SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel geluk met z'n drieën
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Vanochtend ben ik bevallen van onze dochter. Ze is 5 weken te vroeg, ligt in de couveuse bij te komen van onze turbo bevalling en heeft wat ondersteuning nodig maar doet het naar omstandigheden heel goed.Ten eerste, gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jeetje wat een schrik! Ik heb er een klein beetje ervaring mee... Mijn vliezen braken met precies 35 weken. Ik was ook nog helemaal niet klaar, ik was nog volop aan het werk.
Laat me weten als je zin hebt erover te praten en geef het tijd...
Voel je alsjeblieft niet schuldig, jij kan hier helemaal niks aan doen. Ik heb hier ook nog lang met mijn VK over gesproken en die bevestigde dit.
Ik hoop dat ze snel aansterkt! En ze snel van alle slangetjes verlost is.
Ken je earlybirds? Misschien een idee je aan te melden?
http://www.earlybirdsfotografie.nl/Life is what happens while you are busy making other plans...
Je had me daarmee op een heel goed slecht idee gebracht. Dus ik ging naar de bakker, maar alle fucking bonbons die ze hadden hadden ofwel alcohol ofwel marsepein erin. Bah.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:20 schreef Chanty het volgende:
[..]ik heb een doos bonbons gehaald om de goede echo met mezelf te vieren. Zo kom je wel aan ja
Hahahaha ik heb een luxe doos slagroombonbons bij de aldi gehaald. Allemaal veilig voor zwangerenquote:Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef Arja het volgende:
Volle maanbaby zou leuk zijn Bloesem!
[..]
Je had me daarmee op een heel goed slecht idee gebracht. Dus ik ging naar de bakker, maar alle fucking bonbons die ze hadden hadden ofwel alcohol ofwel marsepein erin. Bah.
Dus maar een reep Lindt chocola gekocht bij de ah
Fijn! En veel plezier met vertellen, zo leuk datquote:Op woensdag 25 november 2015 21:07 schreef Zoe_Hart het volgende:
Combinatietest was goed! Geen verhoogde kans op Down, Edwards of Patau. Baby liet zich voorbeeldig meten![]()
Vanavond al wat mensen ingelicht, zo leuk! Morgen de rest
Ahhhhh fijn zeg!!quote:Op woensdag 25 november 2015 21:07 schreef Zoe_Hart het volgende:
Combinatietest was goed! Geen verhoogde kans op Down, Edwards of Patau. Baby liet zich voorbeeldig meten![]()
Vanavond al wat mensen ingelicht, zo leuk! Morgen de rest
7 december! Dat vroeg iemand al eerder, ik was vergeten te reageren, sorry!quote:Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Sugah, wanneer mocht jij ook weer spieken?
Da's al bijna!!! Tof hoorquote:Op woensdag 25 november 2015 22:02 schreef Suikertante het volgende:
[..]
7 december! Dat vroeg iemand al eerder, ik was vergeten te reageren, sorry!
Ik ben dan net over de tien weken, denk ik.
Hoe gaat ie daar LB?
Haha ja ik heb dit keer niet zo'n spiegel waar ik dagelijks langsloop, dus ik maak er ook veel te weinig..... ik zal kijken of t morgen even lukt, dan ben ik officieel 26 wekenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:31 schreef Suikertante het volgende:
F weet het nog niet maar hij weet wel wat een broertje of zusje is en een baby vindt hij ook wel een aardig conceptik vraag dagelijks of hij misschien ook een broertje of zusje wil en het antwoord is elke dag anders. Als we de echo gehad hebben dan gaan we het hem echt vertellen, maar of hij dan ook echt snapt dat er straks een baby bij ons woont betwijfel ik! Dan gaan we wel Kleine Pluis lezen enzo
Lamb wat lief!!!
En LB ik ga even in het buikentopic kijken of ik jou daar ergens zie
> > Veel te lang geleden, minstens twee weken! Update gevraagd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |