dat is inderdaad het hele idee van de RR.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:23 schreef Vatta het volgende:
Mooi hoe ze bij de rijdende rechter elkaar de hersenen inslaan voor een stukje tuin.
iddquote:
Normaal sta je tegen een hipster aan te kijken die raar doet.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:28 schreef Max23 het volgende:
Dit is wel duidelijk een ander niveau dan normaal
Joden mochten ook gratis met de trein, en dan ook nog buiten Nederland.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Een heel jaar lang gratis met de trein
Caland moet grinniken.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:30 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Joden mochten ook gratis met de trein, en dan ook nog buiten Nederland.
Hij zit er wel, maar mag niks zeggen. Ook goed eigenlijkquote:Op woensdag 18 november 2015 19:32 schreef Vatta het volgende:
Nico bleef thuis en realiseerde zich dat het goed was.
Dat boek ga ik wel even lezenquote:
Minachting van de lezers.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:41 schreef DrDentz het volgende:
Waarom is Topshow niet genomineerd? Deze boeken lijken mij minderwaardige literatuur.
De verkoop van dat kaartje leverde Kieft toch weer wat geld op.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Is zo'n treinkaartje écht een prijs of een verplichte straf voor de verliezers?
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:47 schreef J0kkebr0k het volgende:
Slechts 79000 stemmen. Dat valt me tegen.
quote:Bij de 27e uitreiking van de publieksprijs stemde een recordaantal van 96.000 mensen. Het boek waarin verteld wordt over onder meer de voetbalcarrière, jeugd en televisieloopbaan van Van der Gijp, kreeg veertig procent van de stemmen.
Nou, ze voegt ook steeds minder toe. Ze lijkt wel een soort mascotte van oud-links.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:50 schreef gnilrednoz het volgende:
die hanneke groenteman is zo vervelendeng wijf
Kids volgens mijquote:Op donderdag 19 november 2015 19:07 schreef DrDentz het volgende:
Kitsch en oudjes? Dat zijn geen woorden meer?
Laten we 'vluchtelingen' eruit gooien.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:15 schreef DrDentz het volgende:
Laten we 'islamofobie' eruit gooien
Dat was wel een terechte klacht geweest.quote:
Dan liever gelukzoeker.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:15 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Laten we 'vluchtelingen' eruit gooien.
Kansen grijp je inderdaad. Kansen creëer je niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een kans kan inderdaad niet gecreeerd worden. Een kans is een bestaande zaak.
Hoe zit dat dan met de kans vergroten?quote:Op donderdag 19 november 2015 19:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een kans kan inderdaad niet gecreeerd worden. Een kans is een bestaande zaak.
Dan verhoog je de verwachtingswaarde en daardoor verandert de kans.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:19 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe zit dat dan met de kans vergroten?
Dan is de kans dus maakbaar.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan verhoog je de verwachtingswaarde en daardoor verandert de kans.
Deze dat dan ?quote:
Indirect,ja.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan is de kans dus maakbaar.
Mex heb je je lijstje al klaarquote:Op donderdag 19 november 2015 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, courtney barnett moet svhj winnen.
Iedereen die haar niet kent moet haar album luisteren
Voordat ze op hun 27ste doodgaan ?quote:Op donderdag 19 november 2015 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Nielsen is vast heel aardig en sociaal enzo maar ik kan niet naar die muziek luisteren. Artiesten moet een beetje lijden.
Ja, zie topic in Muz, zit mobiel dus kan niet kopieren zo snelquote:Op donderdag 19 november 2015 19:37 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Mex heb je je lijstje al klaar
Zal eens kijken. Mijn verwachtingen zijn hoogquote:Op donderdag 19 november 2015 19:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, zie topic in Muz, zit mobiel dus kan niet kopieren zo snel
SERIEUZZZ LIVEquote:Op donderdag 19 november 2015 19:39 schreef Pandaplint het volgende:
Never forget
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb niet 10x courtney gestemd helaasquote:Op donderdag 19 november 2015 19:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zal eens kijken. Mijn verwachtingen zijn hoog
2015 was blijkbaar geen groot jaar voor de muziekquote:Op donderdag 19 november 2015 19:43 schreef Achterhoker het volgende:
Wat een verzameling meuk. Kan er dan niemand meer fatsoenlijke muziek maken?
LET IT GOOOOOquote:Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Wat saai. Ik dacht dat Frozen liedje.
haha dacht ik ookquote:Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef DrDentz het volgende:
Wat saai. Ik dacht dat Frozen liedje.
Check de jaarlijstjes in muz en dan zie je dat dit niet zo simpel is.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
2015 was blijkbaar geen groot jaar voor de muziek
Ik vind de nieuwe single van Racoon leuk. En dat nummer van Mark Ronson en Bruno Mars is best te primen.
Dat nummer van Justin Bieber is ook gewoon troepquote:Op donderdag 19 november 2015 19:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Check de jaarlijstjes in muz en dan zie je dat dit niet zo simpel is.
Bieber blijft niet boeiend.
Mwah het is vooral overbodig want drake doet hetzelfde maar beterquote:Op donderdag 19 november 2015 19:46 schreef Kroelo het volgende:
Bieber is nog steeds voor kleine meisjes
Doe dan de clipquote:
Niet boeiend,quote:Op donderdag 19 november 2015 19:46 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat nummer van Justin Bieber is ook gewoon troep
Een lichtpuntje in de muzikale duisternis is het nieuwe album van de Red Hot Chili Peppers dat binnenkort zal verschijnen.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:44 schreef Tommeke het volgende:
[..]
2015 was blijkbaar geen groot jaar voor de muziek
Ik vind de nieuwe single van Racoon leuk. En dat nummer van Mark Ronson en Bruno Mars is best te primen.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:49 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Een lichtpuntje in de muzikale duisternis is het nieuwe album van de Red Hot Chili Peppers dat binnenkort zal verschijnen.
Dat zijn bands die ik niet kanquote:Op donderdag 19 november 2015 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet boeiend,
Maar sufjan stevens, unknown mortal orchestra, courtney barnett, tame impala.. Niets mis mee. Dit zit in de urbanhoek, das een hoop bagger (alleen the weeknd echt goed en kendrick lamar)
Na fortune faded niks goeds meer gedaanquote:Op donderdag 19 november 2015 19:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Wat mex zegt. RHCP is al jaren treurige bagger.
Vooral doen, luister jij maar mooi naar die elektro meuk of die gevoelige gastjes met een gitaartje.quote:
quote:Op donderdag 19 november 2015 19:54 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Vooral doen, luister jij maar mooi naar die elektro meuk of die gevoelige gastjes met een gitaartje.
Ja en elevator operator en kim's caravan en small poppies en en en...quote:
Zeker een van de betere albums van het jaarquote:Op donderdag 19 november 2015 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja en elevator operator en kim's caravan en small poppies en en en...
Omdat het niet op de radio gedraaid wordt. De radio houdt Nederland domquote:Op donderdag 19 november 2015 19:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Dat zijn bands die ik niet kan
Dat nummer van de Weekend is idd een lekker hitje.
Dat is fijn.quote:
Kijk jij ook gezellig naar de TOP 2000 QUIZ?quote:
Oogaids.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:10 schreef marcodej het volgende:
Die zonnebril is een act. Of een oogziekte.
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op vrijdag 20 november 2015 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kijk jij ook gezellig naar de TOP 2000 QUIZ?
Ik zet er VI voor af.
Jaaaaa landenrecordgodquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:13 schreef Mani89 het volgende:
We hebben een nieuw NR record op de 5km voor vrouwen jongens. Dat vind ik veel mooier nieuws.
Bij dezequote:Op vrijdag 20 november 2015 19:18 schreef marcodej het volgende:
Er zit nog een blinderig meisje naast zonnebril. Dus het zal wel iets heul ergs zijn.
Om Shirma in alle 360 graden te zien moet je om haar heen lopen of zij moet zich omdraaien. Beide lijkt mij niet gezondquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb medelijden met deze mensen omdat zij nooit Shirma in haar volle 360° glorie kunnen aanschouwen.
Zijn ogen begonnen te bloeden toen hij Jolo zag presenteren, daarna ging het fout.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:28 schreef DrDentz het volgende:
Wauw diehard. Hij volgt al DWDD sinds het underground op 3 was.
Die Spaansequote:Op vrijdag 20 november 2015 19:35 schreef DrDentz het volgende:
Is dat een soort Probleemwijken? Misschien toch eens kijken.
Ze horen alle geluiden op het kolos afketsen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:38 schreef DrDentz het volgende:
Die blinden kunnen ook horen dat Shirma vrij omvangrijk is. Je hoort het vet op haar stembanden.
Die past niet op mijn tv, dus daar kan ik geen uitspraken over doenquote:
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:39 schreef marcodej het volgende:
Shirma is christelijk. Dus ik spaar haar.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:43 schreef Specularium het volgende:
Ga eens een keer sporten met die veel te dikke reet van je.
Ze is zoooooooo dik dat ze niet op de foto pastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |