Oh geloof ik best maar zelfs de Lancer (het Amerikaanse veel kleinere langzame neefje) heeft dezelfde configuratie.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Concorde is ook alweer 1976.
Denk dat ze tegenwoordig veel meer weten van aerodynamica.
Heb je ook dronesquote:Op dinsdag 17 november 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Oh geloof ik best maar zelfs de Lancer (het Amerikaanse veel kleinere langzame neefje) heeft dezelfde configuratie.
Er zullen wel redenen voor zijn.
[ afbeelding ]
Ze weten nu veel meer van aerodynamica. Ook bij de bouw van flatgebouwen, in de sport etc.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Oh geloof ik best maar zelfs de Lancer (het Amerikaanse veel kleinere langzame neefje) heeft dezelfde configuratie.
Er zullen wel redenen voor zijn.
Ach, even afreizen voor wat consumptiebonnen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:44 schreef Zipportal het volgende:
Dat Foppe de Haan hier vanavond nog heen is gegaan.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
Maak ff een vliegtuigtopic aan mensen!
Kan je wel lekkere kebab mee maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:46 schreef luxerobots het volgende:
Met bommen versla je geen ideologie.
Dat moeten wat G-krachten zijn.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kan geeneens coole flips zoals de Sukhoi's maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
VS willen die niet verkopen en zadelen ons op met de inferieure en dure JSF. Meer een ondersteunend vliegtuigje.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:48 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Kan geeneens coole flips zoals de Sukhoi's maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |