euh nee.. jij ? is t wat ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar heb je je nog niet voor opgegeven?
OT waarom laar Nicole dat toetje niet uit haar klauwen vallen?
Het is idd bedroevend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hele vrouwen aan de macht is een farce. Ze weten totaal niet hoe ze ermee om moeten gaan.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel stoer dat ik dit allemaal doorsta, en dat al bijna 2 jaar lang.
Waaif wil de mannen vertroetelen. Whiskeytje, sigaartje.
Het zal wel leuke tv opleveren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:16 schreef Disana het volgende:
Dat hele vrouwen aan de macht is een farce. Ze weten totaal niet hoe ze ermee om moeten gaan.
DGK was inderdaad veel leuker.quote:
Ja als ras echte Fok!ker moet je wel.quote:
Wat is er mis met de kelder?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Daar heb je je nog niet voor opgegeven?
OT waarom laar Nicole dat toetje niet uit haar klauwen vallen?
Vertel wat valt daar te zienquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja als ras echte Fok!ker moet je wel.
En ik kom er nooit.![]()
quote:
Hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de kelder?
Jij kan er toch ook in ?
Ik zeg toch ook niet dat er wat mis is met de kelder. Alleen ik kom er nooit, komt er niet van.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat is er mis met de kelder?
Jij kan er toch ook in ?
Sorry daar mogen wij niet over praten.quote:
moet dit elke keer..quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:17 schreef beequeen het volgende:
Ivan kan beter van de whiskey afblijven. De combi met pammetjes is niet best.
[ afbeelding ]
In Whiskey of cognac, heel normaal. Hem je meer smaak aan de sigaarquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:21 schreef beequeen het volgende:
Ivan doopt zijn sigaar in de whiskey.
[ afbeelding ]
Jeetjequote:Op vrijdag 20 november 2015 20:22 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik zeg toch ook niet dat er wat mis is met de kelder. Alleen ik kom er nooit, komt er niet van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |