Dat ja, nu gaat die eruit, want Maan gaat sowieso doorquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wtf waarom niet op 1 of minstens op 2. Jared
Ja ik vind kelvin wel leukquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat ja, nu gaat die eruit, want Maan gaat sowieso door
Niet alleen Marco...#lekkerwijfquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef Nexum het volgende:
Maan die gaat wel door, Marco heeft een zwak voor d'r.
Dit viel mij ook opquote:
Donders, dat zou zomaar kunnenquote:
Maar die kont!!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:29 schreef Stickertje het volgende:
ze heeft geen taille in de onesie.. styliste is weer goed bezig
Ik lees steeds oh nee siequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:29 schreef Stickertje het volgende:
ze heeft geen taille in de onesie.. styliste is weer goed bezig
Ze heeft teveel bronzer opquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Om de een of andere reden vind ik dit echt een hele enge foto van Sanne. Er lijkt iets niet te kloppen, maar ik kom er maar niet achter wat het is.
ze heeft geen bier in haar handenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Om de een of andere reden vind ik dit echt een hele enge foto van Sanne. Er lijkt iets niet te kloppen, maar ik kom er maar niet achter wat het is.
Die pruikquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
ogen, net alsof d'r oogleden boven scheef trekken. haast een brandwondenslachtofferquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Haar rechterduim zit gewikkeld om haar middel terwijl daar achter nog wat zwarts doorloopt, ze knijpt in feite haar middel af.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Inside and out.quote:
SHANICE D'JOYFUL.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop op Elise en de donkere jongen.
Mee eens hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Inside and out.
Ik ken haar niet hoor maar ik ben er redelijk van overtuigd, net als dat ik weet dat het eten van poep heel smerig is.
Ohhhh bijna vergeten, ik wilde 'm vanavond ook gaan maken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje heeft ondertussen bijna het top 2000 stemlijstje compleet
Bindend stemadvies: https://www.facebook.com/events/1701339323429576/quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje heeft ondertussen bijna het top 2000 stemlijstje compleet
Voor mij ook.quote:
IVANIQUE LA BUMBASAMANTHAquote:
quote:
Misschien delen hij en Wendy een dealer. Vriendendienstje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
had pascal ooit niet een keer zich negatief uitgesproken over talentenjachten?
voor geld is hij dus wel over te halen om een berichtje in te spreken
Hehe, scherp!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien delen hij en Wendy een dealer. Vriendendienstje.
Oeh.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien delen hij en Wendy een dealer. Vriendendienstje.
Hij of Guus zit volgend jaar op de stoel van Marcoquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
had pascal ooit niet een keer zich negatief uitgesproken over talentenjachten?
voor geld is hij dus wel over te halen om een berichtje in te spreken
Elke BNer doet aan drugs.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh.
Is Pascal ook zo een wildebrasje?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh.
Omdat ik zijn stem heel uniek en mooi vind, het raakt me echt, en dat meen ik.quote:
ik hoop stiekem dat guus volgend jaar op marcos stoel zitquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij of Guus zit volgend jaar op de stoel van Marco![]()
Money
Die heeft een tijdje geleden toegegeven ook van koken te hebben gehouden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh.
yupquote:
Ferry deed mee aan Idols 4 voordat hij bekend werdquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Stickertje het volgende:
en ferry heeft ook backstage verslag gedaan bij the voice, jaartje of 2 later komt in het nieuws dat hij aan de coke is...
toeval?
Neh. Misschien een kwart en dan ook elke week wel.quote:
Juist!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeuk aan je poes is ff wat anders dan geraakt worden door de zang, Sanneke
oh jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef Plienen het volgende:
[..]
Ferry deed mee aan Idols 4 voordat hij bekend werd
Ik ook niet. Werkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:58 schreef miss_dynastie het volgende:
En volgende week komen de leukste coaches en dan ben ik er niet
Nee, van Youtubequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:59 schreef Cee het volgende:
Die maniertjes ook hè. Allemaal gekopieerd van de televisie.
Dat had ik liever gedaanquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:00 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Buh. Ik ga wel iets leuks doen, heb een etentje
leren zingen van youtube iddquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee, van Youtube
Zo heeft ze leren zingen, heeft nooit zangles verder gehad
Das nog ergerquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:01 schreef Murmeli het volgende:
Damn ik moet volgende week zaterdag om 5.30 op
Mijn ouders en ik zijn helaas niet zo rijkquote:
Ja, voor ziggo moet je wel loaded zijnquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:02 schreef Nexum het volgende:
[..]
Mijn ouders en ik zijn helaas niet zo rijk
Hij is ook overal het beste inquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Doet me aan een zekere andere Eivan denken.
correctie zet hem maar op stoel 4.....quote:
Damn, girl.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:05 schreef Stickertje het volgende:
oh bah, aids tyfus bagger stront kanker nummer
nee maar wel mijn hamsterquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, girl.
Ging je kat soms dood op dit liedje?
Wel voor een mooi hardloopwedstrijdjequote:
Hamster waarschijnlijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, girl.
helemaal niet!quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Nikita. Alleen als je in Den Haag woont is die naam acceptabel
Ik zweer het.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:07 schreef JaneDoe het volgende:
deze versie niet kennen
kom op mensen
snel een keer doen danquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik zweer het.Al weet ik 100 x dat Prince het heeft geschreven, ik heb zijn uitvoering nooit opgezocht/geluisterd.
Ik moest heel hard lachenquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Damn, girl.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:07 schreef Pisces29 het volgende:
Nikita. Alleen als je in Den Haag woont is die naam acceptabel
MediaMarkt ennnee... Ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Waar koop je nog cds vandaag de dag?anders dan op internet bedoel ik uiteraard
grootste hollandse hits bij blokker aan de kassa voor 5 euroquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
idd bij MediaMarktquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:15 schreef miss_dynastie het volgende:
Adele bedoel ik. Ik heb in 2004 mijn laatste cd gekochtquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
grootste hollandse hits bij blokker aan de kassa voor 5 euro
in dat ding past niet eens een sdkaartjequote:
Daar gaat het niet om. Wie luistert er nog naar cd'squote:Op vrijdag 20 november 2015 22:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
in dat ding past niet eens een sdkaartje
ik in de autoquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Wie luistert er nog naar cd's
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:18 schreef Cee het volgende:
Tegen iemand met een vlassig lang baardje en lang zwart gewaad zeggen dat ie gemaakt is om te knallen is nooit grappig.
Tegen iemand met een vlassig lang baardje en lang zwart gewaad zeggen dat ie gemaakt is om te knallen is nooit grappig.
ik houd me inquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:20 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik heb die gleuf in m'n auto nog nooit gebruikt!
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:20 schreef Stickertje het volgende:
oh die broek staat haar helemaal niet
Ik vind het ook nare nummers voor dit soort optredens,quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:21 schreef iBenny het volgende:
Die muziek. Het is alsof we weer terug zijn in de 90s
dan eerder er lafjes tegen aan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ik ben zo moe dat ik alles verkeerd lees.
Dacht even dat er stond: Ik hang em er in
Proestquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als t niet rekt, dan scheurt t wel
Ik vind dit nummer wel prima, eindelijk iets redelijk nieuwsquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het ook nare nummers voor dit soort optredens,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |