Nou, ik vind haar hier een soort Shania Twain.quote:
Mee eens, leuke symphatieke meid ook.quote:
Bij mij was het rond 12:15 opgelost. Nu aan het terugkijken. Gelukkig kan ik het geneuzel door spoelenquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:44 schreef ato het volgende:
[..]
Mee eens, leuke symphatieke meid ook.
Oh ja de storing van KPN heeft bij mij tot 14.30 uur geduurd vanmiddag :-(
Dat is wel prettig ja..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij mij was het rond 12:15 opgelost. Nu aan het terugkijken. Gelukkig kan ik het geneuzel door spoelen
Wow, is zij 18? Ik had praktisch het dubbele op deze foto gegeven.quote:
Yup. Terwijl je dr op andere foto's juist meer meteen 18 jaar of misschien wel jonger zou schattenquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, is zij 18? Ik had praktisch het dubbele op deze foto gegeven.
Onvoorstelbaar dat Nikita niet door is. Maar Sanne krijgt waarschijnlijk een drijfnatte kut van die vent met zijn piano. Wat zong die matigquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:38 schreef ato het volgende:
Mijn favoriet vanavond is ook Maan, prachtige stem.
Verder vin ik Ivan goed.
Ik snap niet dat Daniel door gegaan Is. DAn had ik liever Nikita.
Ik heb niet veel met Dave. Maar zal wel hoog komen.
goeie bilpartij in dat pak in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar hier een soort Shania Twain.
In de uitzending was ze veel prachtiger, vond ik.
Ivar. #Favoriet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:01 schreef Copycat het volgende:
Vanavond weer een keer inschakelen, want Ivar mag weer.
Mooi!quote:
Misschien nog een verrassing?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:54 schreef loveli het volgende:
Omdat ze niet voor iedere loser is gedraaid en alleen goeie zangers had overgehouden, daar heeft ze nu spijt van. Niet elke coach had evenveel kandidaten.
Mee eens was mijn adoptiekindje...quote:Op zondag 22 november 2015 04:27 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat Nikita niet door is. Maar Sanne krijgt waarschijnlijk een drijfnatte kut van die vent met zijn piano. Wat zong die matig
Mee eens. Vanavond weer zo'n saaie KO in het decor van de battlesquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:18 schreef MissJ het volgende:
Vanavond
Net de aflevering van vorige week online gekeken en vind dat nieuwe concept nou niet echt een goede leuke toevoeging
Saai ja, vind ik ook. Maar toch ga ik kijkenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mee eens. Vanavond weer zo'n saaie KO in het decor van de battles
ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Saai ja, vind ik ook. Maar toch ga ik kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |