Oh nou vooruit dan maarquote:
Wow :squote:
Wilde het wel doen, maar dan vindt Chloroform me niet meer liefquote:Op woensdag 18 november 2015 18:03 schreef Der_Mann het volgende:
wow man ik dacht dit is Daisy Johnson TT maar nee krijgen we die Princess Peach wanna-be
man man man man man Hans
die vindt niemand liefquote:Op woensdag 18 november 2015 18:05 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wilde het wel doen, maar dan vindt Chloroform me niet meer lief
Meloewaquote:
wel lekker ja, maar een beetje standaard... maar op witvis heel lekkerquote:
Okéquote:Op woensdag 18 november 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel lekker ja, maar een beetje standaard... maar op witvis heel lekker
de meeste vis kruid ik niet eens, een goede tong alleen wat zout... kabeljauw wat roomboter en peterselie
echt heel afhankelijk welke vis ook...
ja godverdomme... ik zeg ook eens watquote:
Vis moet je altijd vers vangen. Dat is het lekkerste. /nielsquote:Op woensdag 18 november 2015 18:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
wel lekker ja, maar een beetje standaard... maar op witvis heel lekker
de meeste vis kruid ik niet eens, een goede tong alleen wat zout... kabeljauw wat roomboter en peterselie
echt heel afhankelijk welke vis ook...
zeevissen in thailandquote:Op woensdag 18 november 2015 18:24 schreef Chai het volgende:
[..]
Vis moet je altijd vers vangen. Dat is het lekkerste. /niels
Dillequote:Op woensdag 18 november 2015 18:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja godverdomme... ik zeg ook eens wat
Jij kunt mij niet opdille, slappe harryquote:Op woensdag 18 november 2015 18:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zal jou eens dille
Fekkitquote:
scherp welquote:Op woensdag 18 november 2015 18:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jij kunt mij niet opdille, slappe harry
hey stimo's loverquote:
Nee maar barst maar lekker, zal je nog eens begroetenquote:
Sorry schatquote:Op woensdag 18 november 2015 18:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar barst maar lekker, zal je nog eens begroeten
was ff eten.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:17 schreef McNulty het volgende:
Ik had wel wat inbreng van crip verwacht mja het heeft niet zo mogen zijn.
pure smaak bij een kweekpangasius lelquote:Op woensdag 18 november 2015 18:35 schreef Crip het volgende:
of gwn zout en peper zodat je van pure smaak kan genieten.
Met zout en peper heb je geen pure smaak. Dan mot je er niks op doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:35 schreef Crip het volgende:
of gwn zout en peper zodat je van pure smaak kan genieten.
hallo waggelende zwangere dame die haar onderrug steunt met haar rechterarmquote:
pisvisquote:Op woensdag 18 november 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
pure smaak bij een kweekpangasius lel
Bangafilet etenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:35 schreef McNulty het volgende:
[..]
pure smaak bij een kweekpangasius lel
Linker arm.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
hallo waggelende zwangere dame die haar onderrug steunt met haar rechterarm
Ze versterken de originele smaken van de vis zonder te overheersen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef Che_ het volgende:
[..]
Met zout en peper heb je geen pure smaak. Dan mot je er niks op doen.
Ze geven smaak mee dus geen pure smaak.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Ze versterken de originele smaken van de vis zonder te overheersen.
oke doeiquote:Op woensdag 18 november 2015 18:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ze geven smaak mee dus geen pure smaak.
Gr.
Shit man. Ben je in opleiding bij chai ofzo?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:36 schreef McNulty het volgende:
[..]
hallo waggelende zwangere dame die haar onderrug steunt met haar rechterarm
Bijna goed. Ik zat er maar een arm naast.quote:
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shit man. Ben je in opleiding bij chai ofzo?
Hele dag iedereen in de gaten houden
Myrr vertelt best vaak over haar zwangerschap hier hoor.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Shit man. Ben je in opleiding bij chai ofzo?
Hele dag iedereen in de gaten houden
True. Naja, er begint altijd wel iemand over. Vandaag gaan we het over voedsel hebben.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:40 schreef McNulty het volgende:
[..]
Myrr vertelt best vaak over haar zwangerschap hier hoor.
hey AIVD'erquote:
bietje experimenteren met jonge knullen moet gewoon kunnen tochquote:
Mag niet van zijn geloofquote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bietje experimenteren met jonge knullen moet gewoon kunnen toch
Weet je wie er ook in 010 gaat wonen?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dat wordt waardedaling van mijn huis
En haar knolletjes?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:43 schreef Crip het volgende:
Ik stalk Chai ook op FB.
Ken haar hele familie ondertussen en die van haar vriend ook
ik ben net toegevoegde waarde voor Rotterdamquote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Dat wordt waardedaling van mijn huis
ja, maar die zit zo bij de nachtopvang... echt niet dat ze die lang gaan onderhoudenquote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je wie er ook in 010 gaat wonen?
euhm dit is prive, ok?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ben je bekeerd voor die plump perzik op je werk ofwat
Het loopt niet echt op rolletjesquote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja, maar die zit zo bij de nachtopvang... echt niet dat ze die lang gaan onderhouden
Nelisquote:Op woensdag 18 november 2015 18:46 schreef Remqo het volgende:
[..]
Weet je wie er ook in 010 gaat wonen?
oooooooooooooowwowowowoquote:Op woensdag 18 november 2015 18:49 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
niet officieel, alles op ze tijd
please haar hele fb staat ermee vol hoe moet ik dt niet zienquote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je haar paarden niet kent dan weet je niks
ik komquote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb nog wel wat ruimte in mijn kelder
Daar mocht ik toch mijn plantage zetten?????quote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Heb nog wel wat ruimte in mijn kelder
Heb geen paarden meer, sta ze af per 1 januari.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:51 schreef Che_ het volgende:
[..]
Als je haar paarden niet kent dan weet je niks
Dat is het nog niet dus je hebt ze nog :squote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb geen paarden meer, sta ze af per 1 januari.
wrmquote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
paardensteakquote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Wel de goedkoopste grote stad qua woningen.quote:
Mine is bigger than his. Kelderwise speaking dan hè.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aan mora?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:53 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mine is bigger than his. Kelderwise speaking dan hè.Jonguh ik heb de grootste kelder hier jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je die roestige camper nog?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jonguh ik heb de grootste kelder hier ja
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:56 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Mine is bigger than his. Kelderwise speaking dan hè.wch is mof dus betwijfel tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
linkje?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
Ik zag trouwens dat Remqo vorig jaar een minderjarig meisje had genominaard als FOK!chick, toch even de AIVD ingelicht
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
Ik zag trouwens dat Remqo vorig jaar een minderjarig meisje had genominaard als FOK!chick, toch even de AIVD ingelicht
DjeDje had me toen een kalender beloofd in ruil voor een stem.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
na-aperquote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
DjeDje had me toen een kalender beloofd in ruil voor een stem.
Dit jaar laat ik me niet bedotten en ga gewoon op madeliefff stemmen
Andere tijden, pedobear en allesquote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
In 2009 was jailbait de norm in KLB. Nu moet hier alles ineens politiek correct?
Zo snel kan het gaanquote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
In 2009 was jailbait de norm in KLB. Nu moet hier alles ineens politiek correct?
waarom stop je met wedstrijden?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel meer waard dan de slachtprijs.
ze is wel praktisch m'n buuvquote:
Mooi kanten bomgordel?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
wat moet ik morgen aan doen voor mn date
inb4 burqa
Vind niet leuk meer.quote:
Een niqab / niqaab staat veel uitdagenderquote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
Seks op de eerste date ook?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
klinkt best kinky, maar ik wil nog leven erna dusjaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mooi kanten bomgordel?
tinddrrrrr je?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
Neem er zo eentje waar een vlaggetje met 'BOEM' uit komt rollenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
klinkt best kinky, maar ik wil nog leven erna dusja
Heb je nog vriendinnen met hoofddoek die hun pumpum geven? Toch een try before you die van mequote:
als je niet g genoeg bent om dat zelf te regelen verdien je het ook nietquote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog vriendinnen met hoofddoek die hun pumpum geven? Toch een try before you die van me![]()
.
hehequote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Neem er zo eentje waar een vlaggetje met 'BOEM' uit komt rollen
collega/studiegenoot dan?quote:
Ik wil niet zo'n hele relatie/date-act opzetten, en ik weet niet waar ik ze kan vindenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
als je niet g genoeg bent om dat zelf te regelen verdien je het ook niet
Hook a brother upquote:Op woensdag 18 november 2015 19:04 schreef Crip het volgende:
[..]
als je niet g genoeg bent om dat zelf te regelen verdien je het ook niet
drm gwn beginnen met wanna fuk bbquote:Op woensdag 18 november 2015 19:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik wil niet zo'n hele relatie/date-act opzetten, en ik weet niet waar ik ze kan vinden.
Snappen ze denk ik niet, alleen verkaasde mocro's zoals jij weten wat men daarmee bedoeltquote:Op woensdag 18 november 2015 19:06 schreef Crip het volgende:
[..]
drm gwn beginnen met wanna fuk bb
ewaja das shit voor je
Ben niet verkaasd though.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Snappen ze denk ik niet, alleen verkaasde mocro's zoals jij weten wat men daarmee bedoelt.
Ja idd drm vroeg ik jou weet je, d8 mss heb je shi zina connect.
Ja, zo'n stiekemerd moet ik hebbenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
Vroeger had je op TMF zo toch die live disco stream ofzoiets. En dan zag je wel eens zo'n hoofddoekje ertussen die tegen ouders had gezegd dt ze bij khadija ging slapen. proberen ze zo tussen de mensen te verstoppen
en dan op marokko.nl gingen ze researchen wie het was en waarvandaan.
die kan je kopen bij die hoeren vriendin van haarquote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog vriendinnen met hoofddoek die hun pumpum geven? Toch een try before you die van me![]()
.
Een van jullie zeker xDquote:Ik gaf mijn telefoonnummer, en niet veel later zag ik op mijn telefoon een berichtje van een onbekend nummer. Er stond: Ik moet je wel waarschuwen, ik heb een enorme banaan in mijn broek. Daar gaan we weer hoor, dacht ik. Het was misschien te mooi om waar te zijn. Hij stuurde me een foto. Hij stond erop met een banaan voor de helft door zijn gulp gestoken. Ik moest lachen. En dus spraken we een dag later af, we zouden alleen een drankje doen. Ik had me opgedoft en mijn mooiste casual, maar toch beetje sexy jurk aangetrokken, want ik wilde toch indruk maken. Ik vond hem echt ontzettend leuk en aantrekkelijk.
Op de klok zag ik dat het al bijna 12 uur was, mijn verstand zei dat ik naar huis moest. Ik moest de volgende dag weer om zeven uur op mijn werk zijn. Dus besloot ik afscheid te nemen. Maar man, wat vond ik hem leuk. Bij ons afscheid trok hij me iets dichter naar zich toe en ik zoende hem.
Nou ja, zoende ik? Het was eerder: híj hapte toe. Zijn hele mond bedekte mijn gezicht! Hij likte aan mijn lippen, mijn tanden, mijn tong. Ik had het gevoel dat hij als een hond zijn etensbak aan het schoonlikken was, inclusief de slobbergeluiden. Er was geen ontsnappen aan.
Eindelijk los gekomen uit zijn houdgreep, voelde ik zijn speeksel koud worden op mijn gezicht, zijn blik was veranderd in een blik die ik kende: hij wilde sex.
Ik zei snel dat ik echt naar huis moest en vertrok meteen. Bij thuiskomst kreeg ik nog een aantal berichtjes: hij vond me leuk, knap, grappig en ik kon lekker zoenen. Maar ik had hem niet zo moeten opgeilen. Ik hoorde mijn telefoon nog een keer. Een afbeelding van Bas. Ik opende het bericht. De begeleidende tekst onder foto was: ken je deze nog? Meneer had de banaan in zijn kont gestoken. En dacht dat ik zat te wachten op een foto ervan.
Zo een kende ik er ook maar dan Somalisch. Altijd hoofddoek alles en toen kwam ik d'r een keer tegen ergens in een club. Bos krullen, legging en rooie lippen waar je u tegen zegtquote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
Vroeger had je op TMF zo toch die live disco stream ofzoiets. En dan zag je wel eens zo'n hoofddoekje ertussen die tegen ouders had gezegd dt ze bij khadija ging slapen. proberen ze zo tussen de mensen te verstoppen
ik ging altijd helemaal stuk om die shock als ze camera zagen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:09 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, zo'n stiekemerd moet ik hebben.
Is het raar als een chick hoofddoek draagt maar d'r zusje niet?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Ben niet verkaasd though.
Ikweenie man ik heb 1 hoofddoek vriendin rest is andere afkomsten.
Gvdquote:Op woensdag 18 november 2015 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ging altijd helemaal stuk om die shock als ze camera zagen.
en zo'n stiekemerd moet jij veel moeite voor gaan doen die gaat eerst maanden doen alsof ze halal is voordat ze haar pumpum geeft. Zeker weten dat je haar niet gaat flashen.
In 40-45 was dit heel normaalquote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
hjb dit mag je niet zegenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Als je gehaktballen maakt maak je extra voor op brood
je bent gewoon hollands
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:11 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ging altijd helemaal stuk om die shock als ze camera zagen.
en zo'n stiekemerd moet jij veel moeite voor gaan doen die gaat eerst maanden doen alsof ze halal is voordat ze haar pumpum geeft. Zeker weten dat je haar niet gaat flashen.
Watquote:
Omdat je zelf een restrictief leven lijdt anderen gaan naaien.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:08 schreef Crip het volgende:
Ik geef je exact 60 seconden voor namen en rugnummers.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik geef je exact 60 seconden voor namen en rugnummers.
ra!nbows of zo.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik geef je exact 60 seconden voor namen en rugnummers.
Nee, mijn zus droeg ook al veel langer hoofddoek toen ik er zonder bij liep ;s.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het raar als een chick hoofddoek draagt maar d'r zusje niet?
[..]
Gvd. Nog tips enzo? Mss een gofundme starten
.
marokkanen zijn echt naaiers maar ik ging gewoon altijd meekijken en vond zo grappig hequote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat je zelf een restrictief leven lijdt anderen gaan naaien.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.
Had een keer een collega die, toen ik zei dat ik benieuwd was hoe ze eruit zag zonder hoofddoek (quote:Op woensdag 18 november 2015 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, mijn zus droeg ook al veel langer hoofddoek toen ik er zonder bij liep ;s.
ja sry als je beetje smooth nigga bent zal t je wel lukken in rdam of adam.
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
marokkanen zijn echt naaiers maar ik ging gewoon altijd meekijken en vond zo grappig he
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haarquote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had een keer een collega die, toen ik zei dat ik benieuwd was hoe ze eruit zag zonder hoofddoek (![]()
![]()
![]()
), zei dat ze me wel een keer zou roepen als ze 'm fixte op de wc. Enkele weken later deed ze dat, en toen showde ze me het
.
Ik zweer het je, ik koester dat moment nog steeds, nooit gedacht dat ik dit zou meemaken.
marokkanen snitchen elkaar onderling als de bestequote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.
Zowel Nl'ers als Marokkanen zijn snitches alleen beide op een andere manier. Marokkanen naaien je op een wat directere manierquote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.
Ja inderdaad, wat maakt haar nou uitquote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haar
Tegenwoordig prop ik ze er overdwars inquote:
Jullie weten hoe je subtiel moet verleiden/spanning kan opbouwen jaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haar
poepie togquote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat maakt haar nou uit
dus ze heeft jou dr haar enzo laten zien maar je hebt haar pumpum nog steeds niet gescoord?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie weten hoe je subtiel moet verleiden/spanning kan opbouwen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |