Oh dat doe ik sowieso niet. Ik wacht even tot hij me een berichtje stuurt. En als dat maandag nog niet is app ik hem zelf wel even dat het m niet word.quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Niks zeggen en het een stille dood laten sterven zou je je een stuk schuldiger over moeten voelen. Na 2 dates kan je het ook prima nog via whatsapp doen.
Hoe bedoel je? Ik date gewoon niet zo vaakquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:25 schreef motorhelm het volgende:
[..]
niet zo veel aantrekkingkracht?
hoho. Niet te snel conclusies trekken. Hij vroeg me of ik wilde laten weten als ik thuis was. Heb ik gedaan. Geen reactie op gehad terwijl er daarvoor nog geen avond voorbij ging zonder berichten. Blijkbaar heeft hij geen zin/tijd om nu te reageren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:51 schreef Peejtur het volgende:
Echt? Damn als je het nu al weet, doe het dan ook meteen!
Waarom wacht je op hem dan eigenlijk?quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:47 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Oh dat doe ik sowieso niet. Ik wacht even tot hij me een berichtje stuurt. En als dat maandag nog niet is app ik hem zelf wel even dat het m niet word.
Denk dat als hij niet reageert, en maandag ook niet, het vrij duidelijk is dat hij d'r ook hetzelfde over denkt. Dan is een bericht van jouw kant niet nodig imo, want hij heeft geen antwoord meer gegeven en daarmee aangegeven geen interesse meer te hebben.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:03 schreef Fripsel het volgende:
[..]
hoho. Niet te snel conclusies trekken. Hij vroeg me of ik wilde laten weten als ik thuis was. Heb ik gedaan. Geen reactie op gehad terwijl er daarvoor nog geen avond voorbij ging zonder berichten. Blijkbaar heeft hij geen zin/tijd om nu te reageren.
Ja dat dacht ik dus ook, maar dacht dan stuur ik zelf nog n bericht dan is het sowieso klaar. Al zou ik het niet helemaal snappen maargoed.quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Denk dat als hij niet reageert, en maandag ook niet, het vrij duidelijk is dat hij d'r ook hetzelfde over denkt. Dan is een bericht van jouw kant niet nodig imo, want hij heeft geen antwoord meer gegeven en daarmee aangegeven geen interesse meer te hebben.
Altijd vreemd dat mensen dat zo aanpakken, maar helaas.
Mja zou ik niet doen eigenlijk, want hij stuurt dan zelf al niks meer dus dan stuur je een berichtje terwijl het al duidelijk is..quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook, maar dacht dan stuur ik zelf nog n bericht dan is het sowieso klaar. Al zou ik het niet helemaal snappen maargoed.
Ik heb ze nog nooit opgemaakt en heb belachelijk veel matches waarvan ik 80% nog nooit gesproken heb..quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:50 schreef Maryn. het volgende:
Hoeveel tindermatches hebben jullie nou gemiddeld per dag als je die likes 'opmaakt'?
Ditquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit opgemaakt en heb belachelijk veel matches waarvan ik 80% nog nooit gesproken heb..
Leuk genoeg voor een vervolg wat jou betreft?quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:03 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik date gewoon niet zo vaak
Maar was leuk
Nu ben ik wel nieuwsgierig naar wat je type is?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:58 schreef Fotolijstjes het volgende:
Bij mij zijn er op Tinder juist veel knappe mannen! Ik wist trouwens niet eens dat je een bepaald aantal mag liken? Nooit iets van gemerkt.
Dat word modderworstelenquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk een date via een vriendin van mijn nichtje, die vriendin heb ik eenmaal gezien, die date eenmaal vaag dronken in een kroeg maar goed ze vroeg me om af te spreken vanavond en ze vroeg erbij of ik extra schone kleren wil meenemen want het zou leuk gaan worden.......Wat is dit dan weer
Je fantasie.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:16 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk een date via een vriendin van mijn nichtje, die vriendin heb ik eenmaal gezien, die date eenmaal vaag dronken in een kroeg maar goed ze vroeg me om af te spreken vanavond en ze vroeg erbij of ik extra schone kleren wil meenemen want het zou leuk gaan worden.......Wat is dit dan weer
Ik heb mijn paiq abonnement vorige week gestopt. En niet omdat ik niet meer single ben, maar omdat er gewoonweg niet genoeg matches voorbij kwamen die in mijn doelgroep zitten.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij paiq heeft er in de afgelopen maanden wel echt een verschuiving plaatsgevonden van gemiddeldmaarokuitziendemannen met uitschieters naar boven en (minder) uitschieters naar beneden, naar voornamelijk de uitschieters van beneden met hier en daar een gemiddeldmaarokuitziendeman.
Helaas
Ik heb twintigers als leeftijdscategorie. Niet ouder dan dat, want dan krijg je van die dertigers die nooit volwassen kunnen worden of waar andere dingen niet aan kloppenquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ah ja, ik ben wat ouder geloof ik danMisschien is dat het verschil
Ja vind ik ook, hoe oud ben je zelf dan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik heb twintigers als leeftijdscategorie. Niet ouder dan dat, want dan krijg je van die dertigers die nooit volwassen kunnen worden of waar andere dingen niet aan kloppen
VinnikMaar nu ik het opschrijf komt t vrij kortzichtig over.
Het is waarquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
Euhm, typische studenten vooral. Heb best vaak alleen maar echt mooie jongens achter elkaar. Maar was laatst in een dorpje en daar was het aanbod best matig.
Ik vond Tinder harder achteruit gegaan dan Paiq maar op Paiq had ik al langer het idee dat de leukere matches op waren. Begon een beetje op Into My Life te lijken, is volgens mij ook onderdeel van Paiq maar daar heb ik serieus nog nooit een leuke match op gezienquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:23 schreef Doum het volgende:
[..]
Ik heb mijn paiq abonnement vorige week gestopt. En niet omdat ik niet meer single ben, maar omdat er gewoonweg niet genoeg matches voorbij kwamen die in mijn doelgroep zitten.
Is het zo dat online daten in het algemeen minder populair aan het worden is?quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:15 schreef UnicornFarts het volgende:
[..]
Ik vond Tinder harder achteruit gegaan dan Paiq maar op Paiq had ik al langer het idee dat de leukere matches op waren. Begon een beetje op Into My Life te lijken, is volgens mij ook onderdeel van Paiq maar daar heb ik serieus nog nooit een leuke match op gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |