quote:De Franse politie forceert momenteel de deuren van een kerk in Saint-Denis. Wat ze er precies zoeken is niet duidelijk. Volgens VRT-journaliste Karine Claassen zou het om een afleidingsmanoeuvre kunnen gaan.
Nicely done.. ow Toulonly done.quote:
Zelfde als de Nimitz, alleen iets kleiner. Mirages bevoorraden, laten opstijgen en landen. Ofwel een vliegdekschip.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:51 schreef Physsic het volgende:
[..]
Wat gaan en kunnen ze daar allemaal mee doen?
Inderdaad. Jammer weer. Maar even inloggen op Ziggoquote:Op woensdag 18 november 2015 11:59 schreef RingBewoner het volgende:
Die CNN stream is inderdaad om te huilen.
Oh .. ik heb zo'n plat zwart ding in mijn woonkamer staan.. doet het prima.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:59 schreef RingBewoner het volgende:
Dat kan ik helaas niet.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:00 schreef NoXia het volgende:
[..]
Inderdaad. Jammer weer. Maar even inloggen op Ziggo
Ik ben aan het "werk" dus ik moet het doen met een stream op mijn laptop.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:00 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Oh .. ik heb zo'n plat zwart ding in mijn woonkamer staan.. doet het prima.
Wist ik toch niet, sorry.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik ben aan het "werk" dus ik moet het doen met een stream op mijn laptop.
Je kan zeggen wat je wil maar die boy heeft een hoop charisma in zijn vochtige face.quote:
& menboobsquote:Op woensdag 18 november 2015 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar die boy heeft een hoop charisma in zijn vochtige face.²
charisma van een kontneukend baardvarkentje bedoel je?quote:Op woensdag 18 november 2015 12:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar die boy heeft een hoop charisma in zijn vochtige face.²
probeer dan een andere...quote:Op woensdag 18 november 2015 11:59 schreef RingBewoner het volgende:
quote:Op woensdag 18 november 2015 12:03 schreef FANN het volgende:
[..]
probeer dan een andere...
http://www.playlivenew.com/2010/08/watch-cnn-news-live/
er zijn er wel meer
Hij komt meer over als een kastelein, type ruwe bolster blanke pit.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
charisma van een kontneukend baardvarkentje bedoel je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |