Kan je dan niet wat dingen schrappen die niet tegelijk gaan?quote:Op maandag 23 november 2015 16:08 schreef Hupje het volgende:
J. is nu 7,5 mnd. Handjes vasthouden wordt 'm niet, hij raakt overprikkeld van het vasthouden op zo'n moment en wordt dan helemaal wild. Het punt is dat er zo veel dingen noodgedwongen door elkaar lopen (allergie, flesvoeding, bijvoeding, afbouwen inbakeren) dat oorzaak en gevolg moeilijk te zien is.
Sorry hoor, het zit even hoog...
Hij doet het het best op rust en regelmaat en dus komen we amper ergens, in ieder geval niet samen of alleen dingen waarbij we binnen 3 kwartier terug kunnen zijn zodat hij op tijd in zijn eigen bed kan. Mijn vriend kan wel weg, maar ik niet, want als het slecht gaat slaapt J. niet in zonder de borst. En als J. slaapt lopen we op onze tenen door het huis of doen we vooral maar niks om hem niet wakker te maken.
Hij is nu eindelijk in slaap gevallen, 130 minuten ná de eerste poging op bed leggen. Ik voel me zo'n slechte moeder.
Je melk is in ieder geval niet zo maar opquote:Op maandag 23 november 2015 16:15 schreef silliegirl het volgende:
Heb je ook regeldagen rond 3 weken? Want we hebben of dat vandaag, of mn melk is op
Ja, misschien wel. Het lastige is dat iedereen weer wat anders zegt. Bijvoeding (maar rustig opbouwen) is juist belangrijk i.v.m. de kans op allergie, volgens de arts. En de fv is eigenlijk "voor mij", zodat ik geen stress hoef te hebben als ik niet genoeg kolf.quote:Op maandag 23 november 2015 16:13 schreef AwayTL het volgende:
Kan je dan niet wat dingen schrappen die niet tegelijk gaan?
Ze kunnen op ieder moment wel eena komen, maar 10 dagen, 3 weken, 3 maanden en 6 maanden zijn een beetje de ijkpunten, dus dat klopt wel.quote:Op maandag 23 november 2015 16:15 schreef silliegirl het volgende:
Heb je ook regeldagen rond 3 weken? Want we hebben of dat vandaag, of mn melk is op
Ja, ik wéét dat ook wel. Maar soms onthou je alleen datgene waar je van baalt. Ik wilde ook liever geen hulpmiddelen, maar vóór het inbakeren ging het zo slecht, dat we alles wilden proberen. Afbouwen hebben we diverse keren geprobeerd, dit is de meest succesvolle pogingquote:Op maandag 23 november 2015 16:43 schreef Mariposas het volgende:
Hupje, er zijn hier veel slechte slapers hoor (en ook stomme modelbaby's), een schrale troost...
Hulpmiddelen wilde ik snel vanaf, daarom zijn we met 12 weken gestopt met inbakeren. En ook met in slaap voeden. Nu de laatste stap is het aan de pink in slaap sabbelen. Lukt soms wel, soms niet.
Het ene voor het andere vervangen en het op een later moment aanpakken is wel rustgevender dan en en en en alles willen veranderen. Pak iets wat je later kan veranderen en wacht daar gewoon even meequote:Op maandag 23 november 2015 16:29 schreef Hupje het volgende:
Silliegirl, je baby zorgt er zelf voor dat er genoeg melk is/komt. Dus als vandaag een regeldag is (officieel of niet), dan komt er vanzelf meer
Fijn, Jantina!
[..]
Ja, misschien wel. Het lastige is dat iedereen weer wat anders zegt. Bijvoeding (maar rustig opbouwen) is juist belangrijk i.v.m. de kans op allergie, volgens de arts. En de fv is eigenlijk "voor mij", zodat ik geen stress hoef te hebben als ik niet genoeg kolf.
Ik ben met de sleepywings een beetje bang dat dat het ene hulpmiddel voor het andere vervangen is, en dat er dan later wéér een moment komt waarop iets afgebouwd moet worden (met bijbehorende ellende). Wat is jouw ervaring?
Sorry mensen, voor al mijn gezeur
37.7 is toch gewoon prima?quote:Op maandag 23 november 2015 19:19 schreef Estrys het volgende:
Doorslapende baby's is een hoax
Ik vond A wat warm aanvoelen. Zijn Temp is 37,7. Is dat erg? En moet ik daar wat aan doen?
Hij komt normaal niet boven de 37. Vandaar dat het me wat verhoging lijkt.quote:
gewoon even ind e gaten houden, niet te warm kleden (maar ook zeker niet te koud!) en lekker vertroetelen. Als het oploopt kun je altijd nog een zetpil geven of de HAP bellen als hij lusteloos is/wordtquote:Op maandag 23 november 2015 19:23 schreef Estrys het volgende:
[..]
Hij komt normaal niet boven de 37. Vandaar dat het me wat verhoging lijkt
Volgens mij rond 10 dagen, 3 weken, 6 weken, 10 weken, drie maanden, zes maanden, negen maanden.... Staat ook wel wat over op bv.comquote:Op maandag 23 november 2015 16:15 schreef silliegirl het volgende:
9 maanden ja?quote:Op maandag 23 november 2015 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij rond 10 dagen, 3 weken, 6 weken, 10 weken, drie maanden, zes maanden, negen maanden.... Staat ook wel wat over op bv.com
Thanks. Hij is vandaag precies 3 weken dus dan volgt hij mooi het schemaquote:Op maandag 23 november 2015 19:33 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Volgens mij rond 10 dagen, 3 weken, 6 weken, 10 weken, drie maanden, zes maanden, negen maanden.... Staat ook wel wat over op bv.com
Dat ja... Als ze onder de 3 maanden zijn even contacten met de hap, zeker als je geen reden weet voor ee verhoging (bv net vaccinaties).quote:Op maandag 23 november 2015 19:27 schreef Estrys het volgende:
mocht het oplopen tot boven 38 bel ik sowieso even
Goed om te weten! Waar haal je dat? Ik had koemelkvrij brood van de bakker. Als ik het eet komt er geen reactie, maar waarschijnlijk als J. het zelf eet, dus wel. Misschien toch kruisbesmetting in de bakkerij...quote:Op maandag 23 november 2015 18:30 schreef AwayTL het volgende:
Vikornbrood zit trouwens geen melk/soja in. Wel veel pitten en zaden.
Nee er is geen reden voor verhoging. Waarschijnlijk heeft zus in zijn gezicht geniest of zoquote:Op maandag 23 november 2015 20:07 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Dat ja... Als ze onder de 3 maanden zijn even contacten met de hap, zeker als je geen reden weet voor ee verhoging (bv net vaccinaties).
En zetpil ff opletten met hoeveelheid. Wij mochten Fedde toen wel een van 120mg geven omdat ie over de 7 () kilo was al... Daaronder 60 geloof ik.
Hier ligt het gewoon in de supert, omdat een bakker daar aanlevert. Onze oude bakkerij had het ook.quote:Op maandag 23 november 2015 20:10 schreef Hupje het volgende:
[..]
Goed om te weten! Waar haal je dat? Ik had koemelkvrij brood van de bakker. Als ik het eet komt er geen reactie, maar waarschijnlijk als J. het zelf eet, dus wel. Misschien toch kruisbesmetting in de bakkerij...
J. heeft daarstraks druk geoefend om achteruit te tijgeren. Nu moe, maar gillen in bed, dus dan maar op schoot. Als hij straks slaapt, duik ik er ook vroeg in.
Morgen zal ik niet meer zo ego posten hierDankjewel voor alle reacties.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:02 schreef ingee het volgende:
Twist, +1 op je edit.
Kruiperts!Rollerts!
Schuiverts!
NieslapenietersNiedrinkenieters
![]()
Ehmmmm... dat was het.
Update van het thuisfront: R stapt op geheel eigen wijze: Ze laat één voet staan en stapt rond met de andere voet. Daarna doet ze een zijdelingse shuffle richting het te bereiken object (mama's neus!Een kattenstaart!
)
Herkenbaar?
quote:
Dan moet ik eens met mrIma praten, want ik zoek er niet naarquote:Op maandag 23 november 2015 21:19 schreef Estrys het volgende:
Je krijgt toch alleen dingen te zien die verband houden met je zoekgedrag op internet?![]()
Er zijn dit weekend 2 jongetjes geboren in de straat (Geen tweeling). Dat komt op een totaal van zes jongetjes in twee maandenDat wordt gezellig over een paar jaar met buiten spelen
Ik hoop eigenlijk dat A net zo'n 'Pietertje' is als de oudstequote:Op maandag 23 november 2015 21:22 schreef Krisvc het volgende:
Makkelijk met het carpoolen naar de voetbal.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:22 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Dan moet ik eens met mrIma praten, want ik zoek er niet naar
Ik heb R er in gestopt vorige week. Veeeel te ruim nog!quote:Op maandag 23 november 2015 21:35 schreef Gevalletje het volgende:
[..]!
Nog eenvoor de rols, rups en kruips(was die er niet ook?) en de half-dansende R
![]()
Haalde Q dr net op bij m'n ouders. M'n vader had em op tafel bij hem zitten, met z'n gezicht naar mij en moeder toe. Wij enthousiast naar hem zwaaien, Q keek zoals altijd doodserieus terug, maar wapperde wel met z'n armpje op en neer! Zal ik em goedrekenen?![]()
Oh en vanaf wannee mogen baby's eigenlijk in zo'n zitje in een winkelwagentje? Lijkt me nog wat breed voor Q, kukelt ie misschien nog om. Maar vroeg het me gewoon afVind het als kind altijd zo tof om daarin te zitten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |