Ja, gewoon omdat het kan, en het ook nog eens overduidelijk is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef rowan634 het volgende:
moet dit elke keer..met je pammetjes
Naomiquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Als jij nou mag kiezen, Armanda of Cees eruit. Wat kies je dan?
Weer es wat anders dan een tampon met wodkaquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ivan doopt zijn sigaar in de whiskey.
[ afbeelding ]
omfg ik mis die acties daarquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Weer es wat anders dan een tampon met wodka
Alle 15, maar waar haal je 15 nieuwe gekken vandaan die daar gaan zitten?quote:
Hier vandaanquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Alle 15, maar waar haal je 15 nieuwe gekken vandaan die daar gaan zitten?
Ja dat is idd heel lekker.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:23 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In Whiskey of cognac, heel normaal. Hem je meer smaak aan de sigaar
Bij Dijk en Duin hebben ze nog wel ''n gesloten afdeling waar het personeel wel 'n maandjequote:Op vrijdag 20 november 2015 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Alle 15, maar waar haal je 15 nieuwe gekken vandaan die daar gaan zitten?
Toch fijn om es een keer zoiets te kunnen zeggen zonder dat er een hele tirade ontstaat, ook mis ik het kinderachtige poep en pies gebrabbel nietquote:
Ja, het is weer droevig gesteld met de streams.quote:
Met de cos ookquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, het is weer droevig gesteld met de streams.
Ik denk dat ik ook maar eens wat anders ga doen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Oké oké, ik ga wel naar de Voice kijken
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:26 schreef Urb het volgende:
[..]
Toch fijn om es een keer zoiets te kunnen zeggen zonder dat er een hele tirade ontstaat, ook mis ik het kinderachtige poep en pies gebrabbel niet
Ja, jij wel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:28 schreef Disana het volgende:
Oké oké, ik ga wel naar de Voice kijken
Oh, bedoelde je dat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |