Zou Anouk dan iemand van Ali overnemen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ali nam er 4 mee geloof ik en anouk 2
bij maan welquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:35 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat is dat toch met die jumpsuits . Ziet'er nie uit
Huh maar waarom?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ali nam er 4 mee geloof ik en anouk 2
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lisa lois afgevallen, die ziet er niet mooier uit met slank gezicht
i donno, net als dat ik niet snap dat die ogien overal op moet duiken.quote:
Nope. Ali heeft gewoon meer kandidaten meegenomen. Bij alle coaches vallen er drie kandidaten afquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zou Anouk dan iemand van Ali overnemen?
Huh maar iedereen heeft toch recht op evenveel kandidaten?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:37 schreef Peter het volgende:
Stom dat er van Anoek maar 2 naar de liveshow mogen. Stomme productie.
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Huh maar iedereen heeft toch recht op evenveel kandidaten?
Whehehe.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Sta je dan een jaar na je winst een Kerstliedje te verkrachten bij late night
raar verhaal... hoe komt het dan met de liveshows?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ali heeft gewoon meer kandidaten meegenomen. Bij alle coaches vallen er drie kandidaten af
raar dat dat mag. Waarom deed de rest dat dan nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ali heeft gewoon meer kandidaten meegenomen. Bij alle coaches vallen er drie kandidaten af
Marco en Sanne 3, Ali 4 en Anouk dus 2quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
raar verhaal... hoe komt het dan met de liveshows?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |