Hoe je er blij mee kan zijn dat hij weg gaat is voor mij een raadsel. Hoe je het wendt of keert, hij is een van de meest succesvolle (maar niet een van de beste) popzangers die we in Nederland hebben, hij is een goede coach (zeer betrokken, succesvol) en hij geeft het programma kleur. Dadelijk zitten we met Guus Meeuwis opgescheept. Of erger, Gordon.quote:
Jammer. Ik zou juist liever meer liveshows willen zien, 1 kandidaat per week die afvalt. Daarnaast ook graag terug thema's zoals in het eerste jaar. Dan kunnen ze wat langer meedoen, worden de kandidaten meer in de breedte getest en doen ze wat meer ervaring op.quote:Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Nexum het volgende:
Trouwens, er komen dus 3 Liveshows. Ze gaan het op de UK-manier doen, dus Kwartfinale, Halve finale en de Finale.
The Voice heeft toch nooit thema's gehadquote:Op woensdag 18 november 2015 00:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Jammer. Ik zou juist liever meer liveshows willen zien, 1 kandidaat per week die afvalt. Daarnaast ook graag terug thema's zoals in het eerste jaar. Dan kunnen ze wat langer meedoen, worden de kandidaten meer in de breedte getest en doen ze wat meer ervaring op.
quote:Marco Borsato: ‘Anouk alleen met zichzelf bezig’
Marco Borsato is geen dikke vrienden met Anouk, zijn collega bij de RTL 4-hit The Voice of Holland. Dat heeft de zanger bevestigd op 100% NL. Borsato werd gevraagd naar het gerucht dat het niet botert tussen hen twee. “Wat je constateert is het feit dat Anouk Anouk is. Van Anouk weet je dat ze vooral bezig is met Anouk. Die is niet bezig met de omgeving. Dat respecteer ik. Dat vind ik verder goed. Als zij niet met me wil praten, dan praten we niet“, aldus de openhartige entertainer.
De geruchten dat het zo slecht boterde tussen de twee dat Anouk heeft gedreigd met opstappen, kloppen volgens Borsato niet. “Dat gevoel heb ik niet.”
Borsato vindt het jammer dat Anouk zo met zichzelf bezig is. “Ik ben heel open geweest. Ik ben altijd en nog steeds bereid om er energie in te steken, maar it takes two to tango.”
Met de andere nieuwe Voice-coach, Sanne Hans, kan Borsato een stuk beter opschieten. Zij staat zelfs op zijn nieuwe album.
Oeh scherpquote:Op woensdag 18 november 2015 13:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Ja, Marco wil vast wel een liedje tangoën met Anouk voor een nieuwe nummer 1 hit.
Vandaag is roooooooood, de kleur van zijn saldoquote:
Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshowsquote:Op dinsdag 17 november 2015 19:10 schreef Nexum het volgende:
Trouwens, er komen dus 3 Liveshows. Ze gaan het op de UK-manier doen, dus Kwartfinale, Halve finale en de Finale.
Ofwel jij bent het alweer vergeten ofwel jij keek het eerste seizoen niet. Ja, ze hadden het eerste seizoen thema's. Jaren 60, jaren 70, disco, dat soort dingen. Ze gingen toen ook nog all out met de vloeranimaties wat een mooie combinatie is met die thema's, later werden de vloeranimaties veel soberder.quote:Op woensdag 18 november 2015 09:03 schreef Dizer het volgende:
[..]
The Voice heeft toch nooit thema's gehad
Het is totaal geen verrassing voor mij dat die twee als water en vuur zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anouk: naar buiten toe wat kil en afstandelijk (zonder te oordelen over haar als persoon).ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
Ja, alleen heb je bij zoiets aangezien het een klein team is meer de mogelijkheid om het zorgvuldig samen te stellen en zo'n mismatching te voorkomen.quote:Op woensdag 18 november 2015 13:05 schreef Pisces29 het volgende:
Tja dat kan, de ene coach wil met het hele team en alle coaches lekker aan de bak.
Anouk is misschien enkel bezig met haar eigen kandidaten.
Net de echte wereld, waar niet al je collega's je beste vrienden zijn
Ze hadden het beter uitgebreid ten koste van de blinde auditie. Die zou je best kunnen halveren qua aantal uitzendingen. Productietechnisch gezien zijn die blinde audities waarschijnlijk wel heel erg lucratief, 1 lange auditiedag, een paar camera's plaatsen en je hebt 6 uitzendingen.quote:Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshows
Seizoen 1 kan ik me goed herinneren qua kandidaten etc.. maar niet met thema's. Ben ik gewoon vergeten.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:02 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ofwel jij bent het alweer vergeten ofwel jij keek het eerste seizoen niet. Ja, ze hadden het eerste seizoen thema's. Jaren 60, jaren 70, disco, dat soort dingen. Ze gingen toen ook nog all out met de vloeranimaties wat een mooie combinatie is met die thema's, later werden de vloeranimaties veel soberder.
Voor mij is het ook niet leuk omdat ik obsessed ben met de results en de percentagesquote:Op woensdag 18 november 2015 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wel gek dat ze de slechtbekeken battlerondes uitbreiden ten nadele van de beter bekeken liveshows
autistquote:Op woensdag 18 november 2015 15:35 schreef Nexum het volgende:
Voor mij is het ook niet leuk omdat ik obsessed ben met de results en de percentages (ja i know is een beetje raar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |