Zijn daar mensen afgeslacht?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:47 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hetzelfde verhaal gaat op voor andere bevolkingsgroepen, de rellen in Engeland al vergeten?
Huizenblokken in de fik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:48 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Zijn daar mensen afgeslacht?
Dit bedoel ik dus.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:43 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Nee begrip is er niet. Maar als het Westen misschien wat minder landen binnen valt is er ook minder reactie van de andere kant.
Er zijn in Pakistan in 2015 13 drone strikes geweest.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:47 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Het westen is een groter gevaar voor veel moslims dan de islam. Er lopen in bijvoorbeeld Pakistan jongens rond die blij zijn als het bewolkt en regenachtig is omdat ze dan niet het risico lopen om door een drone aangevallen te worden.
Er worden al jaren achtereen drone strikes uitgevoerd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:51 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Er zijn in Pakistan in 2015 13 drone strikes geweest.
Engeland - Frankrijk in Wembley is wel droom doel.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:52 schreef NoXia het volgende:
GB gaat ook mee bombarderen las ik net.
Heel erg, maar onvergelijkbaar. Maar je zou er niet aan moeten denken dat die rellende jongeren allemaal ideologisch gedreven zouden zijn. Dan zou het geweld niet meer eindigen en veel harder zijn.quote:
Leveren ze ook niks?quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:52 schreef NoXia het volgende:
GB gaat ook mee bombarderen las ik net.
Het enige verschil is vage ideologie van Kalifaat.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:54 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Heel erg, maar onvergelijkbaar. Maar je zou er niet aan moeten denken dat die rellende jongeren allemaal ideologisch gedreven zouden zijn. Dan zou het geweld niet meer eindigen en veel harder zijn.
Er worden in Pakistan al jaren islamitische aanslagen gepleegd. Moslims vermoorden meer moslims dan het westen doet.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er worden al jaren achtereen drone strikes uitgevoerd.
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drone_strikes_in_Pakistan
Het westen zorgt voor aanzienlijk meer dode burgers in islamitische landen dan andersom.
Dat zou je inderdaad wel denken jah. Ook nog eens in Londen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Engeland - Frankrijk in Wembley is wel droom doel.
Nee klopt, maar als een groot deel van de bevolking laat weten dat ze tegen zulke acties zijn misschien dat het dan toch wat uitmaakt? Weet t niet hoor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet veranderen dat er iemand in mijn buurt honger heeft laat staan dat ik me met zoiets bemoeien kan.
toch komt hier in topics regelmatig het woordje we kijken.
Ik denk dat daar wel megaveel bewaking is.quote:Op dinsdag 17 november 2015 12:53 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Engeland - Frankrijk in Wembley is wel droom doel.
Het zou een leuk doel zijn dat wel, ik geef al aan dat ik tegen het spelen met pensioengelden ben!quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:00 schreef Bitcoin_klo0n het volgende:
[..]
Nee klopt, maar als een groot deel van de bevolking laat weten dat ze tegen zulke acties zijn misschien dat het dan toch wat uitmaakt? Weet t niet hoor.
In Parijs was grote doel ook stadion maar dat viel tegen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel megaveel bewaking is.
Heb je niks aan. Als zo'n gek met een bomgordel zich normaal voordoet en zich tussen de mensenmassa begeeft heeft die bewaking ook geen zin.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:00 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik denk dat daar wel megaveel bewaking is.
Ik was in Brussel toen 9/11 gebeurde, wat er op centraal station daar tevoorschijn kwam in 1 keer?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:03 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
In Parijs was grote doel ook stadion maar dat viel tegen.
Bel jij Wembley om te zeggen dat de beveiliging naar huis kan of moet ik even bellen?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:03 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Heb je niks aan. Als zo'n gek met een bomgordel zich normaal voordoet en zich tussen de mensenmassa begeeft heeft die bewaking ook geen zin.
Brussel bestaat uit meerdere gemeentes .quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik was in Brussel toen 9/11 gebeurde, wat er op centraal station daar tevoorschijn kwam in 1 keer?
Voel jij je nog wel beetje veilig? Het komt allemaal zo dichtbij nu.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:05 schreef BansheeBoy het volgende:
Net een goed gesprek gehad met de directie van een onze klanten. Ook hij houdt zijn hart vast voor wat nog gaat komen. En hij maakte zich oprecht zorgen om de Moslims zelf. De bonafide frisse Moslim met baard die gewoon netjes werkt en belasting afdraagt aan de welse staat.
Kalender²
Okee ik ging iemand afhalen toen, maar wat een politie opeens op de been was daar op centraal dat wou ik aangeven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:06 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Brussel bestaat uit meerdere gemeentes .
Tsja, dat is wat overbodig lijkt me.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef Odaiba het volgende:
Een paar topics geleden leek het een user wel cool als er ''from paris with love'' geschreven zou worden op de bommen die op Raqqa worden gegooid.
[ afbeelding ]
Kan wel helpen bij het actie reactie gebeuren lijkt me?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:11 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Tsja, dat is wat overbodig lijkt me.
Domme jankerd die Arnoudquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef Odaiba het volgende:
Een paar topics geleden leek het een user wel cool als er ''from paris with love'' geschreven zou worden op de bommen die op Raqqa worden gegooid.
[ afbeelding ]
Dit vind ik wel een tikje ziekelijk.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker boeiend, dit gebeurt al sinds mensenheugenis. Alsof zo'n bom meer of minder schade aanricht als dit er op staatquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een tikje ziekelijk.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit vind ik wel een tikje ziekelijk.
With love ook nog....quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Dit doen mensen al zolang ze bommen hebben die ergens op gegooid kunnen worden, iedereen doet dat, zonder uitzonderingen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
Moet je hem wel nog zo fanatiek krijgen als dat ze daar zijn of niet, denk dat die wel dagen uren zonder betaling eraan zitten?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:14 schreef PP_Sound het volgende:
Een handige hacker erbij, zo werken ze zelf ook.
Ik heb een baard en een fris voorkomen, maar ik weiger me angstig op te stellen. uiteraard trekt het wel een redelijk zware wissel op me. Maar ik ga door.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:08 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Voel jij je nog wel beetje veilig? Het komt allemaal zo dichtbij nu.
Zijn we dan allemaal een beetje ziek?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dit doen mensen al zolang ze bommen hebben die ergens op gegooid kunnen worden, iedereen doet dat, zonder uitzonderingen.
Ze hebben aardig wat knaken die gozers.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Moet je hem wel nog zo fanatiek krijgen als dat ze daar zijn of niet, denk dat die wel dagen uren zonder betaling eraan zitten?
Als men die hier niet betalen wil doen ze het geloof ik niet?
Waar gebruik je die roomboter voor?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een baard en een fris voorkomen, maar ik weiger me angstig op te stellen. uiteraard trekt het wel een redelijk zware wissel op me. Maar ik ga door.
Roomboter²
Foto van je baardquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik heb een baard en een fris voorkomen, maar ik weiger me angstig op te stellen. uiteraard trekt het wel een redelijk zware wissel op me. Maar ik ga door.
Roomboter²

Treurig. Maar alle partijen doen het, boodschappen op kogels en bommen schrijven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:09 schreef Odaiba het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
'IS bereidt dodelijke cyberaanslagen voor'
Hebben zij mensen dan die hiervoor slim genoeg zijn?
Komt ze wel weer goed uit zo.quote:Niet alleen terreurgroeperingen zullen via cyberspace aangepakt worden, aldus de minister. Ook hackers, schurkenstaten en criminele bendes kunnen op de korrel worden genomen.
Heb jij zoveel vertrouwen in onze eigen overheden dan? die lopen mijlenver achter xDquote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Denk het wel en vermoed ook nog wel dat het westen ze zelf opgeleid heeft?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
Nee, dat is gewoon een heerlijk excuus om nog meer internetvrijheid kapotdood te maken.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:21 schreef WhateverWhatever het volgende:
twitter:ADnl twitterde op dinsdag 17-11-2015 om 13:22:50Bij de Duitse stad Aken zijn drie personen aangehouden in verband met de aanslagen in Parijs https://t.co/zoHowSeozC reageer retweet
Kut, moet op mijn tellen gaan passen nu.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
Komt ze wel weer goed uit zo.
Ook als er kinderen tussen staan, of burgers?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:24 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
Wat is er nou allemaal ziek en treurig aan manNounou er staat 'from paris with love' op die bom. We maken die gasten toch ook met alle plezier een kopje kleiner. Ik zou een erectie ervan krijgen als straaljagerpiloot. Zo'n groep strijders zien lopen en dan je bommetje ertussen kwakken en zo'n enorme explosie. Genot.
Alle oorlogen en slachtoffers die per dag omkomen over deze hele wereld zijn nutteloos..quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook als er kinderen tussen staan, of burgers?
Ja. De woede en het gevoel voor wraak voor het doden van mijn landgenoten en het aanvallen van mijn land zouden bij mij veel sterker zijn dan treurigheid omdat er een paar burgers bijlopen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:25 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ook als er kinderen tussen staan, of burgers?
Ja krijg ze maar eens op 1 lijn dan?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:27 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Alle oorlogen en slachtoffers die per dag omkomen over deze hele wereld zijn nutteloos..
Het zal er wel langzaam ingroeien denk ik?quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:29 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
[..]
Ja. De woede en het gevoel voor wraak voor het doden van mijn landgenoten en het aanvallen van mijn land zouden bij mij veel sterker zijn dan treurigheid omdat er een paar burgers bijlopen.
'Collateral damage' zoals ze dan zo mooi zeggen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 13:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het zal er wel langzaam ingroeien denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |