abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157714587
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:42 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Daar vergis je je in, dat was altijd al het geval. In de vorige games had je exact dezelfde keuzes, je kon altijd maar een van de twee uitkomsten kiezen en daarnaast had je een aantal opties waar je simpelweg om meer informatie vraagt en daarna weer terug gaat naar het 'hoofdmenu'. Dat is nu niet anders, met het verschil dat het nu daadwerkelijk als een echt gesprek voelt in plaats van een keuzemenu van een 0900-nummer. Vooral omdat je eigen karakter nu ook eens wat zegt. En ook niet onbelangrijk, mensen bewegen tijdens het spreken in plaats van jou als een zombie zo diep in de ogen kijken dat je er onpasselijk van wordt.

[..]

Erg jammer inderdaad. Maar gezien het feit dat de engine onderhuids nog steeds min of meer hetzelfde is als 3 verwacht ik uiteindelijk wel een mod die die functionaliteit weer terug brengt.
Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug dan een voiced protagonist. Haalt 90% van het roleplayen weg.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:51:16 #202
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157714663
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Cikx het volgende:

[..]

Heb zelf veel liever die hoeveelheid aan dialoogopties terug
Dat zeg ik toch, die zijn niet weg :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157714698
Net de Goodneighbor ontdekt. Die 'verwelkoming' door Finn en Mayor Hancock _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_157714979
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:51 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch, die zijn niet weg :').
Er waren toch zeker wel veel meer keuzes in gesprekken. Dat de meeste dezelfde uitkomst geven doet daar niet aan af. Voor elk type character dat je wilde spelen stond er wel een antwoord klaar, nu heb ik het gevoel dat je vaak 3 dezelfde soort antwoorden kan geven en een "sarcastisch" antwoord waarvan je niet weet wat het is. Je kunt voor mijn gevoel niet meer een echt evil karakter zijn, hoogstens een goede asshole. Ook spreekt je personage op zo'n generieke manier dat je er zelf vrijwel geen invulling meer aan kunt geven.
Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.

Daarnaast kon je zoals je al zei om meer (achtergrond)informatie vragen, wat veel NPC's meer diepgang gaf itt tot nu.
  zaterdag 21 november 2015 @ 14:08:27 #205
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157715014
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef Cikx het volgende:

[..]

Daarnaast had je bij FO3 meerdere antwoorden door speech of bepaalde perks zoals lady killer maar je had ook speciale antwoorden wanneer je bv een hoge intelligence, of hoge medicine skill had. Allemaal weg.
Alleen daar heb je gelijk in. De rest is allemaal nog hetzelfde maar dan beter, omdat het zoals gezegd een echt gesprek is.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157715280
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157715850
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..

dit gemaakt.



koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...

pi_157715879
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.

Persoonlijk vind ik het wel jammer dat bepaalde groepen altijd hostile zijn. Raiders en monsters, soit. Maar voor de rest zouden facties pas hostile moeten zijn bij interactie of nadat bepaalde quests zijn geweest die nadelige gevolgen hebben voor die factie.
ohja er zijn ook nog quests inderdaad. misschien straks even mee beginnen.
pi_157715935
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:53 schreef 44rdbei het volgende:
dat spelen met die lghtboxes kost echt wel koper..

dit gemaakt.

[ afbeelding ]

koste 7 generatoren en 2 terminals om te maken...

[ afbeelding ]
Wat is het?
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_157715963
quote:
5s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Wat is het?
:'(

hoofd + baard.

met meer lightboxen was het duidelijker geweest maar zoals gezegd ik ben door al mijn koper heen.
pi_157715976
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 14:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het probleem is gewoon dat echt vrijheid niet mogelijk is met een overkoepelend verhaal. Je moet toch op de rails blijven richting het doel: Shaun. Was hem al bijna vergeten.

Dus, of je krijgt veel vrijheid, of je krijgt een dieper verhaal.
Of je krijgt beide, maar dat is afhankelijk van de ontwikkelaar.
Conscience do cost.
pi_157716035
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Dit, dus.
  Eindredactie Games zaterdag 21 november 2015 @ 15:13:00 #213
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_157716192
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Ik was in de veronderstelling dat het alleen dat was, dus als er geen cleared staat leeft er nog iets of iemand. Wat je vaak tegenkomt is dat er bijv. nog één vijand leeft die achter een slot/terminal zit en dus ook niet naar jou kan komen.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_157716202
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 15:04 schreef Buitendam het volgende:
Ik begrijp niet waarom er bij het ene gebouw [CLEARED] komt te staan wanneer het vrij is van vijanden en het andere niet. Iemand daar iets over gelezen?
Misschien dat er ergens nog verborgen loot ligt. Ik vroeg me van de week hetzelfde af.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  zaterdag 21 november 2015 @ 17:05:44 #215
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_157718505
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.



Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.

Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor _O_
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_157718832
Zojuist mijn 2e (legendary alpha) deathclaw gekilled _O_ heeft aardig wat moeite gekost en heb mn mininuke, .44 ammo, 2 bottlecap mines, 1 pulse mine, 5 frag mines een hele zooi drugs erdoorheen gejaagd. :D
  zaterdag 21 november 2015 @ 17:57:31 #217
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157719765
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.

[ afbeelding ]

Je kan trouwens best in de main story minder keuzes hebben dan in de side quests, en daar is het ook wel iets beter heb ik tot nu toe gemerkt. Die kan je nog wel op andere manieren oplossen soms.

Het mooiste aan dit soort games blijft toch wel de enorme hoeveelheid aan content hoor, daar heb ik wel veel respect voor _O_
True. Het dialoogsysteem is gedragon-aged helaas.
pi_157721420
Dat einde van de USS Constitution quest _O-
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:06:22 #219
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157721755
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef MMaRsu het volgende:
Fir3fly hier nog een goed voorbeeld waarom het dialoog systeem.veel minder is in f4.

[ afbeelding ]
Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?

Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157722292
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:06 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Wat een maffe vergelijking, wat is dat voor gare game rechts?

Bovendien, ik heb al gezegd dat schijn bedriegt.
Is Fallout New Vegas rechts hoor. :')
Flesje bier
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:33:12 #221
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157722430
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:29 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Is Fallout New Vegas rechts hoor. :')
Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?

En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157722514
quote:
9s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Woeps, midden bedoelde ik. Lijkt op Skyrim, maar wat heeft dat met Fallout te maken?

En jij zit ook fout, helemaal rechts is Fallout 3. En dat is niet de proloog maar verder in de game in Megaton. Domme vergelijking dus.
Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:40:08 #223
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157722660
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:35 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Dat zal wel Fallout 3 zijn? Skyrim heeft in ieder geval niet wat hier op lijkt, qua lay-out.
Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.

Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus :').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_157723076
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Als ik heel goed kijk zie ik iets uit Honest Hearts, uitbreiding voor New Vegas.

Maar geeft nog maar eens hoe goed die vergelijking is zonder context. Volledig waardeloos dus :').
Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.

Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.

Komt natuurlijk mede door de voice-acting, waar ik groot voorstander van ben.
  zaterdag 21 november 2015 @ 19:56:13 #225
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_157723228
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Met de vergelijking is niets mis toch? Laat duidelijk zien wat het verschil is met het vorige deel.

Het plaatje uit de "proloog" van Fallout 4 doet niets af aan het feit dat er veel minder verdieping is.
Nee dat doet het niet. De verdieping zit hem niet in het aantal keuzes op het eerste gezicht. Dat is precies het probleem, zo'n plaatje is gewoon misleidend. Het minst diepzinnige gesprek tegenover de meest diepzinnige van de andere game. Goede vergelijking :').

Nogmaals, qua dialoogopties zijn er echt niet minder. Het enige is dat er, zoals gezegd, een andere structuur aan zit wat meer lijkt op een echt gesprek dan op een 0900 computer.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')