SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Psn tegoedquote:Op woensdag 18 november 2015 13:39 schreef Drankster het volgende:
Heb nog steeds de Cool Blue 10,- tegoed maar heb echt geen idee wat ik wil kopen, de games die ik eventueel zou willen zijn elders goedkoper.
20 euro PSN card voor een tientjequote:Op woensdag 18 november 2015 13:39 schreef Drankster het volgende:
Heb nog steeds de Cool Blue 10,- tegoed maar heb echt geen idee wat ik wil kopen, de games die ik eventueel zou willen zijn elders goedkoper.
Uitverkocht, zal wel voor 15 december weer komen, dan is de kaart verlopen. Anders verkoop ik die 10,- wel voor 5,- ofzo haha.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
20 euro PSN card voor een tientje
Dat zal wel ja, had er zelf al 5 besteld zoquote:Op woensdag 18 november 2015 15:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Uitverkocht, zal wel voor 15 december weer komen, dan is de kaart verlopen. Anders verkoop ik die 10,- wel voor 5,- ofzo haha.
Vond The Walking Dead wel de beste. Wolf Among Us heeft een erg tof sfeertje en Tales From the Borderlands is ook leuk en vooral grappig als je bekend bent met het Borderlands universum. Game of Thrones vond ik kwalitatief gezien iets minder.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:49 schreef Tortugal het volgende:
Heb nu bijna het eerste seizoen van de Walking dead uit, en het is echt heel goed. Welke andere Telltale games zijn aan te raden? Is bijvoorbeeld Wolf Among Us net zo goed?
Toch maar eens TWD zoeken dan. Hoor er hier zoveel goeds over.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:58 schreef Cikx het volgende:
[..]
Vond The Walking Dead wel de beste. Wolf Among Us heeft een erg tof sfeertje en Tales From the Borderlands is ook leuk en vooral grappig als je bekend bent met het Borderlands universum. Game of Thrones vond ik kwalitatief gezien iets minder.
Het is veel gewoon vooral klikken ja, uitdagende puzzels (wel kleine puzzels) en gameplay zul je niet vinden. Maar het is echt heel erg tof om eens doorheen te spelen, het einde vond ik ook erg sterk. Ik kan niet wachten tot ik met mijn chick er nog eens doorheen heb gespeeld zodat ik seizoen 2 kan gaan spelen.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch maar eens TWD zoeken dan. Hoor er hier zoveel goeds over.
Ik heb de demo gespeeld maar t kon me niet zo bekoren. En dat terwijl ik zowel TWD kijk en van verhalende games hou. Maar de telltale visuele stijl vind ik wat minder mooi en t leek ook alleen maar "klik hier, klik hier, klik hier".
Ben nu toch wel nieuwsgierig geworden.
In principe is een spel als Beyond: two Souls ook alleen maar "klikken", maar daarvan vond ik t visueel dan weer heel mooi.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is veel gewoon vooral klikken ja, uitdagende puzzels (wel kleine puzzels) en gameplay zul je niet vinden. Maar het is echt heel erg tof om eens doorheen te spelen, het einde vond ik ook erg sterk. Ik kan niet wachten tot ik met mijn chick er nog eens doorheen heb gespeeld zodat ik seizoen 2 kan gaan spelen.
Wolf Among Us is next denk ik, Game of Thrones schaf ik ook nog wel eens aan. Puur omdat het Game of Thrones is.
Mass Effect wel alle drie gespeeld ondertussen mag ik hopen?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In principe is een spel als Beyond: two Souls ook alleen maar "klikken", maar daarvan vond ik t visueel dan weer heel mooi.
Ik zal eens kijken of TWD ergens cheap ass is. maar goed, eerst dus nu The Witcher. Ik moet niet meer spellen tegelijk willen, want dan delft er eentje het onderspit en gaat ie stofhappen. Om er dan gvd een jaar later als je WEL wil spelen er achter te komen dat je Mass Effect 2 een dikke kras/breuk er op heeft en de garantie al voorbij is en je dus jezelf genaaid hebt.
Alleen 3quote:Op woensdag 18 november 2015 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mass Effect wel alle drie gespeeld ondertussen mag ik hopen?
Die games mag je echt niet missen als je houdt van rpg, sci-fi en keuzes maken in een verhaal. Mijn favoriete gameserie van de vorige generatie.
quote:Op woensdag 18 november 2015 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen 3uitgespeeld
Dus ik ging ze in omgekeerde volgorde spelen
Ben zelf een groter fan van Dragon Age Origins. Toch jammer dat ze daarmee zo'n andere weg zijn ingeslagen.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die games mag je echt niet missen als je houdt van rpg, sci-fi en keuzes maken in een verhaal. Mijn favoriete gameserie van de vorige generatie.
Na KOTOR had ik gehoopt dat ik Mass Effect ook cool zou vinden, maar helaas. Dead Space is meer mijn ding.quote:Op woensdag 18 november 2015 17:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
KOTORquote:Op woensdag 18 november 2015 17:56 schreef Retarded het volgende:
[..]
Na KOTOR had ik gehoopt dat ik Mass Effect ook cool zou vinden, maar helaas. Dead Space is meer mijn ding.
Mja. Ik mis dus 1.quote:
vind je? Welke weg is dat dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 17:20 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ben zelf een groter fan van Dragon Age Origins. Toch jammer dat ze daarmee zo'n andere weg zijn ingeslagen.
Ze hebben alles veel simpeler (minder harcore RPG) gemaakt om toch een groter publiek aan te trekken, denk bijvoorbeeld aan het eruit slopen van het hele systeem waarbij je de tactieken van je companions kon micromanagen. 2 Was in mijn ogen echt een teleurstelling, die game was gewoon niet af, bijna alles speelde zich op één locatie af en alle andere locaties werden constant gerecycled. En door de voiced protagonist (wat je nu ook bij Fallout 4 ziet) kwamen er veel minder dialoogopties en het roleplaying aspect werd veel minder. In deel 1 kon je ook echt evil zijn als je wilde, in deel 2 en 3 hoogstens een sarcastische goedzak. Ook de companions en het verhaal van deel 1 waren een stuk beter dan in de daaropvolgende delen.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
vind je? Welke weg is dat dan?
Ik vond ze eigenlijk alle 3 wel leuk
3 leuker dan 2 eigenlijk.
Nu is witcher aan t installeren. Duurt paar uur. ...
Elke rpg game is een schaduw van vroeger.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:32 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ze hebben alles veel simpeler (minder harcore RPG) gemaakt om toch een groter publiek aan te trekken, denk bijvoorbeeld aan het eruit slopen van het hele systeem waarbij je de tactieken van je companions kon micromanagen. 2 Was in mijn ogen echt een teleurstelling, die game was gewoon niet af, bijna alles speelde zich op één locatie af en alle andere locaties werden constant gerecycled. En door de voiced protagonist (wat je nu ook bij Fallout 4 ziet) kwamen er veel minder dialoogopties en het roleplaying aspect werd veel minder. In deel 1 kon je ook echt evil zijn als je wilde, in deel 2 en 3 hoogstens een sarcastische goedzak. Ook de companions en het verhaal van deel 1 waren een stuk beter dan in de daaropvolgende delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rossoneri siamo noi.
Mijn hoop ligt bij Dragon Quest XI. Eindelijk weer een klassieke turned based jrpg (hopelijk ook moeilijk) en niet zo gaar zoals de Final Fantasy's van de afgelopen jaren.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Elke rpg game is een schaduw van vroeger.
Net zoals een deel 1 van fallout, of een Baldurs Gate of een Morrowind of een Vampires: Blood Lines of elk ander spel <2005 op misschien wat kickstarter games van tegenwoordig na.
De rest is allemaal superpoepje simpel. Al verbaas ik mij hoeveel mensen vast komen te zitten met games als fallout 4 of assassins creedretards.
Er komen 2 of 3 DQ's uit naar de 3ds!quote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn hoop ligt bij Dragon Quest XI. Eindelijk weer een klassieke turned based jrpg (hopelijk ook moeilijk) en niet zo gaar zoals de Final Fantasy's van de afgelopen jaren.
Natuurlijk hopen op een Europese release maar daar ga ik wel vanuit, stiekem.
Ik heb hoge verwachtingen van de nieuwe Persona. Imo toch wel het JRPG pareltje bij uitstek. Ouderwetse turn based combat, randomly generated dungeons en een sociaal leven simulator in eenquote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eindelijk weer een klassieke turned based jrpg (hopelijk ook moeilijk) en niet zo gaar zoals de Final Fantasy's van de afgelopen jaren.
Deze al gespeeld dan?quote:Op woensdag 18 november 2015 20:34 schreef Drankster het volgende:
[..]
Mijn hoop ligt bij Dragon Quest XI. Eindelijk weer een klassieke turned based jrpg (hopelijk ook moeilijk) en niet zo gaar zoals de Final Fantasy's van de afgelopen jaren.
Natuurlijk hopen op een Europese release maar daar ga ik wel vanuit, stiekem.
De nieuwe wasteland schijnt anders behoorlijk oldschool hardcore te zijn. Net zoals games als Pillars of eternity en Divinity orinigal sin.quote:Op woensdag 18 november 2015 20:30 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Elke rpg game is een schaduw van vroeger.
Yes op de PC, de Enhanced Edition nog niet maar die is gratis wanneer je het origineel al hebt.quote:
Precies, er is zat te vinden. Baldur's Gate en Icewind Dale remakes zijn ook tof. Komt ook een nieuwe van.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De nieuwe wasteland schijnt anders behoorlijk oldschool hardcore te zijn. Net zoals games als Pillars of eternity en Divinity orinigal sin.
Is het zeker waard. Nog genoeg actieve spelers en Premium biedt heel veel nieuwe contentquote:Op woensdag 18 november 2015 23:58 schreef Dagger87 het volgende:
Is battlefield 4 premium het nog waard? Ik heb de originele disc, maar noit premium gehaald. Deze is nu in de aanbieding voor 20 euro. Ik ga ook star wars halen morgen nl. Heb verder ook al een tijdje geen BF4 gespeeld.
Zit ik ook aan te denken, BF4 is het zeker wel waard, als ik kijk hoeveel uren ik er in heb gestoken en hoeveel plezier ik er nog in heb!quote:Op woensdag 18 november 2015 23:58 schreef Dagger87 het volgende:
Is battlefield 4 premium het nog waard? Ik heb de originele disc, maar noit premium gehaald. Deze is nu in de aanbieding voor 20 euro. Ik ga ook star wars halen morgen nl. Heb verder ook al een tijdje geen BF4 gespeeld.
Hmmm, hoewel ik alle Souls games al gespeeld heb (en een groot fan ervan ben) en ik mijn games liever fysiek heb, én ik druk met Fallout 4 bezig ben, zit ik wel heel erg te twijfelen nu om hem tóch aan te schaffenquote:Op donderdag 19 november 2015 07:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oeh, Dark Souls II is nu wel erg aantrekkelijk geprijsd :-)
BF5 (al hoop ik nog steeds op BF Bad Company 3) komt pas eind 2016.quote:Op donderdag 19 november 2015 05:15 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, BF4 is het zeker wel waard, als ik kijk hoeveel uren ik er in heb gestoken en hoeveel plezier ik er nog in heb!
BF5 zal ook nog wel even op zich laten wachten.
Geen fan van Bad Company hier, maar wel groot liefhebber van BF4!quote:Op donderdag 19 november 2015 08:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
BF5 (al hoop ik nog steeds op BF Bad Company 3) komt pas eind 2016.
Dat bedoelde ik met kickstarter gamesquote:Op woensdag 18 november 2015 21:45 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
De nieuwe wasteland schijnt anders behoorlijk oldschool hardcore te zijn. Net zoals games als Pillars of eternity en Divinity orinigal sin.
Same here dus. Denk ook niet dat die fysiek veel goedkoper zal worden dan dit.quote:Op donderdag 19 november 2015 08:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hmmm, hoewel ik alle Souls games al gespeeld heb (en een groot fan ervan ben) en ik mijn games liever fysiek heb, én ik druk met Fallout 4 bezig ben, zit ik wel heel erg te twijfelen nu om hem tóch aan te schaffen![]()
Lords of the Fallen is 2 tientjes zie ik net.
Dat micro managen van m'n companions deed ik toch al amper, dus dat mis ik niet. Ik heb bij inquistition die strategie view (als je op de touchpad drukt) ook echt niet 1 keer gebruiktquote:Op woensdag 18 november 2015 19:32 schreef Cikx het volgende:
[..]
Ze hebben alles veel simpeler (minder harcore RPG) gemaakt om toch een groter publiek aan te trekken, denk bijvoorbeeld aan het eruit slopen van het hele systeem waarbij je de tactieken van je companions kon micromanagen. 2 Was in mijn ogen echt een teleurstelling, die game was gewoon niet af, bijna alles speelde zich op één locatie af en alle andere locaties werden constant gerecycled. En door de voiced protagonist (wat je nu ook bij Fallout 4 ziet) kwamen er veel minder dialoogopties en het roleplaying aspect werd veel minder. In deel 1 kon je ook echt evil zijn als je wilde, in deel 2 en 3 hoogstens een sarcastische goedzak. Ook de companions en het verhaal van deel 1 waren een stuk beter dan in de daaropvolgende delen.
quote:Op woensdag 18 november 2015 20:33 schreef ForzaMilan het volgende:
Ben nu level 24 op Fallout 4 en heb een vraagje over The Institute:Ik denk het wel. Sowieso moet je soms meerdere saves aanmaken om trophies niet te missenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.playstationtrophies.org/game/fallout-4/trophies/Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
Toch maar The Witcher gekocht dus? Goede keuzequote:Op donderdag 19 november 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Vanavond aan Witche rbeginnen(na zo'n 13 uur updates)
Ja, nou kan ik zelf de hele Dragon Age: Inquisition vs Witcher 3 discussie met mezelf houdenquote:Op donderdag 19 november 2015 10:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Toch maar The Witcher gekocht dus? Goede keuze![]()
Een schitterende game in alle opzichten.
Hij zei eerst 37 uur, toen 25, toen 13.... en daarna ben ik niet meer gaan kijken maar heb ik de PS4 op de energy save modus door laten kachelen. Zelfde soort update las bij Dragon Age, om online zaken te doen. Dus je kan wel gewoon alvast spelen als je wil.quote:En 13 uur is wel héél erg lang, zelfs voor PSN begrippen.
Af en toe de download pauzeren en weer starten.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben gewoon gaan slapen en heb 'm op de energy save stand aan laten staan. Vanochtend gecheckt en hij was gedownload en geinstalleerd. Toch wel een vooruitgang t.o.v. de PS3.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:09 schreef wdn het volgende:
[..]
Af en toe de download pauzeren en weer starten.
Dat zorgde bij mij er voor dat af en toe de snelheid wel op een normaal nivo kwam.
En dat was dan meteen genoeg om de download in een uurtje te regelen.
Bravely Second: End Layer. Nieuwe Square Enix en zou een soort van oude FF feel moeten krijgen. Project Setsuna ook van hun maar dat zal wel 2017 worden denk ik,quote:Op donderdag 19 november 2015 10:05 schreef StateOfMind het volgende:
Voor het aankomende jaar/maanden kijk ik het meeste uit naar Dark Souls 3, Mass Effect Andromeda, Uncharted 4 en Horizon Zero Dawn.
En Just Cause 3.
Ik ook nietquote:Op donderdag 19 november 2015 11:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb zelf hélemaal niks met die Japanse/anime achtige games, dus dat scheelt mij dan weer iig zeeën van tijd
Dubbel en dwars waard. Speel sinds launch en kan zeggen dat de game na al die patches nu echt af is.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:55 schreef Ang3l het volgende:
(over je post heen gelezen)quote:Op woensdag 18 november 2015 21:44 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Ik heb hoge verwachtingen van de nieuwe Persona. Imo toch wel het JRPG pareltje bij uitstek. Ouderwetse turn based combat, randomly generated dungeons en een sociaal leven simulator in een
Dan vraag je je toch af waarom ze niet een Final Fantasy met de oude FF-feel maken.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:26 schreef wdn het volgende:
[..]
Bravely Second: End Layer. Nieuwe Square Enix en zou een soort van oude FF feel moeten krijgen. Project Setsuna ook van hun maar dat zal wel 2017 worden denk ik,
Plus er komt een nieuwe Star Ocean.
2016 <3
Ik alleen met Final Fantasy, de rest vind ik een iets te kinderlijk uiterlijk hebben.quote:Op donderdag 19 november 2015 11:29 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb zelf hélemaal niks met die Japanse/anime achtige games, dus dat scheelt mij dan weer iig zeeën van tijd
Hier ook beide voor 59,- prima dealquote:Op donderdag 19 november 2015 15:28 schreef Dagger87 het volgende:
Star Wars battlefront plus season pass gekocht voor 60. Geen gezeik over teveel betalen.
Moest wel twee spellen inleveren en een 15 euro bon gebruiken, maar wel mooie actie van game mania.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier ook beide voor 59,- prima deal
quote:Op donderdag 19 november 2015 15:28 schreef Dagger87 het volgende:
Star Wars battlefront plus season pass gekocht voor 60. Geen gezeik over teveel betalen.
eeh waar dan? bedoel je dan totale game plus season pass voor 60?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:35 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Hier ook beide voor 59,- prima deal
kost da?quote:Op donderdag 19 november 2015 07:06 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oeh, Dark Souls II is nu wel erg aantrekkelijk geprijsd :-)
star warsquote:Op donderdag 19 november 2015 15:44 schreef Typisch het volgende:
Battlefront een paar potjes gespeeld en ik vind het lekker weg knallen.
Kan er geen reet van, maar dat hoop ik nog te veranderen.
quote:Op donderdag 19 november 2015 17:23 schreef Ixnay het volgende:
2015 is klaar voor mij op game gebied.
The Phantom Pain was zo goed dat het voor mij niet erg was dat dit de enige echte goede game van 2015 was.
de Jedi knight game seriesquote:Op donderdag 19 november 2015 16:58 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Jedi knight <3
Maar battlefront trekt me niet zo.
Wat heb jij dan veel gemist.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:23 schreef Ixnay het volgende:
2015 is klaar voor mij op game gebied.
The Phantom Pain was zo goed dat het voor mij niet erg was dat dit de enige echte goede game van 2015 was.
Nu pas achter het bestaan van digimon achterkomen.quote:
Jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Komt er nu echt een ps2 emulator op de ps4? Wat supervet!
Het is idd wel leuk.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:40 schreef Drankster het volgende:
[..]
Dubbel en dwars waard. Speel sinds launch en kan zeggen dat de game na al die patches nu echt af is.
Ik heb met level 6 mijn eerste wapens laten craften bij een blacksmith, gelijk een aardige boost in damage die ik kan doen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is idd wel leuk.
De openings graphics (niet dat comic filmpje, maar dat daarna met je lover) vielen me echt ZWAAR tegen na overall gelezen te hebben dat t spel zo mooi is visueel. Maar eenmaal in de wereld daarna vond ik t idd wel mooi. Alsof ze meer energie gestoken hebben in de daadwerkelijke wereld dan in de filmpjes
Moet nog ff m'n weg vinden in t ietwat chaotische alchemie en invemtory scherm en dergelijke, maar dat komt wel.
Bedoel de Gameplay sulquote:Op vrijdag 20 november 2015 11:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Nu pas achter het bestaan van digimon achterkomen.
Hoe oud ben je, 9?
Ik morgen of zondag pas weer denk ik. Vond t wel leuk ronddolen. Meteen van de storyline afgestapt om rond te gaan kijkenquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb met level 6 mijn eerste wapens laten craften bij een blacksmith, gelijk een aardige boost in damage die ik kan doen.
Straks weer verder.
Dat deed ik bij FallOut 3 dus ook, met als gevolg dat ik vervolgens geen clue meer had wat ik ook alweer moest doen. Ja, naar een Radio Tower ofzo, ivm je vader of whatever. Maar ben gewoon mijn eigen shit een beetje gaan doen toen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik morgen of zondag pas weer denk ik. Vond t wel leuk ronddolen. Meteen van de storyline afgestapt om rond te gaan kijken
klaagt je vader ook niet overquote:
mag je lekker alles weer gaan kopenquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:41 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Komt er nu echt een ps2 emulator op de ps4? Wat supervet!
behalve dat het een selectie is die Mikrosofties voor je bepalen toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mag je lekker alles weer gaan kopen
dan liever zoals de xbone, x360 disk er in, downloaden en klaar
mja maar dat breid zich wel uit over de jarenquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
behalve dat het een selectie is die Mikrosofties voor je bepalen toch?
Weetje nfs begint toch best saai te worden zo solo rijden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:21 schreef Jimbo het volgende:
[..]
mja maar dat breid zich wel uit over de jaren
bij de ps2/4 zal het niet anders zijn in het begin
Ik snap echt niet waarom ze de multiplayer mogelijkheden niet toegankelijker hebben gemaakt na Rivals. Daar was t ook al bagger. Wanneer kom je nou iemand tegen die tegen je wilt racenquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:48 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Weetje nfs begint toch best saai te worden zo solo rijden.
Ik moet zeggen dat ik het wel lastig vind om missies te vinden in Fallout 4.quote:Op vrijdag 20 november 2015 14:35 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat deed ik bij FallOut 3 dus ook, met als gevolg dat ik vervolgens geen clue meer had wat ik ook alweer moest doen. Ja, naar een Radio Tower ofzo, ivm je vader of whatever. Maar ben gewoon mijn eigen shit een beetje gaan doen toen.
Willekeurige npc's kunnen vaak ook quests geven als je ze aanspreekt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:28 schreef Radjan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het wel lastig vind om missies te vinden in Fallout 4.
goty, als ie naar het westen komt.quote:
Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:38 schreef Roces18 het volgende:
Heeft iemand nog een aanrader voor een goede headset (liefst surround sound) tot maximaal 100 euro.
Zit zelf te kijken naar die officiële headset maar hoor dat die microfoon erg slecht is.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:38 schreef Roces18 het volgende:
Heeft iemand nog een aanrader voor een goede headset (liefst surround sound) tot maximaal 100 euro.
Zit zelf te kijken naar die officiële headset maar hoor dat die microfoon erg slecht is.
Dit, en als mensen zeggen dat ze je niet kunnen verstaan moet je even kijken of je hem wel goed om op hebtquote:
Oke, want dat is het enige wat me een beetje zorgen baart omdat ik toch headsets gewend ben met een microfoon die bij je mond zit.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:06 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Dit, en als mensen zeggen dat ze je niet kunnen verstaan moet je even kijken of je hem wel goed om op hebtervaringsdeskundige hier
![]()
Een goede headset vergroot je winstkansen in multiplayer games. Zo hoor je bijv. precies waar de voetstappen vandaan komen of iemand in de volgende kamer aan het reloaden is enz.quote:
Ja zeker. prima ding en krijg van niemand klachten dat ze me slecht verstaan (wat ik wel had met de standaard meuk) wat ook top is dat je je chat geluid of game geluid afzonderlijk van elkaar kan regelen .quote:
nah, dit is DOA Xtreme 3quote:
ik houd niet van andere mensen dus vond t wel chill, het gebrek aan politie daarentegen is jammerquote:Op vrijdag 20 november 2015 18:48 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Weetje nfs begint toch best saai te worden zo solo rijden.
Solo games zijn meestal al kut.quote:Op zondag 22 november 2015 09:45 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik houd niet van andere mensen dus vond t wel chill, het gebrek aan politie daarentegen is jammer
dat laatste kan met elke headset in sound and devices wanneer je de ps knop indrukt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:16 schreef Sickert het volgende:
[..]
Ja zeker. prima ding en krijg van niemand klachten dat ze me slecht verstaan (wat ik wel had met de standaard meuk) wat ook top is dat je je chat geluid of game geluid afzonderlijk van elkaar kan regelen .
ik heb een akg k451. Was 60euro en er komt kneitergoed geluid uit. Heeft geen surround.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:38 schreef Roces18 het volgende:
Hier kan het op de headset zelf. Niks omslachtigs in dat kut menu.quote:Op zondag 22 november 2015 12:54 schreef n8n het volgende:
[..]
dat laatste kan met elke headset in sound and devices wanneer je de ps knop indrukt.
Mijne loopt volgende maand af. Ik verleng 'm niet meer.quote:Op zondag 22 november 2015 15:18 schreef DKUp het volgende:
Toch maar weer PS Plus gekocht
Volgende week weer Indiegalore![]()
eerst ff blops uitschietenquote:Op zondag 22 november 2015 12:20 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Solo games zijn meestal al kut.
Heb wel Dark Souls 2 nu, dus haal ook dan. 25 euries in de store
Ik gebruik de tritton 720+. Zit wel iets boven je budget dacht ong 150 maar ben er zeer tevreden mee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:38 schreef Roces18 het volgende:
Quick save zoals bij Fallout mogen ze ook wel in TW3 bouwen ja.quote:Op maandag 23 november 2015 13:18 schreef Ang3l het volgende:
Pfff, merk wel dat ik bij The Witcher iets meer op m'n save games moet gaan letten dan bij Dragon Age zeg. Nu al 2x gehad dat ik niet bij een bepaalde grot of iets dergelijks heb gesaved en er aan t einde van de grot achter kom dat de eindbaas nog te sterk voor me is....... en niet meer terug kan.Kan ik weer een uur of wat opnieuw doen.
Heel heel vaak gehad al jaquote:Op maandag 23 november 2015 13:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Quick save zoals bij Fallout mogen ze ook wel in TW3 bouwen ja.Vaak genoeg gehad dat ik al 20 min niet gesaved heb en dood val oid.
Ingebakken.quote:Op maandag 23 november 2015 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje: als ik een tweedehands Dark Souls 2 Scholars of the First Sin koop, zit de dlc dan 'ingebakken' in de game zelf, of gaat dat via een code die als ie eenmaal gebruikt is door de vorige eigenaar niet meer te gebruiken is?
Al uitgespeeld ?quote:Op maandag 23 november 2015 15:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand interesse in FO4? Sta ook open voor ruil.
Main story wel idd. Heb niet heel veel side quests gespeeld en ben ook niet echt bezig geweest met die settlements.quote:
Hij is momenteel behoorlijk goed geprijsd in de PS Store he...quote:Op maandag 23 november 2015 13:45 schreef StateOfMind het volgende:
Vraagje: als ik een tweedehands Dark Souls 2 Scholars of the First Sin koop, zit de dlc dan 'ingebakken' in de game zelf, of gaat dat via een code die als ie eenmaal gebruikt is door de vorige eigenaar niet meer te gebruiken is?
Weet ik, maar ik wil mijn games persé fysiek in mijn collectie hebben ipv digitaal.quote:Op maandag 23 november 2015 17:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Hij is momenteel behoorlijk goed geprijsd in de PS Store he...
Bij mij heeft zich dit ook tot een soort maniakale dwangneurose ontwikkeld.quote:Op maandag 23 november 2015 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heel heel vaak gehad al jaFrustrerend. Save nu bijna na iedere scheet.
Heb MGS5,Until Dawn en Mortal Kombat X voor je.quote:Op maandag 23 november 2015 15:54 schreef ForzaMilan het volgende:
Iemand interesse in FO4? Sta ook open voor ruil.
Ik heb zojuist voor de 1064e keer gesaved. Geen grap.quote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef Cikx het volgende:
[..]
Bij mij heeft zich dit ook tot een soort maniakale dwangneurose ontwikkeld.
Weegt hier 8.7GB, na een flesje rood en stokbroodje brie.quote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef CoExist het volgende:
Rainbow Six: Siege open beta is vanaf nu te downloaden en weegt 7.8GB
Ik wil ook. Maar na blops3 en starwars ga ik wel even wachten tot na de kerst, dan is ie vast wel voor 30 tientjes te krijgen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:16 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Een user van Neogaf heeft deze GIF gemaakt.
De tering
Just
Cause
3
gefeliquote:Op maandag 23 november 2015 23:32 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik ben bang dat ik morgen een halve ps4 collectie krijg van vriendinheb een heel verlanglijstje gegeven en ze zegt dat ze in bijna heel nl is geweest en ze een verassing heeft voor morgen
over 7 minuten ook jarig trouwens..
Woensdag maar eens uitproberen, met wat fokkers in een team?quote:Op maandag 23 november 2015 20:16 schreef jackson het volgende:
[..]
Weegt hier 8.7GB, na een flesje rood en stokbroodje brie.
- No Man's Sky.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:14 schreef Ixnay het volgende:
Wat verwachten van 2016 en welke games gaan jullie spelen?
Ik zelf ga voor:
- Uncharted 4, al verwacht ik niet meer dan de vorige 3 delen maar dan gewoon wat mooier.
- Deus Ex: Mankind Divided
Ook hiervan hoop ik eerlijk gezegd dat het iets als het vorige deel is. Niet open wereld zoals MGS maar gewoon echt tactische spannende missies met veel mogelijkheden.
- Mafia 3
Net als bovenstaande 2 games hoeven ze niet meer te doen dan het vorige deel. In dit geval een GTA maar dan meer op het verhaal gericht, minder open wereld en minder overdreven cliché Amerikaanse personages als bij GTA.
- Final Fantasy XV
Vond deel 13 en alles dat daarna kwam een ramp, maar 12 en eigenlijk alles in de main reeks, vond ik goed. En ja, ik heb alles gespeeld behalve de online spellen. Ben sinds 13 geen fan meer van FF, maar ga deze zeker spelen. Het moet gewoon weer het gevoel krijgen van de oude FF games.
- The Last Guardian (eindelijk)
Dit ga ik sowieso spelen al verwacht ik dat het een flop wordt. Een game die meer dan 5 jaar steeds maar uitgesteld wordt kan gewoon niet veel zijn maar ik hou van die typische Japanse gamedesign.
En ik hoop op een aankondiging van een vervolg op The Last Of Us.
Voor de rest ga ik niks spelen, druk leven.
Jacksonclaxon is mijn PSN, voeg me rustig toe. Er is wel Champions League woensdag maar wie weet. Hopelijk werken vanavond de servers, dan neem ik dan alvast een kijkje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Woensdag maar eens uitproberen, met wat fokkers in een team?
Ik heb hem al gedownload, overdag wel school maar 's avonds ben ik van de partij.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Heb je die gameplaybeelden van een paar week geleden gezien?quote:
Ja fantastisch. Platinum Games + Yoko Taro's verhalen van o.a. Drakengard + Akihiko Yoshida' character design van Vagrant story & Final Fantasy tactics + Keiichi Okabe's soundtrack van Tekken en dat alles in silky smooth 60fps. Deze game wordt echt de shit. Grappig ook dat Platinum voor alle 3 de consoles exclusives maakt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:13 schreef 2dope het volgende:
[..]
Heb je die gameplaybeelden van een paar week geleden gezien?![]()
25-29 november. Nog eventjes wachten.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:32 schreef Drankster het volgende:
Helaas nog een server connection error bij Rainbow.
oh? ik dacht dat de mensen van de september beta al vanaf vandaag kunnen spelen. even wachten nog.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:35 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
25-29 november. Nog eventjes wachten.
Ik kan nu idd al spelen zie ik netquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:49 schreef poker4lifee het volgende:
closed beta deelnemers een dag eerder las ik idd
Ik wil Mass Effect.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:14 schreef Ixnay het volgende:
Wat verwachten van 2016 en welke games gaan jullie spelen?
Ik zelf ga voor:
- Uncharted 4, al verwacht ik niet meer dan de vorige 3 delen maar dan gewoon wat mooier.
- Deus Ex: Mankind Divided
Ook hiervan hoop ik eerlijk gezegd dat het iets als het vorige deel is. Niet open wereld zoals MGS maar gewoon echt tactische spannende missies met veel mogelijkheden.
- Mafia 3
Net als bovenstaande 2 games hoeven ze niet meer te doen dan het vorige deel. In dit geval een GTA maar dan meer op het verhaal gericht, minder open wereld en minder overdreven cliché Amerikaanse personages als bij GTA.
- Final Fantasy XV
Vond deel 13 en alles dat daarna kwam een ramp, maar 12 en eigenlijk alles in de main reeks, vond ik goed. En ja, ik heb alles gespeeld behalve de online spellen. Ben sinds 13 geen fan meer van FF, maar ga deze zeker spelen. Het moet gewoon weer het gevoel krijgen van de oude FF games.
- The Last Guardian (eindelijk)
Dit ga ik sowieso spelen al verwacht ik dat het een flop wordt. Een game die meer dan 5 jaar steeds maar uitgesteld wordt kan gewoon niet veel zijn maar ik hou van die typische Japanse gamedesign.
En ik hoop op een aankondiging van een vervolg op The Last Of Us.
Voor de rest ga ik niks spelen, druk leven.
Ik ben Johan5324 online en ik ken je nog wel van wat chaotische taferelen met rocketleaguequote:Op dinsdag 24 november 2015 11:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Jacksonclaxon is mijn PSN, voeg me rustig toe. Er is wel Champions League woensdag maar wie weet. Hopelijk werken vanavond de servers, dan neem ik dan alvast een kijkje.
Je hebt in de planning de volledige game ook aan te schaffen?
Wtf, ik wist het. Kom zojuist terug van school, stonden een paar cadeautjes dus.quote:
Fallout.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Wtf, ik wist het. Kom zojuist terug van school, stonden een paar cadeautjes dus.
Te weten; gow 3, tomb raider, uncharted 1-3 nathan collection, tearaway unfokded, darksiders 2, en splatoon en captain toad( plus toad)...
Feeling good. Wat ga ik als eerste spelen hmm
Ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:12 schreef lord_bono het volgende:
Even een vraagje mbt Playstation Plus. De games die je gratis krijgt omdat je PS Plus hebt blijven je gehele abonnementsduur beschikbaar. Maar stel je hebt 1 maand geen PS Plus en na die maand wel weer, kun je dan als nog de PS Plus games spelen die je maanden eerder gedownload hebt?
Narutoquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:02 schreef poker4lifee het volgende:
No Mans Sky
Horizon
Yakuza
Naruto
Cod & Fifa
misschien The Division
Ahhh, jaquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:48 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik ben Johan5324 online en ik ken je nog wel van wat chaotische taferelen met rocketleague
Afhankelijk van de beta en of er 'vrienden' zijn die regelmatig gaan spelen, want solo online gaan gaat denk ik frustratie opleveren.
Het is wel een game die draait om teamwork.
Heb wel wat gameplay zitten kijken op YouTube, dat stemde mij positief
Ik twijfel tussen splatoon en darksiders inderdaad. ik heb darksiders 1 wel espeeld en uitgespeeld op 75 procent, denk dat ik nog 5 uur main story moest doen. Had ook deel 2 staan die bij een bundel zat, maar toen werd de ps4 aangekondigd en ben ik er niet mee verder gegaan.. Nu dus wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:59 schreef StateOfMind het volgende:
Als je Darksiders 2 nog nooit gespeeld het, zou ik daar mee beginnen uit dat rijtje.
Dat spel heeft mij op de PS3 toendertijd erg positief verrast
We hadden het over 2016 en verderquote:
Maar die heeft geen multiplayer of coop en dat maakt het toch wat minder aantrekkelijk(voor mij dan tenminste) dus ik kijk na de kerst wel of ik die voor 3 tientjes ofzo kan oppikken.quote:
Ik wil wel. Zal hem zo binnen harken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:33 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nu hopen dat de party het ook al doet..quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:19 schreef maniack28 het volgende:
Dan zitten we al op vier als jullie morgenavond allemaal kunnen? Bam!
Multiplayer is overrated.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:32 schreef budvar het volgende:
[..]
Maar die heeft geen multiplayer of coop en dat maakt het toch wat minder aantrekkelijk(voor mij dan tenminste) dus ik kijk na de kerst wel of ik die voor 3 tientjes ofzo kan oppikken.
Vind ik niet.quote:
quote:
Ik heb net gespeeld. Terrorist hunt that is.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee...ik lees pas morgen om 1500
Ik heb alles digitaal, 500gb is meer dan genoeg.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:20 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk mezelf een PS4 cadeau te doen voor kerst, maar zit te twijfelen tussen een 500gb en 1tb. Zit het verschil nou voornamelijk of je je spellen download of fysiek koopt? Hoeveel GB doet een download-game gemiddeld (dingen als FIFA/fallout/Divinity)? Of moet je eigenlijk gewoon voor de 1tb gaan?
Ik heb ook weer niet zo veel tijd over dat ik zo 25 spellen heb, dus als ze rond de 15-20GB zijn is die 500GB toch ruimschoots voldoende?
Was je closed beta dan hiervoor?quote:Op woensdag 25 november 2015 00:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik heb net gespeeld. Terrorist hunt that is.
Ja, de september beta.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:31 schreef Droopie het volgende:
[..]
Was je closed beta dan hiervoor?
Het gaat er om wat je met je games doet nadat je er klaar mee bent. Als je die gewoon wist (opnieuw installeren is altijd mogelijk) dan heb je niet veel nodig. Maar als je die laat staan, dan ben je snel aan die 500gb.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:20 schreef ace_eleven het volgende:
Ik denk mezelf een PS4 cadeau te doen voor kerst, maar zit te twijfelen tussen een 500gb en 1tb. Zit het verschil nou voornamelijk of je je spellen download of fysiek koopt? Hoeveel GB doet een download-game gemiddeld (dingen als FIFA/fallout/Divinity)? Of moet je eigenlijk gewoon voor de 1tb gaan?
Ik heb ook weer niet zo veel tijd over dat ik zo 25 spellen heb, dus als ze rond de 15-20GB zijn is die 500GB toch ruimschoots voldoende?
quote:
Ik zou als ik jou was mooi voor een 1TB gaan, of als de 500GB echt een stuk goedkoper is, dan die halen, maar er zelf een 2-3TB HDD in gooien.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:20 schreef ace_eleven het volgende:
Vandaag of morgen waarschijnlijk ja.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:05 schreef rickyszz het volgende:
Worden de PS Plus games van December binnenkort bekend gemaakt?
Is helemaal niet genoeg man. Van de 500 kan je er maar 440 gebruiken en daarnaast zijn sommige games gewoon dik 50 gb p.s. met uitschieters naar de 60.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb alles digitaal, 500gb is meer dan genoeg.
Af en toe even spellen verwijderen en weer installeren.
Save game sla je online op.
Wel moet je rekening meehouden dat als je spontaan na 2 maanden gta wil spelen dat dat niet werkt.
Kost je nachtje downloaden/ instaleren.
Wat scheelt het qua prijs?
Als het dezelfde prijs is of bv 20 euro meer dan natuurlijk 1 TBquote:Op woensdag 25 november 2015 10:22 schreef Pinda555 het volgende:
[..]
Is helemaal niet genoeg man. Van de 500 kan je er maar 440 gebruiken en daarnaast zijn sommige games gewoon dik 50 gb p.s. met uitschieters naar de 60.
Mijn tip is gewoon altijd de grootste te pakken, want waarom niet als het dezelfde prijs is.
quote:Op woensdag 25 november 2015 00:30 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik heb alles digitaal, 500gb is meer dan genoeg.
Af en toe even spellen verwijderen en weer installeren.
Save game sla je online op.
Wel moet je rekening meehouden dat als je spontaan na 2 maanden gta wil spelen dat dat niet werkt.
Kost je nachtje downloaden/ instaleren.
Wat scheelt het qua prijs?
quote:Op woensdag 25 november 2015 03:05 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was mooi voor een 1TB gaan, of als de 500GB echt een stuk goedkoper is, dan die halen, maar er zelf een 2-3TB HDD in gooien.
Ik heb de 500TB en echt veel games heb ik niet, maar met de grootte van games tegenwoordig, en alle patches en DLC en opgeslagen video etc etc, zit hij eigenlijk best snel vol, en om nou steeds games eraf te gaan gooien is ook weer vrij irritant.
Thanks, lekker divers antwoord, maar geeft wel een beetje inzicht in wat de eventuele beperkingen zijn. Ik zal nog wel even kijken. T scheelt ongeveer ¤50,- dus ik denk dat het het verschil wel waard is, al scheelt het toch een spel in prijsquote:Op woensdag 25 november 2015 00:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het gaat er om wat je met je games doet nadat je er klaar mee bent. Als je die gewoon wist (opnieuw installeren is altijd mogelijk) dan heb je niet veel nodig. Maar als je die laat staan, dan ben je snel aan die 500gb.
Nu is 1 terrabyte ook niet heel veel, dus ik zou toch daarvoor gaan als het qua prijs niet veel verschilt. Gamers die veel games door elkaar spelen of geen afscheid kunnen nemen van hun saved files zetten er nog meer geheugen in.
Waarom zet je de moeilijkheidsgraad niet lager dan?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik erger me echt groen en geel (en blauw en rood en alle kleuren van de LED in de controller) aan het save system van The Witcher. Ben nu echt maar om de haverklap aan het saven omdat ik anders weer een hele tijd kwijt ben als ik sterf. En ik sterf nogal eens op onverwachte momenten (omdat gebieden niet echt mee-levellen en je dus ineens voor een veel te sterke mob staat). Plus dat het (vind ik) best wel lang duurt voordat je dan na je dood de meest recente hebt geladen.
Op dit moment staat The Witcher vs Dragon Age toch echt wel op Dragon Age.
Wegrennen voor mobs is altijd een optie he, ik sterf eigenlijk alleen maar door domme fouten van mijzelf.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik erger me echt groen en geel (en blauw en rood en alle kleuren van de LED in de controller) aan het save system van The Witcher. Ben nu echt maar om de haverklap aan het saven omdat ik anders weer een hele tijd kwijt ben als ik sterf. En ik sterf nogal eens op onverwachte momenten (omdat gebieden niet echt mee-levellen en je dus ineens voor een veel te sterke mob staat). Plus dat het (vind ik) best wel lang duurt voordat je dan na je dood de meest recente hebt geladen.
Quen wat vaker gebruikenquote:Op woensdag 25 november 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Laadtijden bij Fallout 4 zijn ook vrij kut. Elke keer als je een deur in of uit gaat of dood gaat moet je 20-30 sec wachten.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Dit.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:53 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch is de game, naar mijn mening, 100 keer beter dan DA Inquisition.
SSD/SSHD/betere HD kopen. Het is wel irritant idd dat je bij ieder deurtje weer moet wachten, maar laadtijden zijn m.i. verwaarloosbaar.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:00 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Laadtijden bij Fallout 4 zijn ook vrij kut. Elke keer als je een deur in of uit gaat of dood gaat moet je 20-30 sec wachten.
Original Sinquote:Op woensdag 25 november 2015 11:14 schreef PBateman1978 het volgende:
TW3 is echt een prachtige RPG, maar de combat haalt 'm wat mij betreft toch iets naar beneden.
Ik ben meer van de turnbased-combat in RPGs nml.
Hij ligt hier al klaar, ga hem in mijn vakantie in december volop spelen, zin inquote:
Hardline is een totaal andere game, gericht op grootschaligheid. Ik vond hem wel ok, maar inderdaad ook niet plat gespeeld.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:52 schreef satecl het volgende:
Vanavond RBS:Siege beta spelen. Ben erg benieuwd. Na het zien van de trailer heb ik hetzelfde gevoel als Battlefield Hardline. Maar die viel echt vies tegen(heb m maar 1x gespeeld :x ). Hopelijk komt deze game beter voor de dag.
Quicksaven behoort imo tot een echte rpg. Je weet nooit wanneer je dood kan gaan, en zo hoort het ook. Vooral omdat je in gebieden kan lopen waar sterke vijanden rondlopen die jou kunnen killen.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
Dat is sowieso een veel betere deal dan de standaard 500GB versie. Als ik nog geen PS4 had gehad, dan was ik zeker voor die ¤389,- editie gegaan.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:41 schreef ace_eleven het volgende:
Thanks, lekker divers antwoord, maar geeft wel een beetje inzicht in wat de eventuele beperkingen zijn. Ik zal nog wel even kijken. T scheelt ongeveer ¤50,- dus ik denk dat het het verschil wel waard is, al scheelt het toch een spel in prijs
Nu is er wel een aantrekkelijke aanbieding, de 1TB, een game 'Uncharted: the Drake collection' (al weet ik niet of dat gaaf is) + een 2e controller voor ¤389,-. Das slechts 45E duurder dan de 500GB versie (zonder iets) elders. Misschien dat ik toch niet tot kerst wacht, maar de Sint eens lief aankijk
Die bundel kan je vanaf vrijdag voor 379 ophalen bij gamemania, scheelt toch weer een tientje.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:41 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
[..]
[..]
Thanks, lekker divers antwoord, maar geeft wel een beetje inzicht in wat de eventuele beperkingen zijn. Ik zal nog wel even kijken. T scheelt ongeveer ¤50,- dus ik denk dat het het verschil wel waard is, al scheelt het toch een spel in prijs
Nu is er wel een aantrekkelijke aanbieding, de 1TB, een game 'Uncharted: the Drake collection' (al weet ik niet of dat gaaf is) + een 2e controller voor ¤389,-. Das slechts 45E duurder dan de 500GB versie (zonder iets) elders. Misschien dat ik toch niet tot kerst wacht, maar de Sint eens lief aankijk
Het is niet "daarom" dat ik DAI beter vind (al help t wel). Ik vind tot nu toe de wereld in Dragon Age ook leuker en gevarieerder (al ben ik natuurlijk nog niet super ver). Plus het spelen met een Eigen gemaakt karakter (met een team van playable characters) ipv een door het spel aangegeven karakter vind ik leuker.quote:Op woensdag 25 november 2015 12:05 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Quicksaven behoort imo tot een echte rpg. Je weet nooit wanneer je dood kan gaan, en zo hoort het ook. Vooral omdat je in gebieden kan lopen waar sterke vijanden rondlopen die jou kunnen killen.
Bij Fallout 4 save ik ook om de 10 minuten, maar dat heeft er meer mee te maken dat het een buggy ass game is waarbij ik bang ben dat ik een quest niet kan afmaken omdat deze bugged is bv.
Als jij daarom DAI al beter vind.. tja dan vraag ik me af of een hardcore RPG wel jouw ding is ( terwijl eigk W3 niet eens zo hardcore is ).
Ik had initieel ook hetzelfde, maar nadat ik een paar uur into de storymode van Witcher 3 was was dat gevoel heel snel verdwenen. Ik moest ook even inkomen, maar de game wordt na een tijdje zo verschrikkelijk veel leuker!quote:Op woensdag 25 november 2015 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet "daarom" dat ik DAI beter vind (al help t wel). Ik vind tot nu toe de wereld in Dragon Age ook leuker en gevarieerder (al ben ik natuurlijk nog niet super ver). Plus het spelen met een Eigen gemaakt karakter (met een team van playable characters) ipv een door het spel aangegeven karakter vind ik leuker.
Ik vind vooral W3 een hoop "gedoe" qua interfaces en settings, dus wie weet ben ik wel een RPG fan en geen "die hard" RPG fan, wat dat ook mag zijn.
Ik had voor W3 nog nooit een Witcher game gespeeld dus kan me vinden in het feit dat de interface in het pauze menu gewoon ruk is. Maar laten we eerlijk wezen, die menu searching met DAI is nog 10x erger.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is niet "daarom" dat ik DAI beter vind (al help t wel). Ik vind tot nu toe de wereld in Dragon Age ook leuker en gevarieerder (al ben ik natuurlijk nog niet super ver). Plus het spelen met een Eigen gemaakt karakter (met een team van playable characters) ipv een door het spel aangegeven karakter vind ik leuker.
Ik vind vooral W3 een hoop "gedoe" qua interfaces en settings, dus wie weet ben ik wel een RPG fan en geen "die hard" RPG fan, wat dat ook mag zijn.
En hoe is ie?????quote:Op woensdag 25 november 2015 13:21 schreef Droopie het volgende:
Om 1500 gaat Rainbow Six wereldwijd online..Is idd wel goede stresstest.
Ben sowiezo wel voorstander van open beta, is toch reclame voor een spel.
Mede daarom heb ik geen Star Wars gekocht en ja ik weet dat is niet compleet spel, maar je weet al wel of je het briljant vind of niet.
Dan hou ik mijn eindoordeel nog wel ff inquote:Op woensdag 25 november 2015 14:30 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik had initieel ook hetzelfde, maar nadat ik een paar uur into de storymode van Witcher 3 was was dat gevoel heel snel verdwenen. Ik moest ook even inkomen, maar de game wordt na een tijdje zo verschrikkelijk veel leuker!
Geen van beiden komt in de buurt van echt voetbal simuleren.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:27 schreef PiccoLow het volgende:
Een van jullie die een (korte) vergelijking wil maken tussen PES 2016 en FIFA 16? Mocht het helpen; ik ben benieuwd welke van de twee het meest in de buurt komt van een simulatie 'core gameplay-wise'. 'Pakjes openen' en dergelijke zaken links gelaten
Wat het eerste betreft kan ik je, voor zover ik verstand van voetbal heb, moeilijk gelijk of ongelijk geven.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Geen van beiden komt in de buurt van echt voetbal simuleren.
PES is naar mijn mening het leukste om te spelen.
Heb je beide demo's al geprobeerd?quote:Op woensdag 25 november 2015 16:36 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Wat het eerste betreft kan ik je, voor zover ik verstand van voetbal heb, moeilijk gelijk of ongelijk geven.
Wat me aan reviews en opmerkingen opvalt is dat menigeen PES als leuk bestempeld. Sterker nog, ik heb vooralsnog niemand voorbij zien komen die FIFA 16 als leuk beschreef. lol
Nou he, op twitter zegt Ubisoft nu later vandaag.quote:Op woensdag 25 november 2015 16:56 schreef maniack28 het volgende:
Kak. R6 servers zijn nog niet online
Later vandaag is vrij uhmmm breed. Hopelijk na het eten danquote:Op woensdag 25 november 2015 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou he, op twitter zegt Ubisoft nu later vandaag.
Schijnt wel wat problemen te zijn geweest, maar redelijk te werken.
Sowieso zijn ze hard bezig met communiceren met de closed beta groep, lijkt erop dat ze goed bezig zijn een faal launch te voorkomen 1 december
Wel geprobeerd, maar niet lang genoeg om een goed ordeel te kunnen vellen. Allebei voelden ze lekker aan, voornamelijk te danken aan het feit dat ik kom van FIFA 13 PS3!quote:Op woensdag 25 november 2015 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je beide demo's al geprobeerd?
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 25-11-2015 om 17:29:30Coming to PS Plus on 1st Dec: Gauntlet, Kings Quest, Freedom Wars, more. Full details: https://t.co/3ngNtJvWku reageer retweet
Mjeh, het is een 'episodische reboot', er is ook nog maar één chapter uit geloof ik. Hoorde er wel positieve geluiden over.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:09 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Kings Quest is natuurlijk een classic, geen idee of het tegenwoordig nog wat is, alleen één chapter maar? Dat is wel karig.
In de VS wel, voor Europa geen ideequote:Op woensdag 25 november 2015 18:27 schreef Friday12 het volgende:
is beyond two souls nog niet uit voor de ps4?
Hij zou vandaag 15:00 uur GMT (dus 16:00 uur Ned. tijd) live gaan, maar zoals je ziet hebben de servers issues en hebben alleen closed beta members toegangquote:Op woensdag 25 november 2015 00:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nee...ik lees pas morgen om 1500
Waarschijnlijk niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 19:08 schreef maniack28 het volgende:
Ik zie dat het hele Ubisoft forum weer lekker over de zeik is. Schijnbaar zijn de servers sowieso al het grootste probleem van de closed beta geweest. Ben benieuwd of dit impact heeft op hun sales.
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:42 schreef maniack28 het volgende:
http://forums.ubi.com/sho(...)1165518#post11165518
Staat niet op de US storequote:Op woensdag 25 november 2015 18:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
In de VS wel, voor Europa geen idee
Heavy Rain wacht ik eigenlijk op, dat spel was fantastisch.
quote:Op woensdag 25 november 2015 20:09 schreef Fylax het volgende:
Leuk als de Rainbow 6 servers het niet doen
quote:Op woensdag 25 november 2015 17:42 schreef maniack28 het volgende:
http://forums.ubi.com/sho(...)1165518#post11165518
First world problems deluxe momenteel ...quote:Op woensdag 25 november 2015 20:54 schreef Drankster het volgende:
Echt gay dat elke operator maar 1x gekozen kan worden, het is constant een wedstrijd voor IQ of Ash.
Mij lijkt het me leuk. Komen gelijk jeugdherinneringen naar boven.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:31 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mjeh, het is een 'episodische reboot', er is ook nog maar één chapter uit geloof ik. Hoorde er wel positieve geluiden over.
De open beta.. die 1 week voor de launch begint.. werkte niet goed en is uitgesteld.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:08 schreef Droopie het volgende:
[..]
Nou he, op twitter zegt Ubisoft nu later vandaag.
Schijnt wel wat problemen te zijn geweest, maar redelijk te werken.
Sowieso zijn ze hard bezig met communiceren met de closed beta groep, lijkt erop dat ze goed bezig zijn een faal launch te voorkomen 1 december
Ga je t dan echt weer opnieuw kopen voor de PS4, ook al heb je t op de PS3 gespeeld?quote:Op woensdag 25 november 2015 18:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
In de VS wel, voor Europa geen idee
Heavy Rain wacht ik eigenlijk op, dat spel was fantastisch.
Kings Questquote:Op woensdag 25 november 2015 17:30 schreef Drankster het volgende:
twitter:PlayStationEU twitterde op woensdag 25-11-2015 om 17:29:30Coming to PS Plus on 1st Dec: Gauntlet, Kings Quest, Freedom Wars, more. Full details: https://t.co/3ngNtJvWku reageer retweet
King's Quest bedoel je?quote:Op donderdag 26 november 2015 14:14 schreef MMaRsu het volgende:
En alleen seizoen 1 van die game vind ik dan al helemaal te triest voor woorden. Dan mag je alsnog betalen voor de rest.
Ik ben jarenlang Fifa fan geweest, dit jaar voor het eerst PES en ik moet zeggen dat het me erg bevalt, vooral de simulatie van het voetbal, het is erg gaaf voetballen en niet zoals bij FIfa de renknop indrukken en solo' en naar het doel. Bij PES is het meer pasen en kansen proberen te krijgen, zoals meer bij echt voetbal dus.quote:Op woensdag 25 november 2015 17:09 schreef PiccoLow het volgende:
[..]
Wel geprobeerd, maar niet lang genoeg om een goed ordeel te kunnen vellen. Allebei voelden ze lekker aan, voornamelijk te danken aan het feit dat ik kom van FIFA 13 PS3!
Met PES 2016 was ik wel positief verrast door de hoeveelheid instellingen wat strategie/tactiek betreft. Hoe dit zich verhoudt tot FIFA 16 weet ik niet precies.
Dat de ingevoerde instellingen daadwerkelijk invloed hebben in PES heb ik wel gelezen. Alhoewel dit ook wel (deels?) met FIFA het geval zal zijn viel me op dat een enkeling elk potje in FIFA als 'hetzelfde' beschreef.
Een beetje vage beschrijving wanneer het aankomt op een voetbalspel als je het mij vraagt, maar blijkbaar komen kenmerken van teams en dan met name spelers beter uit de verf bij PES. Wat me opvalt is dat Zlatan Ibrahimovic en Francesco Totti (PES) vaak genoemd worden in deze context.
Hoe dan ook, de kans is groot dat beiden in mijn bezit komen.
Voor een lage prijs wel, hetzelfde geld voor Uncharted The Nathan Drake Collectionquote:Op donderdag 26 november 2015 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ga je t dan echt weer opnieuw kopen voor de PS4, ook al heb je t op de PS3 gespeeld?
In maart 2016 komt het pakket uit, wel voor een hogere prijs ben ik bang.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:34 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Wat zonde eigenlijk dat ze niet gewoon Heavy Rain (JASONNNN!!!) en B2S in een pakket hebben gestopt, daar had ik wel een paar tientjes voor over gehad. Ik ga wachten totdat ze allebei rond de 10 euro zijn.
Ik vond ze voor mij op de PS3 visueel al prima genoeg, en die staat nog steeds aangeslotenquote:Op donderdag 26 november 2015 15:02 schreef DKUp het volgende:
[..]
Voor een lage prijs wel, hetzelfde geld voor Uncharted The Nathan Drake Collection
Naja geef dan een pass weg voor t hele seizoen..quote:Op donderdag 26 november 2015 14:20 schreef 2dope het volgende:
[..]
King's Quest bedoel je?
Er is nog maar 1 seizoen uit, überhaupt.
Stukje wishfull thinking en ik vind niet dat je een bedrijf mag afrekenen op problemen bij een beta test.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:38 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De open beta.. die 1 week voor de launch begint.. werkte niet goed en is uitgesteld.
Waarom denk je in hemelsnaam dat er geen faal launch komt op 1 december?
Ze hebben nog vijf dagenquote:Op donderdag 26 november 2015 15:48 schreef Rossdale het volgende:
Mensen snappen gewoon niet wat een beta is, maar denken dat het een demo is.
Dingen gaan fouten tijdens een beta, het is juist de bedoeling DAT het tijdens een beta fout gaat zodat dit nog gefixt kan worden voordat de game in de winkels ligt. Daar is het een test voor...
Die reacties ook op dat forum.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:48 schreef Rossdale het volgende:
Dingen gaan fouten tijdens een beta, het is juist de bedoeling DAT het tijdens een beta fout gaat zodat dit nog gefixt kan worden voordat de game in de winkels ligt. Daar is het een test voor...
Hmjah het ding is dat tegenwoordig dit soort beta's (week voor release) gewoon verkocht worden als een soort van demo naast het testenquote:Op donderdag 26 november 2015 15:48 schreef Rossdale het volgende:
Volgens mij was de closed beta de echte beta en is dit meer een server stress test.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:03 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Hmjah het ding is dat tegenwoordig dit soort beta's (week voor release) gewoon verkocht worden als een soort van demo naast het testen. Die hele betahype, ugh. Mensen hebben geen idee hoe slecht speelbaar een échte beta is, dit is gewoon servertest spul.
De beta test komt een week van tevoren. Ik ben het eens met Rossdale. De game is duidelijk niet af. Niet kopen is mijn advies! Totdat deze gefixt is. Het feit dat ze pas met een 'beta' komen 1 week voor de release en dus welke fouten dan ook niet kunnen fixen voordat de game uitkomt.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:38 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stukje wishfull thinking en ik vind niet dat je een bedrijf mag afrekenen op problemen bij een beta test.
Verder heb ik er niet veel verstand van en weet ik veel wat er voor problemen zijn, maar een beta hoeft toch niet goed te verlopen, hoewel ik er wel van baal.
Over een half uur geven ze een nieuwe update en hopelijk is dat een positieve
De closed beta speelde meer als een alpha.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij was de closed beta de echte beta en is dit meer een server stress test.
Het hele pakket voor 30 zou ik overwegen maar dit vind ik echt te duur. Ik wacht nog wel een tijdje.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:03 schreef DKUp het volgende:
[..]
In maart 2016 komt het pakket uit, wel voor een hogere prijs ben ik bang.
B2S is al ¤30,- voor de PS4
Maar behalve de matchmaking doet ie het toch?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De beta test komt een week van tevoren. Ik ben het eens met Rossdale. De game is duidelijk niet af. Niet kopen is mijn advies! Totdat deze gefixt is. Het feit dat ze pas met een 'beta' komen 1 week voor de release en dus welke fouten dan ook niet kunnen fixen voordat de game uitkomt.
Belachelijk.
Je bedoelt de technische beta die een paar dagen voor de closed beta was?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De closed beta speelde meer als een alpha.
De alpha was helemaal ernstig, maar daar mag ik helaas niet over praten :/.
SWAT was zo vetquote:Op donderdag 26 november 2015 16:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maar behalve de matchmaking doet ie het toch?
Ik heb al veel gameplay gezien op youtube, zag er prima uit.
Eigenlijk wist ik niet eens af van dit spel tot iemand er mij opwees.
Terwijl ik vroeger op mijn pentium 75 ook Police Quest SWAT had.
Maar je hebt gelijk, deze ben ik minder geneigd om digitaal te pre-orderen dan pak een beet fallout, gta of fifa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |