Op zich is daar niks mee. Wel als het tegenstrijdig is met eerdere uitspraken. Ik zie hier geen verbroedering en naastenliefde.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:20 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij geeft een boodschap van verbroedering en naastenliefde. Hij zegt dat wat er tijdens WO II is gebeurd nooit meer mag gebeuren. Wat is daar mis mee? Ben je ineens fout als je dat doet? Ben jij je verstand verloren?
Natuurlijk wel, maar ze hebben zeteltje pik gedaan. Die zetels die ze hadden, hadden ze dankzij de PvdA.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus als je een allochtoon bent mag je geen eigen partij hebben en kritiek hebben op wat er mis is in het land. Dan moet je maar oprotten. We zien wat vrijheid van meningsuiting waard is voor jou. Voor jou is er alleen vrijheid van meningsuiting als je uit bepaalde groepen komt, zo niet, moet je je bek houden.
Wilders had ook zeteltje pik gedaan, toch?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar ze hebben zeteltje pik gedaan. Die zetels die ze hadden, hadden ze dankzij de PvdA.
Maar die aanhangers lopen niet als calimero te doen alsof men hun geen partijtje gunt, zoals jij dat net deed.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:43 schreef polderturk het volgende:
[..]
Wilders had ook zeteltje pik gedaan, toch?
Ja ja. Als Wilders het doet, dan is het goed. Als een allochtoon het doet, dan is het fout.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:53 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Maar die aanhangers lopen niet als calimero te doen alsof men hun geen partijtje gunt, zoals jij dat net deed.
Begrijpend lezen is moeilijk voor je? Of ben je nog lekker calimero aan het spelen?quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:57 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja ja. Als Wilders het doet, dan is het goed. Als een allochtoon het doet, dan is het fout.
We moeten elkaar geen verwijten maken. We moeten elkaar omarmen en lekker knuffelen.quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:02 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is moeilijk voor je? Of ben je nog lekker calimero aan het spelen?
Dan zeg ik dat dat onzin isquote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef polderturk het volgende:
Dus als je een allochtoon bent mag je geen eigen partij hebben en kritiek hebben op wat er mis is in het land.
Daarmee bedoel ik, dat wanneer je allochtoon bent, je altijd je eigen partij mag oprichten.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:28 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
Natuurlijk wel, maar ze hebben zeteltje pik gedaan. Die zetels die ze hadden, hadden ze dankzij de PvdA.
Ik heb dat nooit gezegd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:57 schreef polderturk het volgende:
Ja ja. Als Wilders het doet, dan is het goed. Als een allochtoon het doet, dan is het fout.
Is dat hoe je mijn andere reactie negeert?quote:Op woensdag 11 mei 2016 19:09 schreef polderturk het volgende:
[..]
We moeten elkaar geen verwijten maken. We moeten elkaar omarmen en lekker knuffelen.
quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:27 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Op zich is daar niks mee. Wel als het tegenstrijdig is met eerdere uitspraken. Ik zie hier geen verbroedering en naastenliefde.
Ik houd niet van NSB-Turken, verdraai mijn woorden niet.quote:Op woensdag 11 mei 2016 18:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Dus als je een allochtoon bent mag je geen eigen partij hebben en kritiek hebben op wat er mis is in het land. Dan moet je maar oprotten. We zien wat vrijheid van meningsuiting waard is voor jou. Voor jou is er alleen vrijheid van meningsuiting als je uit bepaalde groepen komt, zo niet, moet je je bek houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henkie W. lijkt me daarvoor wel een goede lijstrukker.De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 10:04:03BREAKING! Om 13:30 uur doen wij een belangrijke mededeling op facebook. https://t.co/85pOcWW8H1 reageer retweet
twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
En Halina Reijnquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:14 schreef Childofthe90s het volgende:
Nu nog Peter R. De Vries natuurlijk.
Ik weet niet wie er gekker is om dit te doen. Good old crazy Syl of die twee Turkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 13:35 schreef Ryan3 het volgende:
Sylvana Simons sluit zich aan bij DenkNL:twitter:DenkNL twitterde op woensdag 18-05-2016 om 13:34:32Sylvana Simons sluit zich aan bij DENK! #SylvanaSimons https://t.co/7Y54fLBVsR reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |