SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
En hoe weeg je dat dan eerstquote:
Glaasje en keukenweegschaal op het nachtkastje.quote:
Je hebt een genetisch gemodificeerde vriend?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef LadyOracle het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon voor rijstproteïnepoeder met chocoladesmaak ga.
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt een genetisch gemodificeerde vriend?
Clums! Ga je weer goed? Ik las in je topic iets over een PT? Nice!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht ik kijk ff hoe de vibe hier is nu ik weer druk bezig ben, maar de halve pagina gaat over zaad.
Was er een speciale reden voor?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn innerlijke kleuter was te sterk. En dus ging ik naar de lidl en haalde zooi.
Eerlijk?
Zo'n marsepein-staaf, een stukje gevulde speculaas (maar die was vies), 2 handjes chocoladepepernoten (want ook niet echt lekker) en 2 schaaltjes chips.
Tussen 17.30 en nu.
Dus...
Ohja! Is die al af?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En doe anders ff een rondje door je spiegelzaal!
Dat kan ik ook makkelijk, hoor. Vorige week ook eentje op, en toen besloten dat ik die de rest van het jaar niet meer koop omdat ik er blijkbaar niet vanaf kan blijven. Dus. Dan maar helemaal geen sinterklaasdingen.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n hele marsepeinstaaf? WowMaar hm ja, not good. Snel vergeten en morgen met frisse moed door. En doe anders ff een rondje door je spiegelzaal! En hang dat jurkje in de woonkamer.
Nope, niet dat ik weet.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:58 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Was er een speciale reden voor?
ow verrek... Ik heb nog een halve liggen. Eentje van bij een echte patissier, een week of vier geleden in Luik gehaald. Morgen maar een stukje bij de koffie.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:04 schreef MutedFaith het volgende:
Zolang t dicht is kan ik er redelijk af blijven.
Maar open = op.
Same here.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:00 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat kan ik ook makkelijk, hoor. Vorige week ook eentje op, en toen besloten dat ik die de rest van het jaar niet meer koop omdat ik er blijkbaar niet vanaf kan blijven. Dus. Dan maar helemaal geen sinterklaasdingen.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Same here.
De rest van de zak chocoladenoten ligt dus in de prullenbak.
Today is a new day!
+1quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind BE dr binge niet indrukwekkend, ik at ooit echt significant méér tijdens een eetbui.
Wat ik wél indrukwekkend vind is dat je de rest hebt weggepleurd en bent gestopt
True.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Vanyel, ja, het gaat nog steeds best lekker. Maar ik heb toch af en toe weer "Fuck it all" buien en daar moet ik wel een beetje alert op zijn vind ik
Ja meer dan prima. En BMI ongeveer 24, dus voelt nog zeer gerechtvaardigd ookquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:19 schreef MutedFaith het volgende:
Dat lijkt me een welkome afwisseling. Klinkt hastikke prima, toch?
Nee, zak open en leegkiepen, eruithalen is geen optie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
(Ik zou ze er weer uithalen...)
Vierde dag op rij 82,9... Meh. Ben de flow een beetje kwijt
Nou, dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind BE dr binge niet indrukwekkend, ik at ooit echt significant méér tijdens een eetbui.
Wat ik wél indrukwekkend vind is dat je de rest hebt weggepleurd en bent gestopt
yup! Als ik lekker afval voel ik me heel slank (ben ik niet) en als ik dan gevreten heb en nog geen weegschaal gezien heb voel ik me héél Dik (en je ziet geen verschil natuurlijk).quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik overigens, naast zon incidentele eetbui, ook nog moet overwinnen is het idee dat ik "weer dik ben" als ik zo'n uitschieter op de weegschaal heb van een kilo
Dat!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt inderdaad als een prima situatie, vanyel! BMI van 24 klinkt als een droom
Wat ik overigens, naast zon incidentele eetbui, ook nog moet overwinnen is het idee dat ik "weer dik ben" als ik zo'n uitschieter op de weegschaal heb van een kilo
Ik ben dus al zo ver dat ik mezelf niet meer straf na het eten van chocolade, maar dat is dus nog lang niet de gehele overwinning
Lekker hoor Vanyel! Dat is ook denk ik wel even een bevrijdend gevoel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:12 schreef Vanyel het volgende:
True.
En als ik naar MF en sunny kijk ben ik ook vooral traag. Oorspronkelijk was 78 mijn streef en nu ik met doen waar ik zin in heb steeds vanzelf terugveer naar in de 78, heb ik even speelkwartier. Lekker eten maar niet ongebreideld en genieten van buiten de deurdingen die ik al een jaar oid vrijwel niet deed.
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:20 schreef Barreltje het volgende:
Lo. .
Je kan geen eieren eten en/of kwark of melk producten?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mijn gewichtlijstje ben ik vandaag precies een jaar bezig.
Ik ben in 1 jaar 35,7 kg afgevallen.
hahaha, ik denk dat het er dan wat dramatischer staat dan ik het bedoel hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat!!
Ik dacht net echt dat je een grapje maakte toen he zei dat je de flow kwijt was na een halve kilo omhoog in je menstruatie-week.
Dat waait zo weer weg joh!
Natuurlijk elke gewichtstoename begint klein, maar niet gelijk denken dat het mis is na 1 week hoor!
Vanyel, dat doe ik dus juist weer niet, overeten van het avondeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |