Jij wordt maar omringt door al die homo's he. Homo's hier, homo's daar, homo's onder je bed, homo's lurkend aan je piemel, en vooral homo's die het niet met je eens zijn op het internet.quote:
Oh. Ik zie dit in de VS vrij vaak gebeuren. Fat pride cults op Tumbr zijn wel te porren voor een relletje en feministen zijn dagelijks bedrijven aan het affikken voor wat zij als transgressies aanmerken.quote:Ik geef juist aan dat ouderen, vrouwen, dikke mensen of buitenlanders ook de werkgevers waar ze door afgewezen zijn niet op deze manier zwart gaan maken.
Nou, dat heeft de eigenaar ook opgelost: de FB van het bedrijf is pleite.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:52 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die slechte reviews prima payback.Moet je maar niet zo achterlijk doen.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:14 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Het was wel een stelletje opgetrommelde relnichten daar die al die slechte reviews gaven.
En dat soort fanatieke lui hebben dus ook die negatieve reviews geplaatst bij De Boer. Het was gewoon niet slim van dat bedrijf om het niet te houden bij "voldoet toch niet aan de verwachting", in plaats daarvan zijn ze dus eerlijk geweest.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:00 schreef SpecialK het volgende:
Oh. Ik zie dit in de VS vrij vaak gebeuren. Fat pride cults op Tumbr zijn wel te porren voor een relletje en feministen zijn dagelijks bedrijven aan het affikken voor wat zij als transgressies aanmerken.
Er is wel een verschil tussen een klacht hebben over de dienstverlening van de NS en een klacht over de sollicitatieprocedure.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En dat soort fanatieke lui hebben dus ook die negatieve reviews geplaatst bij De Boer. Het was gewoon niet slim van dat bedrijf om het niet te houden bij "voldoet toch niet aan de verwachting", in plaats daarvan zijn ze dus eerlijk geweest.
In tegenstelling tot al die mensen die nooit van ze hadden gehoord maar zich nu opeens wel geroepen voelde om een negatieve review te plaatsen.
Als ik hier bijv. een klacht lees over de NS is dat toch geen reden om de NS dan maar zwart te gaan lopen maken op Facebook.
Ze waren al een (mondelinge) overeenkomst aangegaan. Lastig om er dan onderuit te komen op een nette manier.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En dat soort fanatieke lui hebben dus ook die negatieve reviews geplaatst bij De Boer. Het was gewoon niet slim van dat bedrijf om het niet te houden bij "voldoet toch niet aan de verwachting", in plaats daarvan zijn ze dus eerlijk geweest.
In tegenstelling tot al die mensen die nooit van ze hadden gehoord maar zich nu opeens wel geroepen voelde om een negatieve review te plaatsen.
Als ik hier bijv. een klacht lees over de NS is dat toch geen reden om de NS dan maar zwart te gaan lopen maken op Facebook.
Als de NS willens en wetens de wet overdreedt? Mwah.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:13 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar die gelijkheid heerst er juist niet. Er worden dagelijks duizenden mensen afgewezen op leeftijd, geslacht, uiterlijk, afkomst en dus ook seksuele voorkeur.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:16 schreef SpecialK het volgende:
Vooral omdat we dit als maatschappij nodig hebben om te kunnen claimen dat gelijkheid heerst en omdat werknemerschap nogal een impact heeft op de sociale situatie van het individu.
Valt volgens mij wel mee. Als er echt hordes genaaide mensen waren die dus blijkbaar gewend zijn om te weinig geld te ontvangen voor dezelfde kwaliteit als andere mensen dan zou ik zo een bedrijfje opzetten om juist die mensen aan te nemen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:49 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Maar die gelijkheid heerst er juist niet. Er worden dagelijks duizenden mensen afgewezen op leeftijd, geslacht, uiterlijk, afkomst en dus ook seksuele voorkeur.
Op de frontpage is de consensus meestal anders dan op het forum.quote:Door het nieuws op te zoeken omdat dan toevallig een keer de reden van afwijzen bekend is categoriseert deze jongen zich mijns inziens ook als een relnicht. Hij had ook kunnen denken "fack dat bedrijf" ik ga wel ergens anders stage lopen.
Toen deze jongen het nieuws op zocht:
NWS / ING noemt student 'boef uit Curaçao'
Vonden de meeste hem maar een aansteller en waren er maar weinig die de ING veroordeelde. Maar nu is iedereen het er hier unaniem mee eens dat het bedrijf maar moet bloeden omdat ze in eerlijkheid naar die jongen hebben gecommuniceerd.
Eigenlijk zou er irl ook een ban moeten staan op het openbaar maken van pm of dm's
Daar hadden ze het beste een homo voor aan kunnen nemen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:05 schreef Hyperdude het volgende:
Website van die toko is op zondag ook op slot.![]()
En verder hadden ze even deskundig advies moeten inwinnen hoe homo's te weren.
Als ze dat zo graag willen.
Ik doel niet op minder geld krijgen, maar op in de eerste instantie al helemaal niet aangenomen te worden. Ik denk dat er veel ouderen en allochtonen met smart zitten te wachten op dat bedrijfje van je.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:58 schreef SpecialK het volgende:
Valt volgens mij wel mee. Als er echt hordes genaaide mensen waren die dus blijkbaar gewend zijn om te weinig geld te ontvangen voor dezelfde kwaliteit als andere mensen dan zou ik zo een bedrijfje opzetten om juist die mensen aan te nemen.
Mensen die wanhopig zijn voor employment zijn goedkoper.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:06 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Ik doel niet op minder geld krijgen, maar op in de eerste instantie al helemaal niet aangenomen te worden. Ik denk dat er veel ouderen en allochtonen met smart zitten te wachten op dat bedrijfje van je.
Iets met hij die zonder zonde is werpt de eerste steen? Allemaal HvNL mensen die even hun digitale ongenoegen uiten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 04:35 schreef DJKoster het volgende:
https://m.facebook.com/deboerdrachten/reviews
Positieve recensies wel.
Wat wil je nu met deze totaal willekeurige situaties suggereren?quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:57 schreef SpecialK het volgende:
[..]
"Zijn afgetrokken rotkop jaagde al tijdens het binnenlopen 3 klanten weg."
"Hij bleef tijdens de sollicitatie maar steeds met een aansteker spelen en gulzig kijken naar dat sprokkelhout in de hoek"
"Zijn naam maakt reclame voor een concurrent van ons. We nemen ook geen mensen aan die Dirk of Albert heten"
"Mijn moeder kreeg van haar astrale projecties door dat Bas zou zorgen voor een negatief resultaat van de volgende 6 kwartalen"
Dat het heel makkelijk is om iets concreets te verzinnen als mensen er om vragen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat wil je nu met deze totaal willekeurige situaties suggereren?
Leugens verzinnen kan iedereen. Een goede waarheid ter plekke bedenken om die knul af te wijzen wordt wat lastiger. Maar ik ben het ermee eens hoor. Ik ben ook enorm vaak afgewezen op bijbaantjes, omdat ik niet in het profiel paste. Ik heb jarenlange ervaring in de horeca bij verschillende werkgevers, hoezo pas ik niet in het profiel om bij jullie eetcafe te komen werken?quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:22 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Dat het heel makkelijk is om iets concreets te verzinnen als mensen er om vragen.
Stukje fatsoen lijkt me.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:51 schreef nixxx het volgende:
Wel fijn voor Bas dat het bedrijf er zo voor uit kwam. Als hij nu een zaak aanspant dan wint hij geheid. Dat zal het bedrijf ook geweten hebben, maar toch ervoor gekozen om het zo te doen. Stukje christelijk martelaarschap?
De jongen vertelt natuurlijk geen onwaarheden. Het bedrijf wenst hem niet in dienst te hebben omdat de ondernemer vindt dat de herenliefde een zonde is. Het is toch logisch dat een dergelijke keuze gevolgen heeft voor zijn klandizie?quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:25 schreef Toga het volgende:
Gaat Bas (en andere uitlaatraggers) hier nou beter van worden?
Zou hij bij het winnen van de zaak een schadevergoeding krijgen of krijgt de staat alleen geld voor een boete?
Als Bas een schadevegoeding krijgt kun je je afvragen welke schade hij geleden heeft; er worden dagelijks duizenden mensen afgewezen op niet relevante zaken (je kan immers maar één persoon toewijzen per vacature). De schade die HIJ berokkend heeft door de media in te schakelen en publiekelijk het bedrijf zwart te maken is vele malen groter.
Niet alles draait om geld. Bas wilde waarschijnlijk gewoon kenbaar maken dat homosexualiteit in Nederland nog steeds een issue kan zijn bij sommige figuren.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:25 schreef Toga het volgende:
Gaat Bas (en andere uitlaatraggers) hier nou beter van worden?
Zou hij bij het winnen van de zaak een schadevergoeding krijgen of krijgt de staat alleen geld voor een boete?
Als Bas een schadevegoeding krijgt kun je je afvragen welke schade hij geleden heeft; er worden dagelijks duizenden mensen afgewezen op niet relevante zaken (je kan immers maar één persoon toewijzen per vacature). De schade die HIJ berokkend heeft door de media in te schakelen en publiekelijk het bedrijf zwart te maken is vele malen groter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |