Dat ja, nu gaat die eruit, want Maan gaat sowieso doorquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Wtf waarom niet op 1 of minstens op 2. Jared
Ja ik vind kelvin wel leukquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:26 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat ja, nu gaat die eruit, want Maan gaat sowieso door
Niet alleen Marco...#lekkerwijfquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef Nexum het volgende:
Maan die gaat wel door, Marco heeft een zwak voor d'r.
Dit viel mij ook opquote:
Donders, dat zou zomaar kunnenquote:
Maar die kont!!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:29 schreef Stickertje het volgende:
ze heeft geen taille in de onesie.. styliste is weer goed bezig
Ik lees steeds oh nee siequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:29 schreef Stickertje het volgende:
ze heeft geen taille in de onesie.. styliste is weer goed bezig
Ze heeft teveel bronzer opquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Om de een of andere reden vind ik dit echt een hele enge foto van Sanne. Er lijkt iets niet te kloppen, maar ik kom er maar niet achter wat het is.
ze heeft geen bier in haar handenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Om de een of andere reden vind ik dit echt een hele enge foto van Sanne. Er lijkt iets niet te kloppen, maar ik kom er maar niet achter wat het is.
Die pruikquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
ogen, net alsof d'r oogleden boven scheef trekken. haast een brandwondenslachtofferquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Haar rechterduim zit gewikkeld om haar middel terwijl daar achter nog wat zwarts doorloopt, ze knijpt in feite haar middel af.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Inside and out.quote:
SHANICE D'JOYFUL.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop op Elise en de donkere jongen.
Mee eens hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Inside and out.
Ik ken haar niet hoor maar ik ben er redelijk van overtuigd, net als dat ik weet dat het eten van poep heel smerig is.
Ohhhh bijna vergeten, ik wilde 'm vanavond ook gaan maken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje heeft ondertussen bijna het top 2000 stemlijstje compleet
Bindend stemadvies: https://www.facebook.com/events/1701339323429576/quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:48 schreef Stickertje het volgende:
* Stickertje heeft ondertussen bijna het top 2000 stemlijstje compleet
Voor mij ook.quote:
IVANIQUE LA BUMBASAMANTHAquote:
quote:
Misschien delen hij en Wendy een dealer. Vriendendienstje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
had pascal ooit niet een keer zich negatief uitgesproken over talentenjachten?
voor geld is hij dus wel over te halen om een berichtje in te spreken
Hehe, scherp!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien delen hij en Wendy een dealer. Vriendendienstje.
Oeh.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Misschien delen hij en Wendy een dealer. Vriendendienstje.
Hij of Guus zit volgend jaar op de stoel van Marcoquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:53 schreef Stickertje het volgende:
had pascal ooit niet een keer zich negatief uitgesproken over talentenjachten?
voor geld is hij dus wel over te halen om een berichtje in te spreken
Elke BNer doet aan drugs.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh.
Is Pascal ook zo een wildebrasje?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh.
Omdat ik zijn stem heel uniek en mooi vind, het raakt me echt, en dat meen ik.quote:
ik hoop stiekem dat guus volgend jaar op marcos stoel zitquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij of Guus zit volgend jaar op de stoel van Marco![]()
Money
Die heeft een tijdje geleden toegegeven ook van koken te hebben gehouden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oeh.
yupquote:
Ferry deed mee aan Idols 4 voordat hij bekend werdquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef Stickertje het volgende:
en ferry heeft ook backstage verslag gedaan bij the voice, jaartje of 2 later komt in het nieuws dat hij aan de coke is...
toeval?
Neh. Misschien een kwart en dan ook elke week wel.quote:
Juist!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Jeuk aan je poes is ff wat anders dan geraakt worden door de zang, Sanneke
oh jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef Plienen het volgende:
[..]
Ferry deed mee aan Idols 4 voordat hij bekend werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |