twitter:barthettema twitterde op woensdag 18-11-2015 om 12:02:35Gerucht gaat dat de politie een tv-ploeg van Sky uit de kerktoren wil halen, die daar filmen.... #eenvandaag #Parijs https://t.co/I0k1oZKWq8 reageer retweet
quote:Vanochtend lag de focus op Saint-Denis, maar op tal van plekken in Frankrijk voert de politie nu acties uit, zegt correspondent Ron Linker. Hij was zelf getuige hoe een Belgisch bestelbusje door gewapende agenten werd gecontroleerd.
En dat zie jij zo?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij komt meer over als een kastelein, type ruwe bolster blanke pit.²
Die zijn dan nu iig doofquote:Op woensdag 18 november 2015 12:05 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:barthettema twitterde op woensdag 18-11-2015 om 12:02:35Gerucht gaat dat de politie een tv-ploeg van Sky uit de kerktoren wil halen, die daar filmen.... #eenvandaag #Parijs https://t.co/I0k1oZKWq8 reageer retweet
Iemand op Reddit die daar woont:quote:
quote:Saint-Denis is in the famed "banlieues" - suburbs, and in this case not an affluent one. So yes, there is poverty, and quite a bit of it. Street vendors abound, in particular those grilling kebabs or corn in a shopping trolley to then sell on to passers-by. In that respect, it's different from central Paris, where such things can happen, but not on such a scale as here.
The symptoms of what we've come to associate with "rough" are here. There are youths hanging out in groups under porches. Drugs are dealt.
And yet, in the slightly over 2 years I have lived here, I have never felt unsafe. That is, of course, a matter of perception, and that perception is biased by the fact I'm male. I have colleagues who moved away from Saint Denis based on what they witnessed and having their purse stolen, etc.
But all I can say is based on my perspective, and based on that, I would say that I am really fond of this town, which does not feel unsafe.
It's also worth bearing in mind that I live in the town centre of Saint Denis (where this whole thing is happening now...), which is rumoured to be nicer than the outer areas of Saint Denis.
Op Sky zelf komen de beelden daar niet vandaan.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:05 schreef Houtenbeen het volgende:
Skyradio heeft helemaal geen camerabeelden.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:07 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Op Sky zelf komen de beelden daar niet vandaan.
Sky en Skyradio is niet hetzelfdequote:Op woensdag 18 november 2015 12:08 schreef NoXia het volgende:
[..]
Skyradio heeft helemaal geen camerabeelden.
Politie viel binnen en toen..... Bam!!!! Knal!!!! Boem!!! Vette explosies overal. Ik verschuilde mij onder de WC-bril en toen nog een keer, bam, knal, bam, kaboem. En toen vluchtte ik naar buiten.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:09 schreef NoXia het volgende:
Wat zegt deze chick? Heb geen geluid hier.
http://news.sky.com/video/1589768/sabrine-lives-below-apartment
Dan zat ze in de wcquote:Op woensdag 18 november 2015 12:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Politie viel binnen en toen..... Bam!!!! Knal!!!! Boem!!! Vette explosies overal. Ik verschuilde mij onder de WC-bril en toen nog een keer, bam, knal, bam, kaboem. En toen vluchtte ik naar buiten.
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sky en Skyradio is niet hetzelfde.
Wat bedoel je hiermee en wat kun je verdragen aan waarheid?quote:Op woensdag 18 november 2015 02:37 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat is er precies erg aan waarheid?
als ze teveel figuren zoals jij is tegengekomenquote:Op woensdag 18 november 2015 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Een vrouw is van nature genegen, teder, zacht, sensueel zo u wilt. Ze heeft de drang om vrouwelijk te zijn en haar mooie ronde vormen en lange (zwart of kastanjebruin heeft mijn voorkeur) haren te tonen. In alles ademen zij van nature zachtheid uit. Wanneer komt zo'n girl dan toch tot inzicht om een kort pittig kapsel te nemen of een bomgordel te dragen??²
Waarom ben jij zo gruwelijk seksitisch?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:13 schreef BansheeBoy het volgende:
Een vrouw is van nature genegen, teder, zacht, sensueel zo u wilt. Ze heeft de drang om vrouwelijk te zijn en haar mooie ronde vormen en lange (zwart of kastanjebruin heeft mijn voorkeur) haren te tonen. In alles ademen zij van nature zachtheid uit. Wanneer komt zo'n girl dan toch tot inzicht om een kort pittig kapsel te nemen of een bomgordel te dragen??²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |