niet wat satanisme inhoudt, want anders zou je dergelijk claims niet maken. Inhoudelijk heeft geen enkele satanistische stroming ook maar iets te maken met welke vorm van jodendom dan ook. Ze staan echt haaks op elkaar. Stellen dat ze hetzelfde zijn is dus echt 100% onzin.
Dan kun je boos op de grond stampen en mensen voor van alles en nog wat uitmaken, maar je punt blijft volslagen onzinnig.
Mwoah, lijkt me stug, na 18 jaar zelfstudie.quote:
En dat heeft dus echt geen zak met welke vorm van satanisme dan ook te maken.quote:Ieder geloof is gebaseerd op hemellichamen, dit stamt al uit de oudheid.
Om deze goden (hemellichamen) te vereren werden ze uitgebeeld als mensachtige wezens
Saturnus staat gelijk aan Satan en als je de symboliek en rituelen van het Jodendom bekijkt zijn ze gebaseerd op Saturnus/Satan.
Ieder geloof stamt af van de astrologie (de oudste vorm van wetenschap).quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:28 schreef Jigzoz het volgende:
Mwoah, lijkt me stug, na 18 jaar zelfstudie.
En dat heeft dus echt geen zak met welke vorm van satanisme dan ook te maken.
Maar misschien weet jij iets wat ik niet weet. Ik leer graag bij. Welke satanistische stroming houdt zich bezig met Saturnus-verering?
Ik vroeg dus: welke vorm van satanisme houdt zich dan bezig met Saturnusverering?quote:
Even braaf wat moslims beschermen tegen de gemene christenen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:31 schreef Copycat het volgende:
Heerlijk, vandaag weer volop Satan eren.
The Satanic Temple is echt knuffelsatanisme van de bovenste plank.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Even braaf wat moslims beschermen tegen de gemene christenen.
[ afbeelding ]
Satanisten zijn liefquote:Op zaterdag 21 november 2015 10:40 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
Even braaf wat moslims beschermen tegen de gemene christenen.
[ afbeelding ]
Leg jij eerst maar eens uit wat jij onder Satanisme verstaat dan. Dan kan ik meer gericht antwoord geven i.p.v. gokken waar je op doelt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:40 schreef Jigzoz het volgende:
Ik vroeg dus: welke vorm van satanisme houdt zich dan bezig met Saturnusverering?
Dat de meeste religies aan levensbeschouwelijke inteelt lijden is geen geheim en daar hoef je me ook absoluut niet van te overtuigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |