Volgens Scrute is het probleem gevonden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, jij wel.
[..]
Oh, bedoelde je dat.
Dat zou mooi zijn. Hier nog steeds niks.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:31 schreef Disana het volgende:
Volgens Scrute is het probleem gevonden.
Eigenlijk het liefste Ivanquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij nou mag kiezen, Armanda of Cees eruit. Wat kies je dan?
wat een dom wicht, ze doet elke keer alsof ze al zo oud is en zoveel bereikt heeft... my godquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Nicole vertelt Gabs dat ze zich niet echt goed voelt. Ze heeft hetzelfde als Ivan, vanaf 16 uur voelt ze alle energie uit zich gaan.![]()
Gabs denkt dat het komt omdat ze als maar bezig is.
Nicole: er is echt een verschil of je 25 of 33 bent.![]()
Grappig dat ze dat nu zo moet benadrukken na haar grote mond waarna ze door het stof moestquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn. Hier nog steeds niks.
Ontopic: Waaif denkt dat haar deelname aan Utopia haar niet blijft achtervolgen in de toekomst.
Ik help het haar hopen, of eigenlijk niet.
Precies, je kunt veel op Cees aanmerken, maar hij is geen prediker. Zij wel, en dat is verdomde ergerlijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eigenlijk het liefste Ivan![]()
Maar als ik tussen die twee zou moeten kiezen dan denk ik toch Armanda
Ik hou niet zo van mensen die hun levenswijze aan ander op blijven dringen en het alleen maar daar over hebben
En dat tegen Gabs die net van de week 33 is geworden maar blijft zeggen dat ze 25 isquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Nicole vertelt Gabs dat ze zich niet echt goed voelt. Ze heeft hetzelfde als Ivan, vanaf 16 uur voelt ze alle energie uit zich gaan.![]()
Mss zou ze eens wat kunnen gaan sporten, of sowieso vaker de buitenlucht* in en niet alleen om te paffen, maar dat geld voor bijna iedereen daarquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:35 schreef rowan634 het volgende:
waaif had voor haar deelname zóveel energie, ze hoopt dat ze dat straks weer terug heeft
Wat een snol johquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:36 schreef rowan634 het volgende:
waaif heeft weer zin om lekker te gaan zuipen met haar matties en haar tieten te showen als ze daar zin in heeft, zonder gevolgd te worden
Dansen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb de streams ff aan jezus wat een mongolen zijn het toch
loodvergiftiging?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:33 schreef Sambalbaai het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |