abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 25 november 2015 @ 16:35:42 #251
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157813508
Gefeliciteerd, zusjevan! Wat een omschakeling ineens... fijn dat ze het zo goed doet, hopelijk hoeft ze niet lang in de couveuse te liggen.
KuikenGuppy
  woensdag 25 november 2015 @ 16:36:25 #252
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157813531
Allereerst van harte met je kleine meid zusje.
Wat ongelofelijk heftig dit zeg! Gompes!
Hopelijk gaat het landen helemaal goed komen bij je en kun je gaan genieten.

Fijn dat je vriend zo lief is!
En jr wilt het nu vast niet horen, maar het is niet jouw schuld dat je meisje er al is.

Xxx
pi_157813578
Ongelooflijk zusjevan! Gefeliciteerd *O* *O* *O* Probeer er maar van te genieten :) het is zo mooi! En je had er echt niks aan kunnen doen...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
  woensdag 25 november 2015 @ 16:39:05 #254
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157813605
Jeetje Zusje wat ontzettend heftig! Kan me voorstellen dat dat een schok is maar je hebt echt niet gefaald! Je hebt het fantastisch gedaan. Heeeeel erg gefeliciteerd en ik hoop dat ze snel van alle slangen af ik en mee naar huis mag en dat je het snel allemaal een plekje kunt geven :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157813626
Och zusjevan, als eerste Hartelijk Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter O+
En jeetje! Wat een achtbaan zo ineens! Misschien zijn er mensen in het ziekenhuis waar je terecht kunt om het er over te hebben, en je lief en andere familieleden hebben vast ook een luisterend oor. Je hoeft het niet alleen te doen. Al die hormonen die bij zo'n bevalling komen kijken zijn sowieso heftig, probeer zo rustig mogelijk te doen en je te focussen op jezelf, je dochter en jullie kersverse gezinnetje.
Een dagboekje bijhouden kan heel veel helpen om het voor je zelf op papier te zetten en evt. later nog eens terug te kunnen lezen!

:* O+
  Moderator woensdag 25 november 2015 @ 16:41:12 #256
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157813659
Gefeliciteerd zusje! Wat onverwacht en snel zeg :o je hoeft jezelf echt niets te verwijten, al snap ik dat dat zo voelt :*
5 - 28 februari Thailand O+
  woensdag 25 november 2015 @ 16:41:17 #257
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157813660
Jeetje hetzusjevan! Wat een heftige gebeurtenis moet dit geweest zijn voor je. Niet alleen de vroege bevalling maar ook de hectiek er omheen! Natuurlijk moet je dan enorm omschakelen.
Je hebt het hartstikke goed gedaan door op het juiste moment hulp in te roepen. Fijn dat het naar omstandigheden goed met jullie gaat. Ik hoop dat je het goed kan gaan verwerken.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157813663
Gefeliciteerd zusje! Wat een verrassing idd! Ik krijg gewoon tranen in mn ogen van je verhaal :* Lekker bijkomen en alles een plekje geven de komende tijd :*
pi_157813723
Oh Zusje, dat is ook heeeeel erg schrikken!! Onze zoon is in oktober met 34wk geboren, niet zo turbo als jouw meisje maar wel net zo onverwacht.. Als je het fijn vindt: pm gerust!! Dikke knuffel voor nu :*
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157813858
Zei iemand zwanger en verbouwen? :7

Zusjevan, wat heftig! Van harte gefeliciteerd, fijn dat jullie meisje het goed doet. Succes de komende tijd en met het verwerken van alles :*

En bloes ook nog gefeliciteerd!
  woensdag 25 november 2015 @ 16:59:58 #261
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157814125
En hoe zou het nou met bloesem zijn? Ik vind haar echt verdacht stil. Jullie ook? Hihi
pi_157814129
Heftig verhaal zusje! Ik hoop dat je je rust kan pakken en lekker kan genieten van jullie meisje O+
Je kan er niks aan doen dat ze te vroeg is geboren :*
  woensdag 25 november 2015 @ 17:10:43 #263
50430 Yuki
Student Midwife
pi_157814408
Och zusjevan, dat was heftig wakker worden!
Fijn dat jullie meisje het naar omstandigheden zo goed doet. Kennelijk kon ze zelf niet wachten tot ze bij haar lieve mama en papa mocht zijn. O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel geluk met z'n drieën :*
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_157815125
Wauw zusjevan, wat een schok! Van niks aan de hand tot een baby in een paar uur en veel te vroeg.. logisch dat je wereld op zn kop staat! Maar het is jouw schuld niet, en als je had kunnen kiezen dan had je het vast anders gewild maar het is nu eenmaal zo. Neem de tijd om te wennen, en bijzaken zoals kleertjes etc komen echt wel. Sterkte, en van harte gefeliciteerd!!
  woensdag 25 november 2015 @ 17:58:24 #265
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157815281
Zusje, ik zit met tranen in mijn ogen te lezen. Allereerst gefeliciteerd met jullie meisje. Je hoeft je niet schuldig te voelen. Jullie meisje wilde gewoon al eerder bij jullie zijn. De emoties zijn heel normaal. Probeer ook te genieten van jullie meisje. Dat ze snel vanuit de couveuse in een verwarmd bedje of wiegje mag, snel van de draadjes af mag en dan lekker mee naar huis mag.
Je mag me ook altijd Pm/dm-en. Mijn meiden zijn geboren met 31+2. Ook onverwacht, maar niet zoals bij jou.
pi_157815344
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 16:31 schreef hetzusjevan het volgende:
Vanochtend ben ik bevallen van onze dochter. Ze is 5 weken te vroeg, ligt in de couveuse bij te komen van onze turbo bevalling en heeft wat ondersteuning nodig maar doet het naar omstandigheden heel goed.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ten eerste, gefeliciteerd O+

Maar jeetje wat een schrik! Ik heb er een klein beetje ervaring mee... Mijn vliezen braken met precies 35 weken. Ik was ook nog helemaal niet klaar, ik was nog volop aan het werk.
Laat me weten als je zin hebt erover te praten en geef het tijd...
Voel je alsjeblieft niet schuldig, jij kan hier helemaal niks aan doen. Ik heb hier ook nog lang met mijn VK over gesproken en die bevestigde dit.

Ik hoop dat ze snel aansterkt! En ze snel van alle slangetjes verlost is.

Ken je earlybirds? Misschien een idee je aan te melden? :*
http://www.earlybirdsfotografie.nl/
Life is what happens while you are busy making other plans...
  woensdag 25 november 2015 @ 18:24:39 #267
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_157815770
Jeetje, hetzusjevan, gefeliciteerd. Ik herken je 'er nog niet klaar voor' gevoel helemaal (mijn oudste is geboren met 34.2) Neem tijd, zoveel als nodig is, om jezelf moeder te gaan voelen, aan de situatie te wennen. En idd, een dagboekje, schrijf zelf, maar vraag ook anderen erin te schrijven (je vriend, evt verpleegkundigen van de kinderafdeling). Je vergeet zo snel...
pi_157815967
Gefeliciteerd zusje,

Wat een achtbaan kom je in terecht he!

Hopelijk haal je er steun uit als je ziet hoeveel lotgenoten je hier hebt.

Mijn oudste kwam met iets meer dan 35 weken. ik werd ingeleid (want zeer onverwacht hellp) en uiteindelijk is hij gehaald.
Ik heb me ook erg schuldig gevoeld. Ze moesten hem halen door mijn ziekte en dat ging niet goed. Hij was er nog echt niet klaar voor (en ik ook niet).
Uiteindelijk is het allemaal goed gekomen, maar heb ik mezelf pas echt vergeven nadat m'n jongste gezond en zonder problemen was geboren.
Maar tip: praat erover... Het is echt niet jouw schuld.
pi_157816193
Jeetje zusjevan, wat een schrik! Allereerst van harte gefeliciteerd met je kleintje (of kleintje? Ik vind 2300 gram toch een flink gewicht voor de termijn :o ) Ik denk dat Yuki gelijk heeft, jouw mini kon gewoon niet wachten om jullie te ontmoeten O+

Ik kan me niet voorstellen hoe je je voelt. Neem alle tijd om bij te komen van deze tornado en voel je alsjeblieft niet schuldig. Jij kunt hier echt niks aan doen. Alles wat je hebt gedaan, heb je zo goed gedaan. :*

---

Hier nog niks te melden! Drukke dag gehad, naar de stad geweest, naar m'n ouders en naar allerlei kringloopwinkels. Nu enorm kramp, het voelt echt alsof alles onder hoge druk staat, maar volgens mij komt dat door de drukke dag en niet door de naderende bevalling. Al zou ik een volle maanmeisje heel erg bijzonder vinden O+ :@
pi_157817503
Volle maanbaby zou leuk zijn Bloesem!

quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 15:20 schreef Chanty het volgende:

[..]

:D ik heb een doos bonbons gehaald om de goede echo met mezelf te vieren. Zo kom je wel aan ja
Je had me daarmee op een heel goed slecht idee gebracht. Dus ik ging naar de bakker, maar alle fucking bonbons die ze hadden hadden ofwel alcohol ofwel marsepein erin. Bah.

Dus maar een reep Lindt chocola gekocht bij de ah
  woensdag 25 november 2015 @ 19:29:16 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157817628
Jeumig zusjevan, heftig verhaal!
Gefeliciteerd en even flink bijkomen van al dit! Je lijf was even stuk sneller dan je geest zo te lezen.
Sterkte en straks lekker van genieten!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157817759
Jeetje wat schrikken zusjevan! Van harte gefeliciteerd met je meisje, die blijkbaar heel graag haar mama wilde ontmoeten O+. Neem alle tijd om deze heftige gebeurtenis te verwerken en een plekje te geven :*.
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157817992
Gefeliciteerd met je dochter zusjevan! Wat een heftige achtbaan moet dat zijn. Ik hoop dat je het snel een plekje kunt geven en kunt genieten.
pi_157818722
Hetzusjevan, van harte gefeliciteerd met jullie meisje! Neem je tijd :*
pi_157818790
Zusje van harte gefeliciteerd met jullie dochter!
Wat een heftige start zo.. Hopelijk kun je het snel een plekje geven! :*
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  woensdag 25 november 2015 @ 20:05:59 #276
52229 Chanty
pi_157818854
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 19:25 schreef Arja het volgende:
Volle maanbaby zou leuk zijn Bloesem!

[..]

Je had me daarmee op een heel goed slecht idee gebracht. Dus ik ging naar de bakker, maar alle fucking bonbons die ze hadden hadden ofwel alcohol ofwel marsepein erin. Bah.

Dus maar een reep Lindt chocola gekocht bij de ah
Hahahaha ik heb een luxe doos slagroombonbons bij de aldi gehaald. Allemaal veilig voor zwangeren *)
pi_157818899
Oooooh ik ben niet de enige in een verhuizing/verbouwing. Ik heb gezworen hierna nóoit meer te verhuizen. Wát een ellende. Ook los van de zwangerschap gezien. Gelukkig is bij ons het eind in zicht. Nog 2 en halve week en dan verhuizen we.
  woensdag 25 november 2015 @ 20:21:00 #278
52229 Chanty
pi_157819183
Nog geen nieuws van zoe trouwens of heb ik daar overheen gelezen?

Bloesem als ik jou zo hoor de laatste dagen dan zou ik denken dat het elk moment kan starten :D
pi_157819850
Oh wow hetzusjevan, wat een verrassing! Natuurlijk van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje O+. Hopelijk blijft het allemaal zo goed gaan met haar. Logisch dat je nu nog in shock bent, zo heftig ineens! Hopelijk kun je het uiteindelijk goed verwerken allemaal en kun je genieten van jullie meisje :*.
pi_157820089
Jeetje zusje, wat ben je in een achtbaan terechtgekomen! Heel hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter O+ en wat een goed gewicht voor die termijn! Je hebt het supergoed gedaan, hopelijk ebt jouw schuldgevoel snel weg en komt er gauw wat rust voor jullie :* .
pi_157820219
Zusjevan, wat een onverwachte en heftige update! Allereerst natuurlijk van harte! Ik hoop dat de verhalen hier je wat steun kunnen geven om er wat meer vrede mee te hebben. En schakel zeker professionele hulp in als je het nodig hebt, heel begrijpelijk dat het je overvalt. Ik hoop dat je je kleintje gauw mee naar huis mag nemen! O+
pi_157820468
Zusjevan. gefeliciteerd met de geboorte van je dochter. Wat een rollercoaster van emoties. Ook hier herkenbaar, ook mbt je spoiler. Het komt goed. Probeer veel foto's te maken en dingen op te schrijven, zo'n ziekenhuisperiode gaat vaak in een waas voorbij. :*
  woensdag 25 november 2015 @ 21:04:16 #283
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157820547
Gefeliciteerd hetzusjevan! Wat ongelooflijk heftig dat ze er nu al is! Maar ik sluit me aan bij wat hierboven al veelvuldig is gezegd, voel je alsjeblieft niet schuldig :* Ik hoop dat ze snel genoeg aangesterkt is om lekker met jullie mee naar huis te kunnen!
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 25 november 2015 @ 21:07:38 #284
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157820663
Combinatietest was goed! Geen verhoogde kans op Down, Edwards of Patau. Baby liet zich voorbeeldig meten O+
Vanavond al wat mensen ingelicht, zo leuk! Morgen de rest :)
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  woensdag 25 november 2015 @ 21:08:42 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157820692
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:07 schreef Zoe_Hart het volgende:
Combinatietest was goed! Geen verhoogde kans op Down, Edwards of Patau. Baby liet zich voorbeeldig meten O+
Fijn! En veel plezier met vertellen, zo leuk dat O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 25 november 2015 @ 21:12:07 #286
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157820786
OMG zusjevan wat een schrik!! Natuurlijk staat je wereld even helemaal op zn kop.

Maar: gefeliciteerd met je sterke kleine dametje! Hopelijk kan ze gauw zonder alle hulp. En hopelijk ben jij samen met je vriend gewoon gauw apetrots en voel je je niet meer zo rot. Dat is echt niet nodig :*
  woensdag 25 november 2015 @ 21:16:53 #287
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157820926
Fijn Zoe! Nu kun je echt heel hard genieten he. O+
  woensdag 25 november 2015 @ 21:18:17 #288
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157820992
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:07 schreef Zoe_Hart het volgende:
Ahhhhh fijn zeg!! O+
pi_157821218
Bloes! Gefeliciteerd met je zoon met z'n stoere naam! *O*

En hetzusjevan, mijn hemel :o Wat een verhaal! Ik snap helemaal dat het nog moet landen, wat is dat plotseling gegaan en dan ook nog zo snel! Wat fijn dat ze het zo goed doet O+ Jij ook gefeliciteerd!
  woensdag 25 november 2015 @ 21:29:21 #290
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157821477
Sugah, wanneer mocht jij ook weer spieken?
  woensdag 25 november 2015 @ 21:42:23 #291
52229 Chanty
pi_157821966
Zoe wat fijn O+
pi_157822300
Jeetje hetzusjevan wat een heftig onverwachts einde van je zwangerschap. Kan mij voorstellen dat je dit nog moet verwerken, de overgang van nog aan het werk zijn naar moeder zijn ging zo wel heel snel. Ik sluit mij aan bij de dames voor mij, wat tips betreft. In ieder geval gefeliciteerd met jullie kleine meisje en heel veel sterkte om het te verwerken.

Arja en Zoë_hart fijn dat jullie een goede echo hadden.
pi_157822714
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 21:29 schreef LadyBlack het volgende:
Sugah, wanneer mocht jij ook weer spieken?
7 december! Dat vroeg iemand al eerder, ik was vergeten te reageren, sorry!
Ik ben dan net over de tien weken, denk ik.

Hoe gaat ie daar LB?
  woensdag 25 november 2015 @ 22:05:20 #294
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157822792
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:02 schreef Suikertante het volgende:

[..]

7 december! Dat vroeg iemand al eerder, ik was vergeten te reageren, sorry!
Ik ben dan net over de tien weken, denk ik.

Hoe gaat ie daar LB?
Da's al bijna!!! Tof hoor O+

Hier gaat ie bol best! ;) Collega's schrikken een beetje als ik zeg dat ik nog 2 maanden aan t werk ben. En t jochie spartelt gezellig rond in mn buik, dus dat is gezellig *;

Heeft F t al een beetje door? Ik probeer hier steeds aan te wijzen wie er allemaal een broertje / zusje hebben, maar volgens mij landt dat hele concept echt nog niet :')
pi_157823254
Oh wauw Zusjevan, gefeliciteerd! :o Wat een achtbaan inderdaad. Ik vind het wel een hele mooie gedachte dat ze gewoon niet langer kon wachten en jullie zijn graag wilde ontmoeten al O+
pi_157823299
En Arja en Zoe toffe echo's :)

Hier begint volgens mij de vermoeidheid toe te slaan, had ik vorige zwangerschap ook zo erg in het begin. Had vanmiddag tijdens het autorijden moeite om m'n ogen open te houden :o
pi_157823556
LB dat lijkt mij ook heel lastig uitleggen zo op die leeftijd! Benieuwd hoe dat straks loopt.

Hier een meisje dat steeds vaker wil buikknuffelen en zingt voor haar broertje O+ Mijn god wat smelt ik dan.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157823736
F weet het nog niet maar hij weet wel wat een broertje of zusje is en een baby vindt hij ook wel een aardig concept :+ ik vraag dagelijks of hij misschien ook een broertje of zusje wil en het antwoord is elke dag anders. Als we de echo gehad hebben dan gaan we het hem echt vertellen, maar of hij dan ook echt snapt dat er straks een baby bij ons woont betwijfel ik! Dan gaan we wel Kleine Pluis lezen enzo O+

Lamb wat lief!!!

En LB ik ga even in het buikentopic kijken of ik jou daar ergens zie 8-)
> > Veel te lang geleden, minstens twee weken! Update gevraagd!
  woensdag 25 november 2015 @ 22:40:35 #299
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157824099
quote:
1s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:31 schreef Suikertante het volgende:
F weet het nog niet maar hij weet wel wat een broertje of zusje is en een baby vindt hij ook wel een aardig concept :+ ik vraag dagelijks of hij misschien ook een broertje of zusje wil en het antwoord is elke dag anders. Als we de echo gehad hebben dan gaan we het hem echt vertellen, maar of hij dan ook echt snapt dat er straks een baby bij ons woont betwijfel ik! Dan gaan we wel Kleine Pluis lezen enzo O+

Lamb wat lief!!!

En LB ik ga even in het buikentopic kijken of ik jou daar ergens zie 8-)
> > Veel te lang geleden, minstens twee weken! Update gevraagd!
Haha ja ik heb dit keer niet zo'n spiegel waar ik dagelijks langsloop, dus ik maak er ook veel te weinig..... ik zal kijken of t morgen even lukt, dan ben ik officieel 26 weken O+

En ben benieuwd hoe F reageert! E vindt Kleine Pluis wel een heel leuk boekje. Maar mijn buik is afwisselend om flink hard op te bonken en om kusjes aan te geven :')
pi_157827429
Gefeliciteerd zusje! *O* sterkte met dit een plekje geven. Ik kreeg het een beetje benauwd van je verhaal, laat staan hoe jij je moet voelen. Maar ook veel plezier met de kennismaking. Zo'n enthousiasteling! Ik ben benieuwd of je het nog ergens terug ziet in het karakter, die sterke wil! :*

/--

Wat boekjes voor het oudste kind betreft kan ik deze aanraden:

https://m.bol.com/nl/p/pe(...)ik/1001004005354784/

Het beschrijft de zwangerschap en de directe 'consequenties' die dat voor een kindje heeft. Mama kan niet meer tillen, kaatje gaat naar opa en oma als de baby wordt geboren.. Etc. De baby is een jongetje en heet O+ Bas O+. Het paste perfect bij onze situatie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')