Voor een internationaal bedrijf reageren ze niet snel. lol Komt eigenlijk wel een beetje knullig over, maar dat hebben die internationale bedrijven altijd. Of hebben ze trieste IQ tests waar de vragen geen eenduidige antwoorden hebben, dan wel hebben ze enorm hoge maatstaven, maar als je er dan één ontmoet kan je alleen maar lachen dat ze voor hem/haar hebben gekozen.quote:
Iemand is madquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:31 schreef Tchock het volgende:
Altijd diezelfde kutarresten als TTMet je bestuursrecht
vervelendquote:Op vrijdag 20 november 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit arrest is al minstens 20 keer TT geweest. Als het niet meer is.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:31 schreef Tchock het volgende:
Altijd diezelfde kutarresten als TTMet je bestuursrecht
Drijfmest ook en dat vond je wel leuk volgens mij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit arrest is al minstens 20 keer TT geweest. Als het niet meer is.
Het is ook nog een verschrikkelijk saai arrest, mind you. Geneuzel over de tweewegenleer en civielrechtelijke handelingen door een bestuursorgaan. Gaap.quote:
Windmill.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:03 schreef Paxcon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik val wel in herhaling zie ik. Volgende keer zal ik een andere leuke bestuursrechtelijke uitspraak voor jullie uitzoeken.
Waarom denk je dat ik erop blijf hameren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:10 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk ook een erg sterk arrest van onschatbare waarde
Ik ben nu met het mastervak strafrecht met culpa en opzet bezig, tering christus wat ingewikkeld kun je het maken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:19 schreef Paxcon het volgende:
Sommige strafrechtelijke arresten zijn ook erg fijn doordat ze prachtige constructies opzetten, bijvoorbeeld over het bewijzen van voorwaardelijk opzet
Als ik rechter zou zijn zou daar alles onder laten vallen, wat een genot
Ieder normaal mens weet dat bij handeling x er een aanmerkelijke kans op gevolg y bestaat. Verdachte is ook een normaal mens (BEHOUDENS CONTRA INDICATIES) dus ook verdachte wist dit.![]()
Dit is zo geniaal
Een heel vak over culpa en opzet?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben nu met het mastervak strafrecht met culpa en opzet bezig, tering christus wat ingewikkeld kun je het maken.
Wel een vreemde naam voor het vak of niet? Klinkt zo veelomvattend. Wat niet per se betekent dat alles aan bod moet komen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, drie weken over culpa en opzet binnen het vak strafrecht
Het vak heet Strafrecht verdieping. Eerste acht weken formeel behandeld en nu acht weken materieel strafrecht. Alle leerstukken komen terug maar nu gaan we overal dieper op in en wordt er veel meer relevante jurisprudentie en rechtsgeschiedenis bij gehaald.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:42 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wel een vreemde naam voor het vak of niet? Klinkt zo veelomvattend. Wat niet per se betekent dat alles aan bod moet komen.
De situatie is nog steeds onveranderd na de laatste keer toen je het vroeg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef Henrys het volgende:
Hoe zit het nou met de werkgelegenheid in strafrecht? Wil erg graag master strafrecht doen maar om de eerste 5 jaar door te brengen als juridisch medewerker bij de rechtsbijstand lijkt me ook niet echt leuk
Leuk hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het vak heet Strafrecht verdieping. Eerste acht weken formeel behandeld en nu acht weken materieel strafrecht. Alle leerstukken komen terug maar nu gaan we overal dieper op in en wordt er veel meer relevante jurisprudentie en rechtsgeschiedenis bij gehaald.
Vraag het opnieuw naar aanleiding van voorlichting waar ze een stuk positiever warenquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
De situatie is nog steeds onveranderd na de laatste keer toen je het vroeg.
Ze zijn altijd super positief op voorlichtingen. Dat lijkt me ook nogal logisch.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vraag het opnieuw naar aanleiding van voorlichting waar ze een stuk positiever waren
Alweer ditquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:10 schreef management.consulted het volgende:
Hallo allemaal,
ik heb havo gedaan (en enkele vakken op vwo niveau) en vervolgens m'n hbo propedeuse rechten gehaald met een 8,9 gemiddeld.
Inmiddels in 3e jaar bachelor wo rechten en sta nu gemiddeld een 8,4.
MBB schijnt alleen mensen met vwo + wo aan te nemen maar hoe zit het met de subtop in de management consulting, hoe zijn je kansen daar en wat zijn nou eigenlijk de wezenlijke verschillen tussen MBB en de subtop?
Bij voorbaat dank.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:00 schreef Henrys het volgende:
[..]
Vraag het opnieuw naar aanleiding van voorlichting waar ze een stuk positiever waren
quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:11 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze zijn altijd super positief op voorlichtingen. Dat lijkt me ook nogal logisch.
Ik heb er inderdaad al een topic over geopend maar ik dacht dat ik de vraag wellicht beter kon posten in een centraal topic van rechtenstudenten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alweer ditZullen we anders een korte samenvatting in de OP zetten? Elk topic dezelfde vragen is nogal vermoeiend.
Ik bedoelde dat jouw vraag in dit topic echt héél vaak gesteld wordt. Dat kun jij ook niet weten natuurlijk. Al helpt de zoekfunctie wel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:16 schreef management.consulted het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad al een topic over geopend maar ik dacht dat ik de vraag wellicht beter kon posten in een centraal topic van rechtenstudenten.
Ze mocht niet met kleren aan door het poortje maar wel zonder kleren en de kleren los?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:18 schreef Etsu het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nk-in-te-komen.dhtml
Slimme hosselpoging toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ze mocht niet met kleren aan door het poortje maar wel zonder kleren en de kleren los?
Dat wel. Of het blijkt niet Frans Bauers Bananensplit maar De beveiliger van de gevangenis in Zutphens Bananensplit.quote:
Oh lol oké.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat jouw vraag in dit topic echt héél vaak gesteld wordt. Dat kun jij ook niet weten natuurlijk. Al helpt de zoekfunctie wel.
Vooral de vraag of wo + vwo verschil maakt tegenover een andere route is echt wekelijks programma hier.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef management.consulted het volgende:
[..]
Oh lol oké.Niet verwacht om eerlijk te zijn, ik dacht dat het aandeel rechtenstudenten dat de management consultancy in wil niet al te groot is.
Que? Last time I checked mag je doorlopen met je advocatenpas, ook als dat poortje piept.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:18 schreef Etsu het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)nk-in-te-komen.dhtml
quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
In jouw positie begrijp ik het, maar in andermans positie had ik diegene voor gek verklaard.
Als IPA nog cum laude kan afstuderen, had ik het ook gedaan. Anders niet want bes2.quote:
Ooh, op die fiets. Je cum laude blijft staan als je een vak weg streept?quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als IPA nog cum laude kan afstuderen, had ik het ook gedaan. Anders niet want bes2.
Oh, dat is een goede. Geen idee wat de voorwaarden zijn.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ooh, op die fiets. Je cum laude blijft staan als je een vak weg streept?
Volgens mij wel, maar er wordt dan gedaan alsof het tentamen nooit is gemaakt. Als je het dus verneukt met een herkansing met bijvoorbeeld een 5 dan blijft dat cijfer staan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:25 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ooh, op die fiets. Je cum laude blijft staan als je een vak weg streept?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |