Nee, mijn zus droeg ook al veel langer hoofddoek toen ik er zonder bij liep ;s.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is het raar als een chick hoofddoek draagt maar d'r zusje niet?
[..]
Gvd. Nog tips enzo? Mss een gofundme starten
.
marokkanen zijn echt naaiers maar ik ging gewoon altijd meekijken en vond zo grappig hequote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef McNulty het volgende:
[..]
Omdat je zelf een restrictief leven lijdt anderen gaan naaien.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ken er alleen eentje die na een paar maanden wel aan anaal deed, want haar vagijn was voor het huwelijk. Een FOK!ster trouwens, maar haar account is verwijderd, omdat ze Danny had wijsgemaakt dat ze gestalkt werd.
Had een keer een collega die, toen ik zei dat ik benieuwd was hoe ze eruit zag zonder hoofddoek (quote:Op woensdag 18 november 2015 19:14 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, mijn zus droeg ook al veel langer hoofddoek toen ik er zonder bij liep ;s.
ja sry als je beetje smooth nigga bent zal t je wel lukken in rdam of adam.
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:15 schreef Crip het volgende:
[..]
marokkanen zijn echt naaiers maar ik ging gewoon altijd meekijken en vond zo grappig he
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haarquote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Had een keer een collega die, toen ik zei dat ik benieuwd was hoe ze eruit zag zonder hoofddoek (![]()
![]()
![]()
), zei dat ze me wel een keer zou roepen als ze 'm fixte op de wc. Enkele weken later deed ze dat, en toen showde ze me het
.
Ik zweer het je, ik koester dat moment nog steeds, nooit gedacht dat ik dit zou meemaken.
marokkanen snitchen elkaar onderling als de bestequote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.
Zowel Nl'ers als Marokkanen zijn snitches alleen beide op een andere manier. Marokkanen naaien je op een wat directere manierquote:Op woensdag 18 november 2015 19:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Huh, tatta's zijn toch altijd snitches volgens mocros. Tenminste aldus tetou en geeltand.
Ja inderdaad, wat maakt haar nou uitquote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haar
Tegenwoordig prop ik ze er overdwars inquote:
Jullie weten hoe je subtiel moet verleiden/spanning kan opbouwen jaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:17 schreef Crip het volgende:
[..]
echt grappig hoe speciaal het op dat moment is, is maar haar
poepie togquote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja inderdaad, wat maakt haar nou uit
dus ze heeft jou dr haar enzo laten zien maar je hebt haar pumpum nog steeds niet gescoord?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:18 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jullie weten hoe je subtiel moet verleiden/spanning kan opbouwen ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |