Dat zou goed nieuws zijn.quote:Op woensdag 18 november 2015 06:56 schreef Montagui het volgende:
Men zou abdelhamid abaaoud, beoogd mastermind achter de aanslag, op het oog hebben.
Inmiddels wordt er al een tijdje niet meer geschoten.
Hongarije heeft anders een hele tijd allerlei treinen richting Duitsland tegengehouden, omdat die asielzoekers volgens de regels in Hongarije asiel aan moeten vragen.quote:Op woensdag 18 november 2015 01:44 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het is niet Merkel die de zaken uit de klauwen heeft laten lopen maar de landen die er tussen liggen. Die hebben eigenlijk alleen maar doorgewuift.
Zo weer over neem ik aan.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:45 schreef ForzaMilan het volgende:
Shit is aan. Alleen jammer dat ik naar college moet.
Ik doelde meer op de hele ochtend.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:46 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
Zo weer over neem ik aan.
Oppakken, uithoren, berechten, van de Eiffeltoren.quote:Op woensdag 18 november 2015 07:51 schreef Twiitch het volgende:
Ik hoop zo dat ze er een paar levend pakken. 80 jaar in een isolatiecel aub.
quote:Reports now say that three people are dead.
First reported death: Female suicide bomber who blew up vest.
Second: A suspect shot dead by a sniper.
Third: A passerby was also reported killed.
Waarschijnlijk dicht bij de plek waar de terroristen zich ophouden. Misschien wel ingerend op agenten.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Vrouw blaast zichzelf op in winkelcentrum? (beetje vaag op dit tijdstip)
Unconfirmed. Net zoals die ambulance vol met explosieven van gisteravond.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bij een winkelcentrum. Als daar een busstation is dan kan dit rond deze tijd een hoop slachtoffers opleveren.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Lijkt me ook idd..quote:Op woensdag 18 november 2015 08:11 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Unconfirmed. Net zoals die ambulance vol met explosieven van gisteravond.
quote:BREAKING NEWS: Woman in a suicide belt is killed by police after heavy gunfire breaks out in Paris suburb as mastermind of Friday's attacks is surrounded in flat
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)n.html#ixzz3rpDO9URY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |