Oud nieuws. Die lopen achter de feiten aan.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:40 schreef Ronzz het volgende:
[..]
https://twitter.com/AP/status/666882970054230016
welk nummer?quote:Op woensdag 18 november 2015 08:02 schreef Dagonet het volgende:
Ik zit de hele tijd met Jamiroquai in m'n hoofd dankzij die foto van die terrorist.
Islam en Logica...Dat dus.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zit weinig logica in het gebruik van die bomgordels.. Je zou denken dat ze door bomgordels zoveel mogelijk slachtoffers willen maken, maar ze blazen steeds alleen zichzelf op
Inderdaad. Volgens mij elke keer weer te weinig explosief.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Er zit weinig logica in het gebruik van die bomgordels.. Je zou denken dat ze door bomgordels zoveel mogelijk slachtoffers willen maken, maar ze blazen steeds alleen zichzelf op
Travelling without moving, Virtual Insanity.quote:
Het is ook moeilijk om feedback van je gebruikers te vergaren als maker.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:54 schreef Pleun2011 het volgende:
mensen die steeds bij elke zucht de islam erbij halen, kunnen duidelijk ook niet logisch nadenken.quote:
Dat is toch wat ze willenquote:Op woensdag 18 november 2015 08:54 schreef Pleun2011 het volgende:
Nice one, ik heb deeper underground in mijn hoofdquote:Op woensdag 18 november 2015 08:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Travelling without moving, Virtual Insanity.
Mensen die in een pavlov reactie elke keer de islam willen vrijpleiten vind ik ook niet zo slim.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:58 schreef woid het volgende:
mensen die steeds bij elke zucht de islam erbij halen, kunnen duidelijk ook niet logisch nadenken.
Zo zie je dus hoe slim ze wel niet zijn...quote:Op woensdag 18 november 2015 08:54 schreef Pleun2011 het volgende:
They'requote:Op woensdag 18 november 2015 09:05 schreef myShizzle het volgende:
We should have acted. Their already here.
quote:Op woensdag 18 november 2015 09:05 schreef myShizzle het volgende:
We should have acted. Their already here.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |