abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2015 @ 07:47:33 #26
66825 Reya
Fier Wallon
pi_157686478
quote:
Campus VUB-ULB afgesloten op advies van politie

Op de campus van de ULB-VUB in Elsene zijn donderdagavond een aantal plaatsen waar veel studenten samenkomen, zoals de zaal Jefke en de studentenkringen, afgesloten. Volgens Het Laatste Nieuws verkeert de politie in hoogste staat van paraatheid, omdat de voortvluchtige Salah Abdeslam donderdagavond in de stad gesignaleerd zou zijn.
http://www.brusselnieuws.(...)p-advies-van-politie
pi_157686546
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 07:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

[..]

Ze proberen de radicale Islam aan te hangen maar maken en uploaden wel dit soort ongein...
Ah ik dacht dat je media hypocriet noemde voor het publiceren van de foto's. En nu wil het geval dat men elkaar continu voor hypocriet uitmaakt dus vandaar
  vrijdag 20 november 2015 @ 07:59:50 #28
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_157686562
De familie beweerde dat ze er niks van wisten maar wedden dat ie gewoon onderdak bij z'n familie heeft of ze op z'n minst weten waar die wel uit hangt... Als ie in Brussel zit.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_157686580
quote:
'Eigenaar Belgische auto geregistreerd als mogelijk vuurwapengevaarlijk'

De Belgische auto die gisteravond in het centrum van Rotterdam werd doorzocht, stond in het kentekenregistratiesysteem van de politie geregistreerd met de melding 'mogelijk vuurwapengevaarlijk'. Dat melden bronnen aan de NOS.

"Dat verklaart ook waarom de politieagenten rondliepen met kogelwerende vesten", vertelt verslaggever Robert Bas in het NOS Radio 1 Journaal.

De auto werd door het camerasysteem op de snelweg gesignaleerd bij grensovergang Hazeldonk en daarna opnieuw bij de Van Brienenoordbrug in Rotterdam. "De politie is de auto actief gaan zoeken en toen ze hem aantroffen bij het restaurant waar burgemeester Aboutaleb zat te eten, gingen alle alarmbellen af", zegt Robert Bas.

Een arrestatieteam rukte uit en de burgemeester werd in veiligheid gebracht. Iets verderop in een park hield de politie drie mannen aan.

In de auto

De politie heeft de auto doorzocht. Ooggetuigen melden dat in de auto een proces-verbaal, iets wat leek op een Turks visum en buitenlands geld werd gevonden.

Gisteravond ging het gerucht dat de mannen afkomstig waren uit de Brusselse gemeente Molenbeek. De politie heeft dat niet bevestigd. Ook is nog niet bekend of de verdachten nog vastzitten.

Burgemeester Aboutaleb laat in een reactie weten dat hij het goed maakt en dat er geen reden is tot zorg.

http://nos.nl/artikel/207(...)wapengevaarlijk.html
pi_157686599
Pier Melbourne weer vrijgegeven
pi_157686635
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 08:02 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Vaag. De inzittenden zaten in een parkje vlakbij de kroeg waar Aboutaleb toevallig zat?
I´m back.
pi_157686681
Vind het vager dat ze niet opgepikt zijn ergens tussen hazeldonk en rotterdam.
Waar heb je dit soort systemen dan voor?
pi_157686732
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 08:21 schreef forzavit het volgende:
Vind het vager dat ze niet opgepikt zijn ergens tussen hazeldonk en rotterdam.
Waar heb je dit soort systemen dan voor?
Misschien wilden ze even kijken wat die lui gingen doen?
I´m back.
pi_157686737
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 07:59 schreef nils7 het volgende:
De familie beweerde dat ze er niks van wisten maar wedden dat ie gewoon onderdak bij z'n familie heeft of ze op z'n minst weten waar die wel uit hangt... Als ie in Brussel zit.
Ja, veel Marokkanen hier in NL hebben ook wel familie wonen in hetzij Molenbeek hetzij een banlieu.
I´m back.
pi_157686769
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 08:02 schreef Houtenbeen het volgende:
Ooggetuigen melden dat in de auto een proces-verbaal, iets wat leek op een Turks visum en buitenlands geld werd gevonden.
Dat zijn nog eens ooggetuigen, een Turks visum is een postzegel in je paspoort... ;)
Racist
pi_157686793
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 08:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Misschien wilden ze even kijken wat die lui gingen doen?
De politie is later pas actief gaan zoeken naar de auto dus dat lijkt me sterk
  vrijdag 20 november 2015 @ 08:56:38 #37
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_157686950
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd ook zot. Als Christen hoefde je je toch ook niet te verantwoorden of te verontschuldigen voor de KKK? Waarom zou je je als moslim moeten verantwoorden of verontschuldigen voor de terreurbeweging ISIS?
Het is van levensbelang dat moslims afstand moeten doen van IS, omdat het stilzwijgen een geheime adoratie verraadt.

Prima, het is anders dan verantwoorden en verontschuldigen, maar het gebrek aan vuile woorden richting Daesh vanuit de moslimgemeenschap, vind ik wel schrijnend.

Behalve die moslimorganisatie, heb ik nimmer een individuele moslim slecht horen praten over Daesh. Op hun slechtst, noemen ze het een Zionistisch complot :{
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_157687031
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 08:56 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

Het is van levensbelang dat moslims afstand moeten doen van IS, omdat het stilzwijgen een geheime adoratie verraadt.

Prima, het is anders dan verantwoorden en verontschuldigen, maar het gebrek aan vuile woorden richting Daesh vanuit de moslimgemeenschap, vind ik wel schrijnend.

Behalve die moslimorganisatie, heb ik nimmer een individuele moslim slecht horen praten over Daesh. Op hun slechtst, noemen ze het een Zionistisch complot :{
Dat is de grootste belediging die er is man !
Jij bent gewoon zelf een zionistisch complot :P
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
  vrijdag 20 november 2015 @ 09:23:42 #39
448296 BaardHagrid
pi_157687228
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 09:06 schreef Kamikazie het volgende:

[..]

Dat is de grootste belediging die er is man !
Jij bent gewoon zelf een zionistisch complot :P
Wat bedoel je nu precies?
pi_157687295
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 07:45 schreef nils7 het volgende:

[..]

[..]

Ze proberen de radicale Islam aan te hangen maar maken en uploaden wel dit soort ongein...
In de spoiler staat: "jihadi who never read the Koran".
Hoe ze dat hebben kunnen vaststellen is me een raadsel. Als dochter van moslim ouders heeft ze ongetwijfeld het gif als kind al moeten innemen. Daarna is ze gewoon door haar vriendjes gek gemaakt en was er geen weg meer terug.
Ik beschouw haar dan ook niet als hypocriet t.o.v. de islam (want ze was waarschijnlijk niet gelovig) maar volgde gewoon blindelings de terroristische acties van haar (verkeerde) vriendjes.
Racist
pi_157687316
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 08:56 schreef BaardHagrid het volgende:

[..]

Dan heb je wel oogkleppen op.

Jij nog je excuses aangeboden en tevens afstand gedaan van de moorden van Amerikaanse agenten op ongewapende gekleurde Amerikaanse burgers?
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 20 november 2015 @ 09:33:36 #42
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_157687353
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 09:31 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jij nog je excuses aangeboden en tevens afstand gedaan van de moorden van Amerikaanse agenten op ongewapende gekleurde Amerikaanse burgers?
Ja, want dat gebeurt stelselmatig met het doel een aparte staat te stichten vrij van gekleurde burgers.
pi_157687397
quote:

[..]

Wist niet dat blank zijn een geloof was. Weer wat geleerd.
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 09:37:37 #44
8781 crew  Frutsel
pi_157687408
Ze zijn nu aan het schieten in een hotel in Mali...
pi_157687411
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ja, want dat gebeurt stelselmatig met het doel een aparte staat te stichten vrij van gekleurde burgers.
Ah maar gelukkig scheren wij niet alle Moslims over één kam
  vrijdag 20 november 2015 @ 09:38:06 #46
448296 BaardHagrid
pi_157687415
quote:

[..]

Vraagje; wat versta je precies onder 'het is anders dan verantwoorden en verontschuldigen'? In mijn optiek is dat het tegenovergestelde wat je mij verwijt, maar goed.

Heb nooit moslims horen zeggen wat voor kwade organisatie Daesh is. Eerder milde bevestiging van hun daden. Het feit dat er nooit echt afstand wordt gedaan, vind ik zorgelijk.

Het is echter anders dan moslims die zeggen: "Sorry dat IS bestaat.' (verontschuldigen) Wat dus overbodig is.
pi_157687424
ADnl twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 09:34:27 Volgens Belgische media vreest de politie dat een man met wraakplannen rondloopt om de dood van de zelfmoordterroriste in Saint-Denis reageer retweet
quote:
Politie zoekt familielid zelfmoordterroriste in Maasmechelen

De Belgische politie heeft in Maasmechelen, net over de grens bij Stein, gezocht naar een mannelijk familielid van zelfmoordterroriste Hasna Ait Boulahcen.

Dat is de vrouw die zichzelf woensdagmorgen opblies in de Parijse voorstad Saint-Denis, toen de politie daar binnenviel op zoek naar het brein achter de aanslagen in Parijs.

Spoorloos verdwenen
Het familielid van de zelfmoordterroriste is een man die tijdelijk in Maasmechelen heeft gewoond, maar plotseling spoorloos verdwenen is. Ook naar zijn auto is de politie op zoek.

Het federaal parket in België leidt de zoektocht. Volgens Belgische media zou intern bij de politie een opsporingsbericht zijn verspreid.

http://www.1limburg.nl/po(...)len?context=topstory
pi_157687452
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 09:37 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ah maar gelukkig scheren wij niet alle Moslims over één kam
We willen allemaal geloven dat de meeste Moslims tegen de aanslagen zijn. Maar als je dan hoort dat over het hele land ze niet eens een minuutje stil konden zijn dan baart mij dat toch zorgen. Laten we zeggen dat ze het niet makkelijk maken.
pi_157687458
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 09:36 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Wist niet dat blank zijn een geloof was. Weer wat geleerd.
Ik wist niet dat zodra het om onze superieure huidskleur gaat, geheime adoratie niet van toepassing is
pi_157687475
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 09:40 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ik wist niet dat zodra het om onze superieure huidskleur gaat, geheime adoratie niet van toepassing is
Ik zie het nooit als overwinning van mijn ras als er een neger wordt neergeschoten in Amerika. Maar dat ligt dan blijkbaar aan mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')