Dat is wel heel erg 'maakbare samenleving', dus links.....quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:45 schreef Slaro het volgende:
[..]
Linkse Propaganda? Is toch niet heel vreemd, dit was een zelfmoordactie en hij (misschien nog een) ontvluchten, kan best dat je op het laatste moment opeens twijfels krijgt, zelfs bij IS-terroristen kan dit zo zijn, en vergeet niet dat dit vaak niet eens echte Islam-fundamentalisten zijn in de zin van de ze de Koran van binnen en buiten kennen, dit zijn opgefokte jongeren, vaak met heel andere problemen, gek gemaakt, juist dit soort types kan je van verwachten dat ze twijfelen.
'Injectienaalden hotelkamer van politie en niet van daders'quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:45 schreef Hathor het volgende:
Iemand trouwens enig idee waarom er meerdere injectienaalden zijn gevonden in die hotelkamer? Heeft dat iets te maken met het maken van bomgordels of zouden ze zichzelf hebben gedrogeerd met een of ander goedje waar je min of meer emotieloos van word? Volgens enkele getuigenverklaringen uit de Bataclan waren die lui ijzig kalm, en dat lijkt me toch niet echt normaal, zelfs niet voor jihadisten.
Dat is onduidelijk inderdaad, het is gissen, maar wie weet heeft ze zichzelf niet opgeblazen. Werd er niet ergens gesuggereerd dat het vest ontplofte als gevolg van een kogel, ik kan best accepteren dat een vrouw zich opblaast, maar ze roept eerst heel hard dat hij haar vriendje niet is en vervolgens roept ze help me en dan pas ontploft ze, niet als de politie dichterbij komt, pas als ze in paniek roept.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Maar alsnog, ze heeft wel zichzelf opgeblazen. En wie weet riep ze naar die agenten zodat ze dichterbij zouden komen en ze er een paar mee kon nemen de dood in.
Het is gewoon dat mensen niet kunnen accepteren dat een vrouw zich ook ineens opblaast. Want vrouwen zijn altijd zo lief en kwetsbaar en onschuldig.
Dat is natuurlijk ook alleen maar pure speculatie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
'Injectienaalden hotelkamer van politie en niet van daders'
Is vergeving mogelijk als hij écht oprecht spijt heeft?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Abdeslam mogelijk ook op de vlucht voor IS
[..]![]()
![]()
![]()
Nu niet en nooit niet. Mosterd na de maaltijd heet zoiets.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is vergeving mogelijk als hij écht oprecht spijt heeft?˛
Hij had om te beginnen nooit aan dit avontuur moeten beginnen, spijt is nu te laat ja...quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alles heeft er de schijn van dat hij slechts boodschappenjongen was en hij waarschijnlijk niet besefte waar hij aan is begonnen. Ten minste, als ik die berichten van de Telegraaf voor het gemak voor waarheid aanneem, ja, bij wijze van uitzondering uiteraard.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Hij had om te beginnen nooit aan dit avontuur moeten beginnen, spijt is nu te laat ja...
Is ook volstrekt onduidelijk wat zijn rol nu precies is, hij heeft de auto gehuurd, of hij heeft geschoten wordt minder over geroepen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:48 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste van die Marokkanen die ik op straat tegenkom.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij kijkt ook niet heel snugger uit zijn ogen.
Hij is toch de man die je aan ziet komen lopen schietend bij dat cafe?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef Slaro het volgende:
[..]
Is ook volstrekt onduidelijk wat zijn rol nu precies is, hij heeft de auto gehuurd, of hij heeft geschoten wordt minder over geroepen.
Zij is jouw martelares geworden. Duidelijk.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:47 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat is onduidelijk inderdaad, het is gissen, maar wie weet heeft ze zichzelf niet opgeblazen. Werd er niet ergens gesuggereerd dat het vest ontplofte als gevolg van een kogel, ik kan best accepteren dat een vrouw zich opblaast, maar ze roept eerst heel hard dat hij haar vriendje niet is en vervolgens roept ze help me en dan pas ontploft ze, niet als de politie dichterbij komt, pas als ze in paniek roept.
beauty is in the eye of the beholderquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat heb ik bij de meeste van die Marokkanen die ik op straat tegenkom.
Zelfmoord is een zonde in de Islam. Moderne leiders keuren dit soort aanslagen goed volgens de draai die ze er zelf aan geven. Maar dit alles is ver buiten het boekje. Sekte-gedrag, niets meer of minder.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:40 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
nee hoor, volgens hun ideologie mag dat soort misleiding van de kaffir zelfs als moslim als het de goede zaak dient.......
Herman Finkers zei het anders al:quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:46 schreef Felixa het volgende:
[..]
'Injectienaalden hotelkamer van politie en niet van daders'
Heb je het verhaal van Simson niet ook in de Koran?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:53 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Zelfmoord is een zonde in de Islam. Moderne leiders keuren dit soort aanslagen goed volgens de draai die ze er zelf aan geven. Maar dit alles is ver buiten het boekje. Sekte-gedrag, niets meer of minder.
Dat beweert men wel ja.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is toch de man die je aan ziet komen lopen schietend bij dat cafe?
Nee.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je het verhaal van Simson niet ook in de Koran?
Wel heb jequote:
quote:“And do not kill yourselves. Surely, God is Most Merciful to you.” (Quran 4:29)
“And do not throw yourselves in destruction.” (Quran 2:195)
Volgens mij zijn broer werd nu ergens beweerd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hij is toch de man die je aan ziet komen lopen schietend bij dat cafe?
Grappig, maar verder zonder gekheid, niemand doet dit zomaar, en ja, ik heb medelijden met ze.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Zij is jouw martelares geworden. Duidelijk.
Jammerdanalsnogbetrokken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Abdeslam mogelijk ook op de vlucht voor IS
[..]![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:00 schreef Slaro het volgende:
[..]
Grappig, maar verder zonder gekheid, niemand doet dit zomaar, en ja, ik heb medelijden met ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |