abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157629504

Vanaf 25 september is een van de meest succesvolle talentenjachten ter wereld weer terug. Inmiddels zijn de opnames al achter de rug, maar moeten de kijkers nog even wachten wie er door zijn naar de volgende ronde en wie er überhaupt meedoen. Net als voorgaande seizoen is dat ook voor de coaches een verrassing. Wat dit jaar wel anders is, is de samenstelling van de coaches. Ilse deLange en Trijntje Oosterhuis hebben plaats moeten maken voor Anouk en Miss Montreal. Marco Borsato en Ali B zullen wel in hun (draaiende) stoel blijven zitten.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_157632052
Wie is piemp? :?
pi_157632204
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:27 schreef computergirl het volgende:
Wie is piemp? :?
Marco Borsato
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_157639034
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 november 2015 20:31 schreef roos85 het volgende:

[..]

Marco Borsato
Hoe je er blij mee kan zijn dat hij weg gaat is voor mij een raadsel. Hoe je het wendt of keert, hij is een van de meest succesvolle (maar niet een van de beste) popzangers die we in Nederland hebben, hij is een goede coach (zeer betrokken, succesvol) en hij geeft het programma kleur. Dadelijk zitten we met Guus Meeuwis opgescheept. Of erger, Gordon. :'(
Is het niet een ideetje om coaches te recyclen? Nederland is immers een zeer klein landje met weinig inwoners en dus heel erg weinig artiesten die ook maar iets voorstellen. Trijntje (al wordt dat erg een kliekje met Anouk) of Roel van Velzen terug.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_157639386
Goeie producer dan :Y ( niet Tjeerd Oosterhuis dus), Fluitsma of van Tijn bijvoobeeld. Of samen
dag
pi_157639809
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Nexum het volgende:
Trouwens, er komen dus 3 Liveshows. Ze gaan het op de UK-manier doen, dus Kwartfinale, Halve finale en de Finale.
Jammer. Ik zou juist liever meer liveshows willen zien, 1 kandidaat per week die afvalt. Daarnaast ook graag terug thema's zoals in het eerste jaar. Dan kunnen ze wat langer meedoen, worden de kandidaten meer in de breedte getest en doen ze wat meer ervaring op.

Achteraf gezien was het eerste seizoen het beste: de beste formule (op het ontbreken van het stelen na), een echt verrassende kandidaat (een oudere man) en veel goede internationale artiesten. Goede internationale artiesten konden ze de laatste jaren nauwelijks krijgen. Al vind ik Angela Groothuizen wat licht om een coach te zijn.
#NoDAPL
  woensdag 18 november 2015 @ 09:03:32 #7
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157641821
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 00:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Jammer. Ik zou juist liever meer liveshows willen zien, 1 kandidaat per week die afvalt. Daarnaast ook graag terug thema's zoals in het eerste jaar. Dan kunnen ze wat langer meedoen, worden de kandidaten meer in de breedte getest en doen ze wat meer ervaring op.

The Voice heeft toch nooit thema's gehad :?
Friends don't let friends remain beardless...
pi_157645737
gaat lekker daar:

quote:
Marco Borsato: ‘Anouk alleen met zichzelf bezig’

Marco Borsato is geen dikke vrienden met Anouk, zijn collega bij de RTL 4-hit The Voice of Holland. Dat heeft de zanger bevestigd op 100% NL. Borsato werd gevraagd naar het gerucht dat het niet botert tussen hen twee. “Wat je constateert is het feit dat Anouk Anouk is. Van Anouk weet je dat ze vooral bezig is met Anouk. Die is niet bezig met de omgeving. Dat respecteer ik. Dat vind ik verder goed. Als zij niet met me wil praten, dan praten we niet“, aldus de openhartige entertainer.

De geruchten dat het zo slecht boterde tussen de twee dat Anouk heeft gedreigd met opstappen, kloppen volgens Borsato niet. “Dat gevoel heb ik niet.”

Borsato vindt het jammer dat Anouk zo met zichzelf bezig is. “Ik ben heel open geweest. Ik ben altijd en nog steeds bereid om er energie in te steken, maar it takes two to tango.”

Met de andere nieuwe Voice-coach, Sanne Hans, kan Borsato een stuk beter opschieten. Zij staat zelfs op zijn nieuwe album.
pi_157646029
Tja dat kan, de ene coach wil met het hele team en alle coaches lekker aan de bak.
Anouk is misschien enkel bezig met haar eigen kandidaten.

Net de echte wereld, waar niet al je collega's je beste vrienden zijn :+
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2015 @ 13:09:35 #10
43556 miss_dynastie
pi_157646121
Ja, Marco wil vast wel een liedje tangoën met Anouk voor een nieuwe nummer 1 hit. Ik kan haar geen ongelijk geven dat ze liever met iemand anders gaat walsen :+
pi_157646426
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, Marco wil vast wel een liedje tangoën met Anouk voor een nieuwe nummer 1 hit.
Oeh scherp :D
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2015 @ 13:33:44 #12
43556 miss_dynastie
pi_157646590
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oeh scherp :D
Vandaag is roooooooood, de kleur van zijn saldo :+
Die kan echt nog wel een paar hitjes gebruiken, aangezien zijn hele vermogen verdween bij het faillissement van TEG. Hij hoeft geen droog brood te eten, maar zijn echte successen zaten voor die tijd. Hij zal wel moeten buffelen voor een mooi pensioen. En aan de andere kant heb je Anouk, die een imago heeft als losbol en haar schaapjes al tig keer op het droge heeft. Marco en Anouk zitten om dezelfde reden in die stoel (geld!), maar Anouk komt er tenminste eerlijk voor uit. Vandaag is groen, de kleur van jaloezie :Y
  Vis een optie? woensdag 18 november 2015 @ 14:27:01 #13
70532 loveli
N
pi_157647676
Anouk is met kop en schouders de beste coach van dit stel.

Herinner me nog goed dat Marco een kandidaat de hemel in prees ("jij bent mijn ticket naar de finale"). De battle was slecht van beide kandidaten, terwijl een goede coach met liedkeuze en (duh) coaching daar juist het beste uit z'n kandidaten zou moeten halen. Marco liet z'n ticket vallen als een baksteen.
Stukje battle vanaf 2:15.

Ali is leuk voor de sfeer, maar wacht vaak tot een andere coach draait, omdat hij geen muzikale misser wil maken. Van mij mogen Roel en Nick en Simon best terugkomen, en mag Trijntje thuis blijven.

En ten overvloede, het tenenkrommende geknuffel en gegeil op te jonge meisjes zal ik niet missen.
crap in = crap out
  woensdag 18 november 2015 @ 14:32:23 #14
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157647808
Je kan veel zeggen, maar Nijntje Oosterhuis was echt de beste coach. Vond haar geen ruk aan, maar zij was wel een coach!!

Sharon den Adel mag van mij Marco vervangen.

[ Bericht 18% gewijzigd door Dizer op 18-11-2015 14:38:19 ]
pi_157648056
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Nexum het volgende:
Trouwens, er komen dus 3 Liveshows. Ze gaan het op de UK-manier doen, dus Kwartfinale, Halve finale en de Finale.
Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshows
pi_157648447
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 09:03 schreef Dizer het volgende:

[..]

The Voice heeft toch nooit thema's gehad :?
Ofwel jij bent het alweer vergeten ofwel jij keek het eerste seizoen niet. Ja, ze hadden het eerste seizoen thema's. Jaren 60, jaren 70, disco, dat soort dingen. Ze gingen toen ook nog all out met de vloeranimaties wat een mooie combinatie is met die thema's, later werden de vloeranimaties veel soberder.
#NoDAPL
pi_157648548
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 12:52 schreef JaneDoe het volgende:
gaat lekker daar:

[..]

Het is totaal geen verrassing voor mij dat die twee als water en vuur zijn.
Marco: open, spontaan, gepassioneerd, emotioneel, warmhartig
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anouk: naar buiten toe wat kil en afstandelijk (zonder te oordelen over haar als persoon).
#NoDAPL
pi_157648652
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
Tja dat kan, de ene coach wil met het hele team en alle coaches lekker aan de bak.
Anouk is misschien enkel bezig met haar eigen kandidaten.

Net de echte wereld, waar niet al je collega's je beste vrienden zijn :+
Ja, alleen heb je bij zoiets aangezien het een klein team is meer de mogelijkheid om het zorgvuldig samen te stellen en zo'n mismatching te voorkomen.
Marco heeft naar mijn mening gelijk, je moet het met zijn allen doen. Uiteindelijk gaat het er om dat de kandidaten wat ervaring op kunnen doen en zichzelf kunnen laten zien horen aan de kijkers. Ik vind het dan logisch dat alle coaches bij alle kandidaten betrokken zijn. Dat wedstrijdelement doet er weinig toe. Dat is maar voor het programma, het is niet van wezenlijk belang voor de kandidaten of de coaches.
#NoDAPL
pi_157648748
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshows
Ze hadden het beter uitgebreid ten koste van de blinde auditie. Die zou je best kunnen halveren qua aantal uitzendingen. Productietechnisch gezien zijn die blinde audities waarschijnlijk wel heel erg lucratief, 1 lange auditiedag, een paar camera's plaatsen en je hebt 6 uitzendingen.
#NoDAPL
  woensdag 18 november 2015 @ 15:20:47 #20
22273 Dizer
Save the beard!
pi_157648840
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Ofwel jij bent het alweer vergeten ofwel jij keek het eerste seizoen niet. Ja, ze hadden het eerste seizoen thema's. Jaren 60, jaren 70, disco, dat soort dingen. Ze gingen toen ook nog all out met de vloeranimaties wat een mooie combinatie is met die thema's, later werden de vloeranimaties veel soberder.
Seizoen 1 kan ik me goed herinneren qua kandidaten etc.. maar niet met thema's. Ben ik gewoon vergeten.
pi_157649159
quote:
14s.gif Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef iBenny het volgende:

[..]

Voor mij is het ook niet leuk omdat ik obsessed ben met de results en de percentages :@ (ja i know is een beetje raar)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_157649194
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:35 schreef Nexum het volgende:
Voor mij is het ook niet leuk omdat ik obsessed ben met de results en de percentages (ja i know is een beetje raar)
autist
pi_157649215
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Roberta_J het volgende:

[..]

autist
pi_157649255
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 15:36 schreef Nexum het volgende:
Thanks
:P
pi_157649290
Ik weet trouwens niet wat ik nou van die Anouk moet vinden. Volgens mij geen makkelijke tante en een beetje een kutwijf. Lijkt me lastig en een tikkeltje ongemakkelijk om die erbij te hebben bij The Voice. Maar ze doet het tot nu toe op zich wel leuk. Of ze monteren het zo dat het leuk lijkt in ieder geval :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')