Ja natuurlijk als er één duidelijk bovenuit springt is het uitgemaakte zaak, zolang diegene jou ook leuk vindt tenminste.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:32 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar als je dame 1 wel héél leuk blijkt te vinden en dame 2 en 3 niet zo, moet je die weer afkappen en wellicht vond dame 3 jou juist leuk etc. Maar het is tegenwoordig al lastig om een datum te prikken of überhaupt na te komen dus vanuit dat punt snap ik meerdere hengels uitwerpen ook wel..
Leuk dat het zo gezellig wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou het als man erg kunnen waarderen als je dat tegen me zegt. Leuk is het niet, maar eerlijk wel.
Mijn date gister ging goed, moest wat overwerken dus ik was ietsjes later dan geplanned op locatie, maar dat vond ze niet erg (of althans, dat zei ze)
Wat drankjes gedaan, leuk gesprek gehad, de tijd vloog en we vonden allebei dat we nog wat moeten gaan doen. Ik voel nog niet echt een klik, maar dat is toch altijd wat lastig na 1 date. Misschien dat de volgende uitsluitsel geeft
Ja geen idee eigenlijk. Het was iig de moeite waard om nog een keer af te sprekenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:56 schreef eefje801 het volgende:
Leuk dat het zo gezellig was Ja na één date is het vrij kort dag. De tijd vloog maar toch niet echt een klik? Of bedoel je meer qua gevoel/aantrekkingskracht?
Waarom heb je die smiley er dan ook niet achter gezetquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:40 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Aiiii... net nog een pijnlijke fout gemaakt op de app.. Da's het nadeel van digitaal contact, je ziet niet in welke context iemand iets zegt. Ik dus een vraag stellen. Krijg ik me een antwoord terug zeg... op zijn zachts gezegd is ze op haar teentjes getrapt. Daarna maar even uitgelegd wat ik éigenlijk bedoelde... ze las 't verkeerd. (nee, niet seks gerelateerd). Man man man, paniek in de tent van haar kant. Nu wel weer recht gezet..
Ook daarom spreek ik trouwens sneller af
Als je er tegenwoordig geen smiley achter zet denken mensen meteen dat je iets heel serieus roept..
Regeltjesquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
Mannen die de 3 dagen regel niet kennen
Om dezelfde reden als dat ik een hekel heb aan mensen die achter elke zin 'haha' zetten terwijl het soms absoluut niet grappig is... eerder ongemakkelijk of hopeloos.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom heb je die smiley er dan ook niet achter gezet
Nieuwe foto's bij jezelf?quote:Op woensdag 25 november 2015 07:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Nieuwe foto's werken echt. Swipen is weer leuk.
Ja. Had Tinder verwijderd. Miste het toch wel (quote:
Je mist Tinder? Sneu wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 07:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja. Had Tinder verwijderd. Miste het toch wel () dus meteen maar wat nieuwe foto's erop gezet.
Swipen in (de buurt van) Groningen is sowieso geen straf
Dat klinkt leuk! De kinderen ook erbij? (of is dat te snel?)quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef sanger het volgende:
Ik heb een vervolg op mijn date van afgelopen zaterdag. Net gevraagd en komt zo uit dat het op Sinterklaasavond is... Dus we gaan op de tweede date surprises maken
Ongemakkelijk inddquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:45 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat ik een hekel heb aan mensen die achter elke zin 'haha' zetten terwijl het soms absoluut niet grappig is... eerder ongemakkelijk of hopeloos.
Dat is (veel) te snel imo. Voor mijn situatie dan in ieder geval. Ik ben pas kort uit elkaar met hun moeder, sterker nog we zijn officieel nog niet eens gescheiden, nog bezig bij de advocaat. Ze woont pas 3 weken niet meer "thuis".quote:Op woensdag 25 november 2015 09:05 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk! De kinderen ook erbij? (of is dat te snel?)
Waar ging die miscommunicatie nou over?quote:
Yep.quote:
eh..na drie mailtjes bedoel je? Had hem nog niet eens ontmoet hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:08 schreef Fotolijstjes het volgende:
Ik vind iemand bij de verkeerde naam noemen na een aantal dates ook wel redelijk respectloos hoor. En ik ben nog best mild
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |