linkje?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
Ik zag trouwens dat Remqo vorig jaar een minderjarig meisje had genominaard als FOK!chick, toch even de AIVD ingelicht
quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
Ik zag trouwens dat Remqo vorig jaar een minderjarig meisje had genominaard als FOK!chick, toch even de AIVD ingelicht
DjeDje had me toen een kalender beloofd in ruil voor een stem.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:58 schreef HPLC het volgende:
na-aperquote:Op woensdag 18 november 2015 19:00 schreef Remqo het volgende:
[..]
DjeDje had me toen een kalender beloofd in ruil voor een stem.
Dit jaar laat ik me niet bedotten en ga gewoon op madeliefff stemmen
Andere tijden, pedobear en allesquote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
In 2009 was jailbait de norm in KLB. Nu moet hier alles ineens politiek correct?
Zo snel kan het gaanquote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Chai het volgende:
[..]
In 2009 was jailbait de norm in KLB. Nu moet hier alles ineens politiek correct?
waarom stop je met wedstrijden?quote:Op woensdag 18 november 2015 18:57 schreef Chai het volgende:
[..]
Ze zijn nog wel meer waard dan de slachtprijs.
ze is wel praktisch m'n buuvquote:
Mooi kanten bomgordel?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
wat moet ik morgen aan doen voor mn date
inb4 burqa
Vind niet leuk meer.quote:
Een niqab / niqaab staat veel uitdagenderquote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
Seks op de eerste date ook?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
klinkt best kinky, maar ik wil nog leven erna dusjaquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Mooi kanten bomgordel?
tinddrrrrr je?quote:Op woensdag 18 november 2015 19:01 schreef Crip het volgende:
inb4 burqa
Neem er zo eentje waar een vlaggetje met 'BOEM' uit komt rollenquote:Op woensdag 18 november 2015 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
klinkt best kinky, maar ik wil nog leven erna dusja
Heb je nog vriendinnen met hoofddoek die hun pumpum geven? Toch een try before you die van mequote:
als je niet g genoeg bent om dat zelf te regelen verdien je het ook nietquote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Heb je nog vriendinnen met hoofddoek die hun pumpum geven? Toch een try before you die van me![]()
.
hehequote:Op woensdag 18 november 2015 19:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Neem er zo eentje waar een vlaggetje met 'BOEM' uit komt rollen
collega/studiegenoot dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |