Wat tissur?quote:
Dan heb ik iets gemist de afgelopen 22uquote:Op woensdag 18 november 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon random vrolijkheid. Het is een mooie dag.
Het was mooi weer, ik ben bij de McDonalds geweest, ik heb een Raider gescored, vanavond bericht gekregen dat mijn kersttrui morgen wordt bezorgd. Happy happy joy joy!quote:Op woensdag 18 november 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan heb ik iets gemist de afgelopen 22umaar ik was dan ook hard aan het werk.
Kersttrui???quote:Op woensdag 18 november 2015 22:04 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het was mooi weer, ik ben bij de McDonalds geweest, ik heb een Raider gescored, vanavond bericht gekregen dat mijn kersttrui morgen wordt bezorgd. Happy happy joy joy!
uh..ja dat is een kersttrui.quote:
Ongetwijfeld, maar ik heb hem nog niet gegeten.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Smaakt die raider trouwens het zelfde als een twix?
Is echt alleen een ander verpakkinkje om het merk niet te hoeven verkopen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:08 schreef Yasmin23 het volgende:
Smaakt die raider trouwens het zelfde als een twix?
Jongens....quote:Op woensdag 18 november 2015 21:43 schreef LTVDK het volgende:
Hij had haar ook op zijn schouder kunnen nemen, maar dan had hij naast natte enkels ook een natte nek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 november 2015 22:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jongens....Gaat het wel goed met je, ik maak me nu gewoon zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Ze zijn zo lekker gewoon geblevenquote:Je kan IS gewoon bellen hoor, ze hebben een uitstekend pr-kantoor
Zouden zij nog een fax hebben?quote:
quote:
Ja maar nu is de kans nog kleiner dat ik per ongeluk met hem geconfronteerd word.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:23 schreef YokiKater het volgende:
[..]
En toch ben je nooit veilig voor Arie Boomsma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |