Niet zo vreemd hé. Matige voetballer.quote:Op dinsdag 17 november 2015 23:39 schreef M4rc0 het volgende:
niet zo veel animo voor onze Zlatan, wel?
Hij schiet hem niet eens goed in. Beetje keeper heeft die bal gewoon.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:27 schreef Karina het volgende:
Zlatan
Die vrije trap gisteren![]()
[ afbeelding ]
Zweden was over twee wedstrijden duidelijk de betere ploeg. Weet niet waar je het over hebt met je 'mazzel'. Dat het een matig elftal is heb je wel gelijk in. Vooral die Berg, die kan echt helemaal niks.quote:Op woensdag 18 november 2015 11:52 schreef franske19 het volgende:
Matig elftal, met Zlatan die natuurlijk het verschil maakt (een flinke dosis mazzel de afgelopen twee wedstrijden hielp ook wel).
*geldt.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:49 schreef MPC60 het volgende:
Er is toch een apart topic voor dit soort onzin tegenwoordig? Of geld dat maar voor 1 bepaalde user?
Hallo wil je Zlatan geen onzin noemen. Bedankt.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:49 schreef MPC60 het volgende:
Er is toch een apart topic voor dit soort onzin tegenwoordig? Of geld dat maar voor 1 bepaalde user?
Dat kon Theo beter.quote:Op woensdag 18 november 2015 08:27 schreef Karina het volgende:
Zlatan
[ afbeelding ]
Typerend voor Zlatan. Gewoon een gestoorde idioot. Doet soms geniale dingen op het veld, maar wordt wel erg overschat door sommigen.quote:
Mazzel met de arbitrage in Zweden, vlak voordat Zweden de 1-0 scoorde had Denemarken een pingel moeten krijgen en de Zweden rood. Bendtner werd omver getrokken terwijl hij d ebal voor het intikken had.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:47 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zweden was over twee wedstrijden duidelijk de betere ploeg. Weet niet waar je het over hebt met je 'mazzel'. Dat het een matig elftal is heb je wel gelijk in. Vooral die Berg, die kan echt helemaal niks.
Ja het blijft een (geniale) gek.quote:
Dit was ruim tien jaar geledenquote:Op woensdag 18 november 2015 17:38 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Typerend voor Zlatan. Gewoon een gestoorde idioot. Doet soms geniale dingen op het veld, maar wordt wel erg overschat door sommigen.
Twee jaar geleden nog een teamgenoot op de training in zijn rug geschopt en dat incident staat ook niet op zich. De man is een narcistische psychopaat.quote:Op woensdag 18 november 2015 18:16 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dit was ruim tien jaar geledenLaatste keer dat ik hem dit soort dingen zag doen kan ik me niet eens meer herinneren.
quote:Op woensdag 18 november 2015 19:37 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Twee jaar geleden nog een teamgenoot op de training in zijn rug geschopt en dat incident staat ook niet op zich. De man is een narcistische psychopaat.
Compleet gek in zijn doen en uitlatingen.
Ow, en zoek voor de grap op youtube eens op 'zlatan elbow'.
Deze, toen de bal al weg was, bijvoorbeeld. In een vriendschappelijke wedstrijd.
tegen fiorentina afgelopen jaar
En vorig jaar in de interland tegen Oostenrijk ook nog trouwens. Je hoeft geen moeite te doen om zo 5 elleboogstoten van Zlatan te vinden over de afgelopen 3 jaar.
Je hebt dus of een slecht geheugen, of weinig van Zlatan gezien.
Dat hoeft niet van mij, hoor. Het ging er mij om dat Fanboy hierboven hem al jaaaaaaren niets geks had zien doen. Dat is dus onzin, Zlatan heeft een hele smerige elleboogstoot die hij zeer geniepig vermomt als een bodycheck. Puur en alleen om zijn tegenstander te raken en pijn te doen.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:46 schreef Donnis het volgende:
[..]![]()
hij doet wel eens stoute dingen en ik ben moraalridder dus ga hem nu haten.
Vieze straatrat maar flikt het toch maar weer met zijn 34 jaar dus geen reden om zuur te gaan doen. Zidane gaf een kopstoot, zelfs ideale schoonzoon Bergkamp deed wel eens geniepige dingen. Gekte en genialiteit liggen nu eenmaal dicht bij elkaar.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat hoeft niet van mij, hoor. Het ging er mij om dat Fanboy hierboven hem al jaaaaaaren niets geks had zien doen. Dat is dus onzin, Zlatan heeft een hele smerige elleboogstoot die hij zeer geniepig vermomt als een bodycheck. Puur en alleen om zijn tegenstander te raken en pijn te doen.
Dat doet hij elk jaar wel een paar keer en er zijn niet zo veel topspitsen die daarin zo smerig zijn dan Zlatan. Als je dat niet ziet ben je gewoon een blinde aanbidder.
Ik doe niet zuur. Ik breng wat realiteit in de discussie.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:42 schreef Donnis het volgende:
[..]
Vieze straatrat maar flikt het toch maar weer met zijn 34 jaar dus geen reden om zuur te gaan doen. Zidane gaf een kopstoot, zelfs ideale schoonzoon Bergkamp deed wel eens geniepige dingen. Gekte en genialiteit liggen nu eenmaal dicht bij elkaar.
Van Basten brak de kaak van een Brugge speler en de knie van een Deense international.quote:Op woensdag 18 november 2015 21:04 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Dat hoeft niet van mij, hoor. Het ging er mij om dat Fanboy hierboven hem al jaaaaaaren niets geks had zien doen. Dat is dus onzin, Zlatan heeft een hele smerige elleboogstoot die hij zeer geniepig vermomt als een bodycheck. Puur en alleen om zijn tegenstander te raken en pijn te doen.
Dat doet hij elk jaar wel een paar keer en er zijn niet zo veel topspitsen die daarin zo smerig zijn dan Zlatan. Als je dat niet ziet ben je gewoon een blinde aanbidder.
Die had rood moeten krijgen op het WK-98. Michailisjenko toch ?quote:Op woensdag 18 november 2015 21:42 schreef Donnis het volgende:
zelfs ideale schoonzoon Bergkamp deed wel eens geniepige dingen.
Mihalovic. Hieronder de samenvatting. Met commentaar van Evert ten Napel.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die had rood moeten krijgen op het WK-98. Michailisjenko toch ?
Ja en dan? Dit is toch het Zlatan-topic?quote:Op woensdag 18 november 2015 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Basten brak de kaak van een Brugge speler en de knie van een Deense international.
Tel ze op.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:05 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja en dan? Dit is toch het Zlatan-topic?
Bovendien niet te vergelijken qua aantallen vuile overtredingen.
Stomme fout van me.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:04 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Mihalovic. Hieronder de samenvatting. Met commentaar van Evert ten Napel.
Prachtig elftal en voor mij het mooiste WK dat ik bewust heb meegemaakt. Joegoslavië had ook een topteam dat WK. Ze hadden alleen de pech Nederland tegen te komen.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:10 schreef tong80 het volgende:
Wat een mooie beelden. Wat waren we goed
Wat een elftal.
Ik heb dat boek van hem gelezen, maar hij is eigenlijk maar weinig positief over Ajax. De enige die op zijn sympathie kon rekenen was nota bene Leo Beenhakker.quote:Op woensdag 18 november 2015 19:39 schreef Vermecelli het volgende:
[ afbeelding ]
ZlatanAllemaal te danken aan zijn tijd bij Ajax
Komt die nog steeds thuis ?quote:Op woensdag 18 november 2015 23:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat boek van hem gelezen, maar hij is eigenlijk maar weinig positief over Ajax. De enige die op zijn sympathie kon rekenen was nota bene Leo Beenhakker.
Zijn appartement waar hij al zuchtend en steunend verblijft kijkt uit op de Kuip.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Komt die nog steeds thuis ?
Of is ie uitgerukt ?
Je zal het maar dagelijks moeten mee maken.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn appartement waar hij al zuchtend en steunend verblijft kijkt uit op de Kuip.
Dagelijks steuntrekken lijkt me anders ook geen pretjequote:Op woensdag 18 november 2015 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je zal het maar dagelijks moeten mee maken.
±P
Ho ho, beetje rustig aan tegen Tong80. Heb begrepen dat hij een héle grote meneer is hier op Fok! (van hemzelf).quote:Op woensdag 18 november 2015 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dagelijks steuntrekken lijkt me anders ook geen pretje
÷P
was je huis nog droog geblevenquote:Op woensdag 18 november 2015 08:27 schreef Karina het volgende:
Zlatan
[ afbeelding ]
Leg die post eens uit.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Hallo wil je Zlatan geen onzin noemen. Bedankt.
[ afbeelding ]
Klopt. 100 in de WAO. PM me dan leg ik het je uit. Eigenlijk liever niet. Je hebt geen idee misbaksel.quote:Op woensdag 18 november 2015 23:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Dagelijks steuntrekken lijkt me anders ook geen pretje
÷P
M'n topic over Messi afkeuren en zelf een Zlatan topic openen.quote:Op donderdag 19 november 2015 09:56 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ho ho, beetje rustig aan tegen Tong80. Heb begrepen dat hij een héle grote meneer is hier op Fok! (van hemzelf).
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:18 schreef tong80 het volgende:
[..]
M'n topic over Messi afkeuren en zelf een Zlatan topic openen.![]()
Nee klopt. En zoals wedstrijden waar het ek op het spel staat. Oh wacht.quote:Op woensdag 18 november 2015 12:14 schreef hafcfan het volgende:
Scoort nooit in grote wedstrijden zoals de CL.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |