Vast niet, dat is mijn e-mailadres.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar heeft hij dan een mailadres als pussyslayer69@gmail.com oid?
Goeie editquote:
Is 69 je favoriete standje of ben je al zo oud?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Vast niet, dat is mijn e-mailadres.
Niet eensquote:Op woensdag 25 november 2015 16:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Maar heeft hij dan een mailadres als pussyslayer69@gmail.com oid?
Dat staat er alleen in omdat je beter in de markt ligt bij de vrouwtjes als je aangeeft dat je ook vagina eet. Heus waar.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goeie edit![]()
[..]
Is 69 je favoriete standje of ben je al zo oud?
Dat kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:37 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Dat staat er alleen in omdat je beter in de markt ligt bij de vrouwtjes als je aangeeft dat je ook vagina eet. Heus waar.
Hé gadverdamme, ik eet niet echt vagina. Ik geef alleen aan dat ik het doe.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:41 schreef SiIk het volgende:
[..]
Dat kan ik me wel voorstellen.
Doe je dat dan ook al op de eerste date, of bewaar je dat voor later?
Waarom zie jij dat nou weerquote:Op woensdag 25 november 2015 16:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Goeie edit![]()
[..]
Is 69 je favoriete standje of ben je al zo oud?
Aaaawquote:Op donderdag 26 november 2015 08:46 schreef over_hedge het volgende:
Ik vind tinder maar kut. Maar wat ik blij dat ik een maand geleden met mijn dronkenkop toch een avond op tinder ging.
Gister 2e date gehad. Ze kwam naar mij thuis en ik ging voor haar koken. uiteindelijk hebben we paar uur lang bij elkaar in de armen op de bank gelegen en serie gekeken en gepraat. Wat was het fijn.Voelde zo vertrouwd. Net of het niet de 2e maar 22e date was.
Oke klinkt nu best zoetsappigquote:
Jouw sigquote:Op donderdag 26 november 2015 09:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke klinkt nu best zoetsappigMaar ach
Was gewoon leuk dus.
Beetje positieve verhalen kan dit topic ook wel gebruiken.
Dat is het gevolg van het overschot aan opties tegenwoordig. Mensen houden daardoor nog rigider vast aan hun eisenlijstje en daten met zoveel mogelijk tegelijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.
Daar lijkt het wel op. Vroeger had je redelijk makkelijk een date geregeld en was je benieuwd naar elkaars verhaal op de date zelf... nu moet je door een ware toegangstest heen voor er überhaupt een date gepland wordt. Eén verkeerd antwoord en de match is weg en gaan ze door met de volgendequote:Op donderdag 26 november 2015 14:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is het gevolg van het overschot aan opties tegenwoordig. Mensen houden daardoor nog rigider vast aan hun eisenlijstje en daten met zoveel mogelijk tegelijk.
Matches? Wasda?quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Vroeger had je redelijk makkelijk een date geregeld en was je benieuwd naar elkaars verhaal op de date zelf... nu moet je door een ware toegangstest heen voor er überhaupt een date gepland wordt. Eén verkeerd antwoord en de match is weg en gaan ze door met de volgende... Ervaren meer mensen dit?
Jawel, vaak genoeg tegengekomen dat matches om de meest vreemde reden of zonder reden contact plotseling verbroken. Maar dan moet je maar zo denken: als hij/zij nu al zo'n issue maakt van iets kleins, dan zit het er waarschijnlijk toch niet in.quote:Op donderdag 26 november 2015 22:35 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Vroeger had je redelijk makkelijk een date geregeld en was je benieuwd naar elkaars verhaal op de date zelf... nu moet je door een ware toegangstest heen voor er überhaupt een date gepland wordt. Eén verkeerd antwoord en de match is weg en gaan ze door met de volgende... Ervaren meer mensen dit?
Maar jij bent God's gift to menquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:30 schreef rhubarbje het volgende:
Ik snap het probleem niet zo.
Toen ik nog jong was en veel uit ging kwam ik ook kei veel potentiële dates tegen?
nee ik ben serieus onder doorsnee dus een knap meisje heeft het helemaal makkelijkquote:Op vrijdag 27 november 2015 08:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maar jij bent God's gift to menwink wink
Mannen zijn wanhopige wezensquote:Op vrijdag 27 november 2015 09:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben serieus onder doorsnee dus een knap meisje heeft het helemaal makkelijk
Dat hoeft helemaal niet. Ongeacht hoe je jezelf inschat, anderen kunnen dat anders inschatten. Smaken verschillen tenslotte.quote:Op vrijdag 27 november 2015 09:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik ben serieus onder doorsnee dus een knap meisje heeft het helemaal makkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |