Ik kon een AMO eerder nemen als ik had gewild. Maar dit is ongeveer wel de standaard tijd die er tussen zit dacht ik en inderdaad welkom bij defensie.quote:Op dinsdag 15 maart 2016 15:44 schreef nkerkhof het volgende:
Wow. Daar heb je lang op moeten wachten! Dat is echt schandalig!
Wanneer heb je dit te horen gekregen?
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 19:43 schreef nkerkhof het volgende:
En als je het loslaat gaat het opeens snel... Vandaag de aanstellingsbrief binnen gekregen... Ben benieuwd hoe snel ik de uitnodigingen ga krijgen...
Vertel!quote:Op donderdag 24 maart 2016 10:31 schreef Bouke-p het volgende:
Zo, gister 1e opkomstavond gehad.
Toch ff wennen, het is behoorlijk anders dan ik gewend ben.
Ik ging googlen want ik wilde het niet geloven en gvd...quote:
Is bij ons gewoon centraal door de cie gedaan.quote:
Tsja over beide dingen heb ik ook een mening. Vermoed dat die niet zo heel anders is dan die van jou.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:27 schreef Bouke-p het volgende:
Grijs?
En vertel? Nou vooral het feit dat er sld1's rondlopen die al ouwe poep waren toen Achja nog een verse jonge god wachtmeester was is wel ff wennen.
En ik heb schijnbaar een plek ingepikt van een sld1 die na 30 jaar wel ns kpl wou worden....
Yup, nuttige besteding van geld ook weer, maar zal wel uit een ander potje komen..quote:Op zondag 27 maart 2016 21:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik ging googlen want ik wilde het niet geloven en gvd...![]()
![]()
Witmetalen knopenset voor Dagelijks Tenue, Korps Nationale Reserve volgt tradities
Ben benieuwd wanneer de cav en adm gaan huilen...
Niet naar de kleermaker gaanquote:Op maandag 28 maart 2016 02:19 schreef AdmiralGeneral_Aladeen het volgende:
[..]
Is bij ons gewoon centraal door de cie gedaan.
Is hier al eens eerder voorbij gekomen, niet veel spannends.quote:
Ah ik lees het ja, zelfde reacties die mij te binnen schotenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Is hier al eens eerder voorbij gekomen, niet veel spannends.
Edit: Gevonden....
Gefeliciteerd, vlissingen was het toch?quote:Op vrijdag 1 april 2016 12:16 schreef nkerkhof het volgende:
Gefeliciteerd!
Je kunt er waarschijnlijk wel even op wachten helaas...
Per vandaag ben ik, na opkomst, officieel aangesteld als militair ambtenaar... :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |