nee die zijn niet van mij, dat zijn huurwagens in Fursten Forestquote:Op zondag 22 november 2015 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een monster truck![]()
Heb ook naar de skodagekeken, maar niet echt mijn ding. Later wil ik wel voor de lotus elise gaanmaar een kever wil ik ook nog ooit en uit eindelijk natuurlijk de Ferrari!
Fürsten Forest, als ik een keer flink wat geld uit wil geven in een weekend ga ik daar even heenquote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee die zijn niet van mij, dat zijn huurwagens in Fursten ForestSkodaatje doet het goed, alleen de bestuurdersstoel is wat gaar. Maar lange ritten probeer ik vaak toch een demo te ritselen
Ik ga er heen als ik geld wil verdienen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fürsten Forest, als ik een keer flink wat geld uit wil geven in een weekend ga ik daar even heen
Vertelquote:Op zondag 22 november 2015 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga er heen als ik geld wil verdienen.
Er zijn maar een paar dagen per jaar dat ik blij dat ik ford rijquote:Op maandag 23 november 2015 07:27 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen![]()
Lang leve de draadjes in mijn voorruit![]()
![]()
heb jij op vrijdag en maandag pappadag?quote:
Nee, alleen maandag. Het was een tijdje geleden vrijdag.quote:Op maandag 23 november 2015 15:54 schreef lipje het volgende:
[..]
heb jij op vrijdag en maandag pappadag?
dat ziet er lelijker uit dan een Yaris Versoquote:Op maandag 23 november 2015 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgende keer dat ik in Brabant ben ga ik deze testen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |