En voor wie denkt dat imams wegsturen de oplossing is, staat er ook dit:quote:
Dat hoorde ik gisteren ook ergens idd. In de moskeeën wordt maar heel marginaal gerecruiteerd. Het meeste gebeurt online en in de bak.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
En voor wie denkt dat imams wegsturen de oplossing is, staat er ook dit:
France once had many Islamist mosques, but its internal intelligence service rooted out radical imams, and the country’s mosques are now pointedly apolitical. Recruitment, therefore, happens outside the mosque, in prisons or on the Internet.
http://nuclearsecrecy.com/nukemap/quote:Op woensdag 18 november 2015 16:19 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze op Syrie en omstreken...
quote:
twitter:Ch_Porquier twitterde op woensdag 18-11-2015 om 16:19:30Fin de l'alerte gare du nord. Tout reprend... reageer retweet
Ok, done!quote:Op woensdag 18 november 2015 16:27 schreef Red_85 het volgende:
[..]
http://nuclearsecrecy.com/nukemap/
Here you go!
Invullen bij
1. Tsar bomba
Raqqa
2. 50000
3. Airburst en radioactive fallout aanklikken
4. Druk op de rode knop.
Succes.
Hoe zou jij het willen oplossen met IS mensen? Uit praten?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijf het een grappig gegeven vinden dat zo veel mensen geweld willen oplossen met nog meer geweld. Aan beide kanten in dit verhaal. Beetje het equivalent van geluidsoverlast met veel lawaai oplossen.
Onmacht...quote:Op woensdag 18 november 2015 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Blijf het een grappig gegeven vinden dat zo veel mensen geweld willen oplossen met nog meer geweld. Aan beide kanten in dit verhaal. Beetje het equivalent van geluidsoverlast met veel lawaai oplossen.
Kunnen hier vertalingen bij?quote:Op woensdag 18 november 2015 16:30 schreef Genesisfan het volgende:
[..]twitter:Ch_Porquier twitterde op woensdag 18-11-2015 om 16:19:30Fin de l'alerte gare du nord. Tout reprend... reageer retweet
Problemen in Europa oplossen met meer Europa, de mensen die dit vervloeken willen doorgaans wel geweld proberen op te lossen met meer geweld.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
"Einde van het Noordstation alert. alle cv's"quote:Op woensdag 18 november 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
Fin de l'alerte gare du nord. Tout reprend
Dat moslimextremisme krijg je er volgens mij niet anders uit. Je kunt ze ook hun zin niet geven. Ze stoppen niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:30 schreef Bosbeetle het volgende:
Estimated fatalities:quote:Op woensdag 18 november 2015 16:30 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Ok, done!
[ afbeelding ]
Staat er al iets op Twitter of de Telegraaf?
er was iets bij Gare du Nord maar nu gaat iedereen weer verderquote:Op woensdag 18 november 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Kunnen hier vertalingen bij?
Recruitment gebeurt nu ook al buiten de moskeeen (hoop ik). Als dat niet zo is dan hebben we een veel groter probleem. Het niet toestaan van haatimams stelt in ieder geval de grenzen van wat wel en niet in Nederland gewenst is. Dat is voor mij sowieso de oorzaak van het probleem, en de islam maakt daar misbruik van.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En voor wie denkt dat imams wegsturen de oplossing is, staat er ook dit:
France once had many Islamist mosques, but its internal intelligence service rooted out radical imams, and the country’s mosques are now pointedly apolitical. Recruitment, therefore, happens outside the mosque, in prisons or on the Internet.
Ik word zo moe van dit soort domme vergelijkingen. Alsof blond zijn een idealogie is (en ja ik weet dat ik hem neerleg voor weer een gevatte opmerkingen..zucht).quote:Op woensdag 18 november 2015 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Andere quote uit het stuk:
Allam, the restaurant health inspector from Montreuil, lamented the fact that the killings were labelled “an Islamist act.” He added, “It’s very, very serious to say that, because it implicates a religion in murderous acts.” If a blond man killed cartoonists for caricaturing blonds, he argued, people would call him crazy. “And a guy who kills people in the name of religion is a crazy man.”
Sorry....quote:Op woensdag 18 november 2015 16:32 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Estimated fatalities:
284,900
Estimated injuries:
160,360
In any given 24-hour period, there are approximately 709,180 people in the 1 psi range of the most recent detonation.
Lekker dan...
Nu nog hopen dat alle moslims dit begrijpen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:35 schreef -Strawberry- het volgende:
But the words “Islamic” and “Islamist” are not the same, and allow a crucial political distinction to be made between ordinary believers and ideologues—a distinction that protects Muslims from being equated with jihadists. Nevertheless, the wound of exclusion has festered in French Muslims for so long that the subject of Islamist terrorism is almost too sensitive to touch. An honest conversation about it would require a degree of trust that hardly exists.
Scherp.
Geen idee, maar ik weet wel dat het niet werkt. Kijk naar de huidige terrositen ze doen terroristische aanslagen met de mededeling dat de bombardementen moeten stoppen. Wat is het resultaat de bombardementen intensiveren. Wij zijn IS gaan bombarderen omdat er geweld gepleegd werd tegen westerse gijzelaars en vele groepen in het gebied rondom irak. Resultaat nog meer geweld....quote:Op woensdag 18 november 2015 16:31 schreef NoXia het volgende:
[..]
Hoe zou jij het willen oplossen met IS mensen? Uit praten?
Naja, als al bagdadi er tussen zit, zouden we zeggen 'prima toch'?quote:
Spanje reageerde toch totaal niet na de aanslagen in Madrid? Daarna volgens mij niks meer gebeurd in Spanje door moslims.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel dat het niet werkt. Kijk naar de huidige terrositen ze doen terroristische aanslagen met de mededeling dat de bombardementen moeten stoppen. Wat is het resultaat de bombardementen intensiveren. Wij zijn IS gaan bombarderen omdat er geweld gepleegd werd tegen westerse gijzelaars en vele groepen in het gebied rondom irak. Resultaat nog meer geweld....
Ik weet geen oplossing maar maar weet wel dat "meer geweld" nooit "minder geweld" is.
quote:Op woensdag 18 november 2015 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik weet wel dat het niet werkt. Kijk naar de huidige terrositen ze doen terroristische aanslagen met de mededeling dat de bombardementen moeten stoppen. Wat is het resultaat de bombardementen intensiveren. Wij zijn IS gaan bombarderen omdat er geweld gepleegd werd tegen westerse gijzelaars en vele groepen in het gebied rondom irak. Resultaat nog meer geweld....
Ik weet geen oplossing maar maar weet wel dat "meer geweld" nooit "minder geweld" is.
Precies. De Amerikanen en Canadezen hadden ook nooit Nazi-Duitsland moeten aanvallen.quote:Op woensdag 18 november 2015 16:36 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |