twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 17:19:11BREAKING: Major Police Operation in Boulogne-sur-Mer #France. Area cordoned off and reports of sounds of shooting from automatic weapons reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 17:23:02UPDATE: One arrested so far in the Major Police Operation in Boulogne-sur-Mer,France No police confirmation on shots https://t.co/SnOViRL3GJ reageer retweet
Goed om te weten. Dan blazen ze een bioscoop in Marseille op.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:31 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat er op dit moment wel genoeg agenten rondlopen om elke straat in Parijs te voorzien.
Dan zijn de meeste slachtoffers waarschijnlijk moslims.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:31 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Goed om te weten. Dan blazen ze een bioscoop in Marseille op.
Dat ligt redelijk vlabij Calais....quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:31 schreef Infection het volgende:
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 17:19:11BREAKING: Major Police Operation in Boulogne-sur-Mer #France. Area cordoned off and reports of sounds of shooting from automatic weapons reageer retweet
twitter:News_Executive twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 17:23:02UPDATE: One arrested so far in the Major Police Operation in Boulogne-sur-Mer,France No police confirmation on shots https://t.co/SnOViRL3GJ reageer retweet
Wanneer de bommen vallen zou dat seintje wel komen toch? Of hebben ze niet genoeg mafketels?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die terroristen zijn niet op. Ze wachten alleen op een seintje tot zij in actie kunnen komen.
Geen idee, die ene idioot die voortvluchtig is na vorige aanslag loopt ook nog vrij rond. Die gaat zich niet levend laten vangen denk ik....quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:33 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Wanneer de bommen vallen zou dat seintje wel komen toch? Of hebben ze niet genoeg mafketels?
Was ook mijn eerste gedachte...quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ligt redelijk vlabij Calais....
En wat is daar de betekenis van?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Was ook mijn eerste gedachte...
quote:BOULOGNE-SUR-MER - De Franse politie heeft dinsdagmiddag een wijk van de havenstad Boulogne-sur-Mer afgegrendeld. Volgens de krant La Voix du Nord zijn vervolgens schoten gehoord in de nieuwbouwwijk Le Chemin-Vert aan de noordrand van de stad. Er zou met automatische wapens zijn geschoten volgens ooggetuigen.
De omsingeling van een deel van de wijk is in het kader van de noodtoestand die is uitgeroepen na de bloedige aanslagen van vrijdag in Parijs. La Voix du Nord meldde dat de inval in de "probleemwijk" aanvankelijk voor de nacht van dinsdag op woensdag gepland stond, maar is vervroegd.
charlie Hebdo aanslagen waren begin januari dit jaarquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:39 schreef Gijscoman het volgende:
Als er binnenkort in Europa weer een aanslag is, zal dat echt niet weer in Frankrijk zijn. Vooral niet in Parijs. Men is daar nu zo op de hoede.
Datquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:40 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
En wat is daar de betekenis van?
Tweede voortvluchtigetwitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 17:42:25PARIS: French officials say they are seeking a second fugitive directly involved in the #ParisAttacks. - @AP reageer retweet
Huh? Er was toch maar één voortvluchtige?quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:43 schreef Childofthe90s het volgende:
Tweede voortvluchtigetwitter:Conflicts twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 17:42:25PARIS: French officials say they are seeking a second fugitive directly involved in the #ParisAttacks. - @AP reageer retweet
Komen ze nu pas mee...quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:43 schreef Childofthe90s het volgende:
Blijkbaar dus niet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Huh? Er was toch maar één voortvluchtige?
Het lijkt NWS welquote:
Snap ik, maar daar zit al meer dan een half jaar tussen. Ik doel echt op de komende dagen/weken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:42 schreef computergirl het volgende:
[..]
charlie Hebdo aanslagen waren begin januarie dit jaar
Dat er nu tig militairen rondlopen en de beveiliging opgeschroefd is in Parijs wil niet zeggen dat er niks meer kan gebeuren. Je kunt onmogelijk ieder cafe, restaurant, discotheek, ziekenhuis en noem maar op beveiligen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:45 schreef Gijscoman het volgende:
[..]
Snap ik, maar daar zit al meer dan een half jaar tussen. Ik doel echt op de komende dagen/weken.
Eens. Er zijn (ook hier) mensen die denken dat Nederland de volgende grote aanslag te verdurenquote:Op dinsdag 17 november 2015 17:39 schreef Gijscoman het volgende:
Als er binnenkort in Europa weer een aanslag is, zal dat echt niet weer in Frankrijk zijn. Vooral niet in Parijs. Men is daar nu zo op de hoede.
België, Duitsland, Zweden en Engeland lijken me de grootste kanshebbers. Nederland heeft niet zoveel macht als Duitsland en ook geen echt problematische wijken (m.u.v. misschien de Haagse Schilderswijk, al wordt dat ook overdreven) zoals in België, Engeland en Zweden. Wij zijn relatief veilig.
Precies.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat er nu tig militairen rondlopen en de beveiliging opgeschroefd is in Parijs wil niet zeggen dat er niks meer kan gebeuren. Je kunt onmogelijk ieder cafe, restaurant, discotheek, ziekenhuis en noem maar op beveiligen.
Zo'n nieuwe aanslag in Parijs zou eigenlijk juist precies volgens de strategie van IS zijn. Nog meer angst inboezemen bij de mensen en laten zien dat ondanks de beveiliging niemand veilig is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat er nu tig militairen rondlopen en de beveiliging opgeschroefd is in Parijs wil niet zeggen dat er niks meer kan gebeuren. Je kunt onmogelijk ieder cafe, restaurant, discotheek, ziekenhuis en noem maar op beveiligen.
Wel een echte uitdaging voor zequote:Op dinsdag 17 november 2015 17:49 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Zo'n nieuwe aanslag in Parijs zou eigenlijk juist precies volgens de strategie van IS zijn. Nog meer angst inboezemen bij de mensen en laten zien dat ondanks de beveiliging niemand veilig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |