hoe opquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:08 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat is King EIvan, een psychopaat die alleen maar eieren eet
oooh dacht iets in de kelderquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
De slowchat van Klaagbaak, hier op FOK!
Als dat zou kunnen: graag.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:08 schreef Dotteke het volgende:
Armanda is een beetje zenuwachtig voor Amado morgen omdat hij een liedje voor haar moet spelen
Hoop dat hij morgen die vegantrut gelijk mee naar huis komt
Daar heb je je nog niet voor opgegeven?quote:
Zijn we ookquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:09 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Kom uit de KLB SC dus vind jullie lieve mensen.
Klaagbaak Slowchat.quote:
In vergelijking wel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:11 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Zijn we ooken 100% geestelijk gezond
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:09 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik weet eerlijk gezegd niet eens wat ik van mezelf miet denken.
dquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook niet wat ik van jullie moet denken.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
d
De sfeer is hier een beetje anders.
Ik vind mezelf wel stoer dat ik dit allemaal doorsta, en dat al bijna 2 jaar lang.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:13 schreef Sambalbaai het volgende:
![]()
Ik weet ook niet wat ik van jullie moet denken.
En Stef ziet dat niet zitten omdat het de groep opsplitst.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel stoer dat ik dit allemaal doorsta al bijna 2 jaar lang.
Waaif wil de mannen vertroetelen. Whiskeytje, sigaartje.
Hebben die mutsen de macht, zijn ze nog steeds onderdanig.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel stoer dat ik dit allemaal doorsta al bijna 2 jaar lang.
Krijgen we dat weer.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:15 schreef Disana het volgende:
En Stef ziet dat niet zitten omdat het de groep opsplitst.
Lees: ze wil de hare vertroetelen. Voor de rest zal ze echt niet lopen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:14 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind mezelf wel stoer dat ik dit allemaal doorsta, en dat al bijna 2 jaar lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |