Precies! Al heb ik geen goodwill gekweekt bij de arts toen ik bij de afspraak ja en amen zei en later een keer moest vertellen dat ik haar schema niet volgde. Maar gelukkig was de kinderarts in het ziekenhuis het met mij eensquote:Op zondag 22 november 2015 08:59 schreef Selvaria het volgende:
CB. Ik knik en lach daar altijd vriendelijk, neem mee wat ik mee wil nemen en de rest gaat zo het andere oor uit. Voordeel van je altijd goed inlezen.![]()
je weet dat kinderen gemiddeld 8!!.x per jaar verkouden zijn?quote:Op zondag 22 november 2015 09:08 schreef LuDann het volgende:
Wat fijn Selvaria, een pak van je hart, kan ik me helemaal indenken!
Ik heb een meningsverschil met mijn man. Wolk heeft nu 3 verkoudheden back-to-back en ik vermoed dat dat alles te maken heeft met het KDV. Vanaf januari gaat SM ook 1 dag opvangen en dan blijft er nog 1 dag KDV over.
Ik wil eigenlijk naar een GO gaan kijken. Omdat daar minder kindjes komen (het KDV waar ze nu heen gaat is behoorlijk massaal) lijkt me de kans op verkoudheden minder groot. Mijn man is het daar niet mee eens omdat een kennis van hem GO is en ook altijd verkouden (door de kindjes). Hij stelt dat ook 2 of 3 andere kindjes voor continue verkoudheden zullen zorgen.
Iemand hier zijn 2 cents over? Ervaringen met overstappen? Valt zo lastig te vergelijken he.
Als je de GO via een bureau aantrekt (volgens mij moet dat ook?) kunnen zij vervanging in geval van ziekte regelen en de GO zelf moet altijd een achterwacht beschikbaar hebben in geval van nood.quote:Op zondag 22 november 2015 09:39 schreef LuDann het volgende:
Hmm, oke, duidelijk. Bedankt. Ik ga er nog eens over sparren met man. Een GO lijkt me om andere redenen ook prettiger maar het argument dat er niet altijd een backup is in geval van nood is voor mijn man redelijk zwaarwegend.
Haha, ik heb die neiging ook wel eens! Zitten ze 's ochtends lekker op het kleed, ondertussen ruikt het naar het verse brood in de broodbakmachine, en ze hebben er gedempt licht ipv die felle spotlights die ik vaak zie.quote:Op zondag 22 november 2015 10:10 schreef Estrys het volgende:
Ik bracht ze een keer in de winter en was de houtkachel aan en gingen ze bij de kachel verhaaltjes lezen. en dan wil ik het liefste zelf ook blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |