Vuile homoquote:
misschien wel 2 woorden en 9 verschillende letters?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:51 schreef ursel het volgende:
[..]
under construction is helemaal geen 9 letters
Dit, niets meer aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De stok halen en 2 dagen voor jezelf houden om het vervolgens mee te nemen naar een meet ja?
Ik teldequote:Op zaterdag 21 november 2015 17:09 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
misschien wel 2 woorden en 9 verschillende letters?
maar klopte het? Ik gokte maar wat namelijkquote:
Nope. 10 lettersquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:16 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
maar klopte het? Ik gokte maar wat namelijk
Relnichtquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:11 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
Dit, niets meer aan toe te voegen.
In de sloot toch?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:19 schreef Arch-Indar het volgende:
Stok ligt, fotos volgen over uurtje.
Ik denk niet dat ie buiten Zuid Holland terecht komtquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:50 schreef Spockjuh_ het volgende:
sloot, vlakbij liessel!! in de auto, nu!
Daar ga ik hem zo snel weghalen dat je niet eens de kans krijgt om in je auto te stappenquote:
zodra je de kolen hoog genoeg hebt opgestookt om je auto aan te zwengelen ligt de stok alweer in zuid limburgquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daar ga ik hem zo snel weghalen dat je niet eens de kans krijgt om in je auto te stappen
Daarna drop ik hem op een onbewoond eiland met kombord.
Ja, echt niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:03 schreef Spockjuh_ het volgende:
[..]
zodra je de kolen hoog genoeg hebt opgestookt om je auto aan te zwengelen ligt de stok alweer in zuid limburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |