SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
En hoe weeg je dat dan eerstquote:
Glaasje en keukenweegschaal op het nachtkastje.quote:
Je hebt een genetisch gemodificeerde vriend?quote:Op donderdag 19 november 2015 18:07 schreef LadyOracle het volgende:
Ik denk dat ik maar gewoon voor rijstproteïnepoeder met chocoladesmaak ga.
quote:Op donderdag 19 november 2015 18:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt een genetisch gemodificeerde vriend?
Clums! Ga je weer goed? Ik las in je topic iets over een PT? Nice!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik dacht ik kijk ff hoe de vibe hier is nu ik weer druk bezig ben, maar de halve pagina gaat over zaad.
Was er een speciale reden voor?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:50 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn innerlijke kleuter was te sterk. En dus ging ik naar de lidl en haalde zooi.
Eerlijk?
Zo'n marsepein-staaf, een stukje gevulde speculaas (maar die was vies), 2 handjes chocoladepepernoten (want ook niet echt lekker) en 2 schaaltjes chips.
Tussen 17.30 en nu.
Dus...
Ohja! Is die al af?quote:Op donderdag 19 november 2015 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
En doe anders ff een rondje door je spiegelzaal!
Dat kan ik ook makkelijk, hoor. Vorige week ook eentje op, en toen besloten dat ik die de rest van het jaar niet meer koop omdat ik er blijkbaar niet vanaf kan blijven. Dus. Dan maar helemaal geen sinterklaasdingen.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:56 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo'n hele marsepeinstaaf? WowMaar hm ja, not good. Snel vergeten en morgen met frisse moed door. En doe anders ff een rondje door je spiegelzaal! En hang dat jurkje in de woonkamer.
Nope, niet dat ik weet.quote:Op donderdag 19 november 2015 22:58 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Was er een speciale reden voor?
ow verrek... Ik heb nog een halve liggen. Eentje van bij een echte patissier, een week of vier geleden in Luik gehaald. Morgen maar een stukje bij de koffie.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:04 schreef MutedFaith het volgende:
Zolang t dicht is kan ik er redelijk af blijven.
Maar open = op.
Same here.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:00 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat kan ik ook makkelijk, hoor. Vorige week ook eentje op, en toen besloten dat ik die de rest van het jaar niet meer koop omdat ik er blijkbaar niet vanaf kan blijven. Dus. Dan maar helemaal geen sinterklaasdingen.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:41 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Same here.
De rest van de zak chocoladenoten ligt dus in de prullenbak.
Today is a new day!
+1quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind BE dr binge niet indrukwekkend, ik at ooit echt significant méér tijdens een eetbui.
Wat ik wél indrukwekkend vind is dat je de rest hebt weggepleurd en bent gestopt
True.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:01 schreef Stormqueen het volgende:
Vanyel, ja, het gaat nog steeds best lekker. Maar ik heb toch af en toe weer "Fuck it all" buien en daar moet ik wel een beetje alert op zijn vind ik
Ja meer dan prima. En BMI ongeveer 24, dus voelt nog zeer gerechtvaardigd ookquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:19 schreef MutedFaith het volgende:
Dat lijkt me een welkome afwisseling. Klinkt hastikke prima, toch?
Nee, zak open en leegkiepen, eruithalen is geen optie.quote:Op vrijdag 20 november 2015 07:13 schreef Shandaly het volgende:
[..]![]()
(Ik zou ze er weer uithalen...)
Vierde dag op rij 82,9... Meh. Ben de flow een beetje kwijt
Nou, dat dusquote:Op vrijdag 20 november 2015 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
Ik vind BE dr binge niet indrukwekkend, ik at ooit echt significant méér tijdens een eetbui.
Wat ik wél indrukwekkend vind is dat je de rest hebt weggepleurd en bent gestopt
yup! Als ik lekker afval voel ik me heel slank (ben ik niet) en als ik dan gevreten heb en nog geen weegschaal gezien heb voel ik me héél Dik (en je ziet geen verschil natuurlijk).quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Wat ik overigens, naast zon incidentele eetbui, ook nog moet overwinnen is het idee dat ik "weer dik ben" als ik zo'n uitschieter op de weegschaal heb van een kilo
Dat!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:32 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt inderdaad als een prima situatie, vanyel! BMI van 24 klinkt als een droom
Wat ik overigens, naast zon incidentele eetbui, ook nog moet overwinnen is het idee dat ik "weer dik ben" als ik zo'n uitschieter op de weegschaal heb van een kilo
Ik ben dus al zo ver dat ik mezelf niet meer straf na het eten van chocolade, maar dat is dus nog lang niet de gehele overwinning
Lekker hoor Vanyel! Dat is ook denk ik wel even een bevrijdend gevoel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:12 schreef Vanyel het volgende:
True.
En als ik naar MF en sunny kijk ben ik ook vooral traag. Oorspronkelijk was 78 mijn streef en nu ik met doen waar ik zin in heb steeds vanzelf terugveer naar in de 78, heb ik even speelkwartier. Lekker eten maar niet ongebreideld en genieten van buiten de deurdingen die ik al een jaar oid vrijwel niet deed.
Nee, klopt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 06:20 schreef Barreltje het volgende:
Lo. .
Je kan geen eieren eten en/of kwark of melk producten?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Volgens mijn gewichtlijstje ben ik vandaag precies een jaar bezig.
Ik ben in 1 jaar 35,7 kg afgevallen.
hahaha, ik denk dat het er dan wat dramatischer staat dan ik het bedoel hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat!!
Ik dacht net echt dat je een grapje maakte toen he zei dat je de flow kwijt was na een halve kilo omhoog in je menstruatie-week.
Dat waait zo weer weg joh!
Natuurlijk elke gewichtstoename begint klein, maar niet gelijk denken dat het mis is na 1 week hoor!
Vanyel, dat doe ik dus juist weer niet, overeten van het avondeten.
Sorry he.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:35 schreef Artoo het volgende:
[..]![]()
En dan ook nog klagen dat het niet of langzaam gaat, pannenkoek!
potverdikke. Eindbazin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind het zo bizar.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
potverdikke. Eindbazin.![]()
Ik buig diep!
Maar ik kook zo lekkerquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Vanyel, dat doe ik dus juist weer niet, overeten van het avondeten.
Heerlijkquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:07 schreef Artoo het volgende:
[..]
Lekker hoor Vanyel! Dat is ook denk ik wel even een bevrijdend gevoel.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Als je ziet waar Lonaa vandaan komt is dat wel een aardig tempo denk ik. Je moet met 50-60 kilo overgewicht niet in een tempo van een kilo per maand af willen vallen, dan ga je het gewoon niet redden. En je ziet dan ook dat hoe dichter je bij het einddoel komt, hoe langzamer het gaat (wat ook wel weer goed en gezond is!)quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:50 schreef Vanyel het volgende:
[..]
3 kilo per maand, das echt absurd veel.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:54 schreef Vanyel het volgende:
Is ook waar, maar ik bedoel ook meer dat het veel is om een jaar vol te houden.
Totaal negerend dat het ws in het begin veel sneller ging dan nu, dus beetje kort door dde bocht wel.
Ja dat herken ik wel, hoe verder je komt, hoe minder de drang om snel te gaan. En inderdaad, dat is ook dikke prima, want uiteindelijk gaat het er ook om dat we een normaal en gebalanceerd leven gaan leiden waarin we met mate genieten. En daar horen soms ook bier, festivals en bitterballen bij. Zie het maar als rehabquote:Op vrijdag 20 november 2015 09:55 schreef Lonaa het volgende:
En dat is een combinatie van wilskracht en natuur hoor, dat het het tweede half jaar de helft langzamer ging. De 'drang' was minder groot, er was 'toch wel vooruitgang' en bier en festivals en bitterballen = awesome.
Maar dat is prima, vind ik.
Ik ga vanavond naar een bar die Shooters heet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat herken ik wel, hoe verder je komt, hoe minder de drang om snel te gaan. En inderdaad, dat is ook dikke prima, want uiteindelijk gaat het er ook om dat we een normaal en gebalanceerd leven gaan leiden waarin we met mate genieten. En daar horen soms ook bier, festivals en bitterballen bij. Zie het maar als rehab
Rectum Raiders, zijn dat meer bears of meer queens?quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar een bar die Shooters heet.Voor een optreden van de Rectum Raiders.
ALCOHOLGALORE!
Daar een beetje tussenin.quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Rectum Raiders, zijn dat meer bears of meer queens?
Ik durf niet te googlen op kantoor
Net gepost in de SC waar ik zit:quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Doe eens een voor/nu foto Lonaa, ben wel benieuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vorig jaar oktober: (gewicht geschat op +/- 125 kg)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 weken geleden: (gewicht 89 kg)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.![]()
Rectum Raiders zijn meer de queens, en alles in alles wat je je kan voorstellen over the top. Ik vind het geweldig. Heb ze al gezien op de Zwarte Cross afgelopen jaar.
Ik ga mee met Lonaa om haar te ondersteunen in het consumeren van alcohol. Heel selfless.
Fear is the path to the Dark Side.![]()
Ja, ik heb ze niet gezien op de ZC, want we hadden geen tent meer.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:17 schreef Artoo het volgende:
Rectum Raiders zijn meer de queens, en alles in alles wat je je kan voorstellen over the top. Ik vind het geweldig. Heb ze al gezien op de Zwarte Cross afgelopen jaar.
Ik ga mee met Lonaa om haar te ondersteunen in het consumeren van alcohol. Heel selfless.
Sterkheidsbaas van alles.![]()
Wauw!! Goed man!quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben in 1 jaar 35,7 kg afgevallen.![]()
En je foto's!Prachtige vrouw jij!
Mama van Lars & Femke![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:22 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Wauw!! Goed man!![]()
En je foto's!Prachtige vrouw jij!
Ik vind het jammer dat ik opgehouden ben met vooruitgang-foto's maar swa. Dit laat het ook wel zien
Ik mis eigenlijk ook een fatsoenlijke 'voor-foto'... Zo eentje om naar terug te kijken op van die dagen dat je je toch "dik"voelt. Om even weer te realiseren dat dat niet meer zo isMama van Lars & Femke![]()
Nou ja, die 2 foto's van mij doen dat werk prima hoorquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:25 schreef Shandaly het volgende:
Ik mis eigenlijk ook een fatsoenlijke 'voor-foto'... Zo eentje om naar terug te kijken op van die dagen dat je je toch "dik"voelt. Om even weer te realiseren dat dat niet meer zo is
^^. Ik heb wat oncharmante kraambedfoto's waar ik maar half op sta met mijn bloeddoorlopen bakkesquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:25 schreef Shandaly het volgende:
Ik mis eigenlijk ook een fatsoenlijke 'voor-foto'... Zo eentje om naar terug te kijken op van die dagen dat je je toch "dik"voelt. Om even weer te realiseren dat dat niet meer zo is![]()
Lonaa, prachtig resultaat! Je was al mooi, maar je wordt steeds mooier!disclaimer![]()
Ik vond nog wel een aardige "voor" denk ik. Ben weliswaar 23 weken zwanger op deze, maar zo zag ik er ook wel ongeveer uit toen ik begon met afvallen vijf maanden na de worpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer![]()
Wauw Lonaa! Wat ongelofelijk knap zeg!quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben in 1 jaar 35,7 kg afgevallen.Echt super!
Whaaa, je foto's! Wauw!Mooi hoor, ongelofelijk knap!
Barrel, kusje erop voor een betere dag vandaag.
SQ, ik heb nog van die kraamweekfoto's van S, daar kan ik niet eens naar kijken. Dat is een kilo of 20 meer dan nu gok ik. In ieder geval is dat er toch maar mooi af, al een jaar of 6.
Lijstje voor vandaag:
O: 3 speltboterhammen (nu net) met bio today mixed nut butter
T: niks denk ik
L: omeletje van 3 eieren met wat paprika ofzo, op 1 boterham denk ik
T: fruit
D: salade met kaas en noten
Zoiets. Ik woog vandaag hetzelfde als gisteren, mede dankzij een enorme aanval van leegloop, nu vandaag maar damage controllen en dan gewoon door, ik moet toch eens die eerste 5 kilo kwijt kunnen raken...
(Ik moet weer aan het hardlopen, maar het is zo allejezus druk op mijn werk, of nou ja, ik heb zo lang aan uitstelgedrag gedaan dat ik nu echt aan de bak moet en dus valt het hardlopen even weg nu.)
Zondag vlieg ik om 10.00 naar Polen t/m dinsdagavond. Gelukkig met een collega die ook altijd bezig is met lijf en eten dus op zich word ik dan niet vele in de verleiding gebracht, maar toch... het is weer 3 dagen restaurantvoer.
[ Bericht 14% gewijzigd door BE op 20-11-2015 11:12:35 ]***![]()
Ik heb een beetje een vreemd lijstje nog:
O: Boterham met 30+ kaas en gekookt ei:
L: ???
D: 2 brood met 400 gram champignons, spek en kaas
T: Drank.
Zo.
Champignons zijn ZO awesome.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
En echt 400gr champignons? Ik krijg er eentje al amper weg.![]()
400 gram is gewoon zo'n groot bakkie.
daar vul je een holle kies mee na het bakken!quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:13 schreef Brighteyes het volgende:
En echt 400gr champignons? Ik krijg er eentje al amper weg.![]()
Champignonsmijn dochter pikt die er altijd als eerste uit
disclaimer![]()
O: Pantosti met kaas/ham
T: Appel-kruimel-speculaas-vlaai
L: Kantinevoer. Broodje, salade of soep. Iets met max 450 kcal in elk geval.
D: HF Boekoeloekoeburgers met sperziebonen en aardappelblokjes[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
oeh champignons!
en oeh Lonaa!!
lijstje van vandaag:
O: kwark met granola
t: pompoen cake
L: salade met soep
t: BWL
D: restjes salade
D moet ik in 20 minuten klaarmaken en mmeenemen naar de sporthal.. geen zin in de verleidingen van de lokale keukendus dan maar zelf voer meenemen
Go Go betere dag!!Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Woah, fantastisch hoor!quote:Op vrijdag 20 november 2015 09:34 schreef Lonaa het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Vier het met pizza, patat en taart!quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk dat ik vandaag op deze roze wolk blijf zitten.
Ja doei.![]()
Ik vier het met drank vanavondquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vier het met pizza, patat en taart!
Wow! Je foto's Lonaa! Geweldig!![]()
Hier net boodschappen gedaan, niks slechts in m'n karretje gegooid. Ja, chips voor de mister, maar die hoef ik toch niet.
Lijstje voor vandaag:
O: 250 gr halfvolle kwark, beetje honing, 15 gr rozijnen
T: halve brosse eierkoek (dochter had de andere helft)
L: de korsten van de boterhammen van het wurm en 2 bth, kipfilet, jam ofzo
D: Pittige pastasalade met gehaktballetjes en puntpaprika[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!![]()
Ja. Ik kende 't ook niet. Het schijnt een of ander vegetarisch iets te zijn.quote:
Van hun website:enquote:Boekoeloekoe burger-mix is een mix van kruiden en volkoren granen waarmee je eenvoudig vier smaakmakende vleesvrije burgers maakt. Een lekkere, kruidige aanvulling voor bij vele vegetarische recepten op basis van verse ingrediënten.'t zat in de HF box van deze week. Dus ik laat me verrassen.quote:Boekoeloekoe is een lekkere variatie voor bij vele vegetarische gerechten. Echter heeft het niet de intentie om vlees te vervangen zoals de zogenaamde vleesvervangers dat misschien doen. Het lijkt ook niet speciaal op vlees qua smaak of textuur en heeft een eigenheid die niet direct met een bestaand vegetarisch- of vleeshoudend product is te vergelijken. Het is dan ook een smaakvol product voor zowel de vleeseter, vegetarier, flexitarier, vleesverminderaar, oftewel voor een ieder die van lekkere en gevarieerde voeding houdt![b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.![]()
quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hier net boodschappen gedaan, niks slechts in m'n karretje gegooid. Ja, chips voor de mister, maar die hoef ik toch niet.![]()
![]()
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: