nee die zijn niet van mij, dat zijn huurwagens in Fursten Forestquote:Op zondag 22 november 2015 23:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een monster truck![]()
Heb ook naar de skodagekeken, maar niet echt mijn ding. Later wil ik wel voor de lotus elise gaanmaar een kever wil ik ook nog ooit en uit eindelijk natuurlijk de Ferrari!
Fürsten Forest, als ik een keer flink wat geld uit wil geven in een weekend ga ik daar even heenquote:Op zondag 22 november 2015 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee die zijn niet van mij, dat zijn huurwagens in Fursten ForestSkodaatje doet het goed, alleen de bestuurdersstoel is wat gaar. Maar lange ritten probeer ik vaak toch een demo te ritselen
Ik ga er heen als ik geld wil verdienen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fürsten Forest, als ik een keer flink wat geld uit wil geven in een weekend ga ik daar even heen
Vertelquote:Op zondag 22 november 2015 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga er heen als ik geld wil verdienen.
Er zijn maar een paar dagen per jaar dat ik blij dat ik ford rijquote:Op maandag 23 november 2015 07:27 schreef lipje het volgende:
Goedemorgen![]()
Lang leve de draadjes in mijn voorruit![]()
![]()
heb jij op vrijdag en maandag pappadag?quote:
Nee, alleen maandag. Het was een tijdje geleden vrijdag.quote:Op maandag 23 november 2015 15:54 schreef lipje het volgende:
[..]
heb jij op vrijdag en maandag pappadag?
dat ziet er lelijker uit dan een Yaris Versoquote:Op maandag 23 november 2015 20:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Volgende keer dat ik in Brabant ben ga ik deze testen.
twitter:nuerburgring twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 15:52:44Construction works on the Nordschleife started. 7 measures to improve safety and to lift speed limits in 2016 #nring https://t.co/JnLj4kdqoH reageer retweet
Nasse snee in de Eiffelquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:56 schreef Alexxxxx het volgende:
twitter:nuerburgring twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 15:52:44Construction works on the Nordschleife started. 7 measures to improve safety and to lift speed limits in 2016 #nring https://t.co/JnLj4kdqoH reageer retweet
krijg de hele dag al van die meuk op mijn harses.quote:
ja de echte faalhazen wonen in het westenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:19 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ja de ruitenwissers hadden er ook al last van.
Gelukkig bleef Nederland nog enigzins doorrijden.
QFT!quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef lipje het volgende:
[..]
ja de echte faalhazen wonen in het westen
Die zag ik ook op de A7 (of A32 weet ik niet meer precies)quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:48 schreef derLudolf het volgende:
Er kwam mij vanmiddag een tramstel tegemoet op de A50![]()
op een dieplader
quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef lipje het volgende:
[..]
Van Wieren hè? Mercedes? 5 assige trekker oidquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:45 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Die zag ik ook op de A7 (of A32 weet ik niet meer precies)
Van Wieren heeft geen Mercedessen. En Van der Vlist transporteert 99,9% van de trams in Nederland.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van Wieren hè? Mercedes? 5 assige trekker oid
Aan de persoon die het volgende deel opent, deze kan er bij in de OPquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:46 schreef lipje het volgende:
[..]
Hmm kan ook, maar dacht dat die trekker niet oranje wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Van Wieren heeft geen Mercedessen. En Van der Vlist transporteert 99,9% van de trams in Nederland.
Met koffie en croissant in de trein!quote:
Tijd zat om te eten dus.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met koffie en croissant in de trein!
lekker kruimelenquote:Op woensdag 25 november 2015 08:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Met koffie en croissant in de trein!
De integratie daar in Limburg gaat prima zo te lezen?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
Goei weah fedaach, beedju jammah fan die watter.
Hangt een mondhoek van je nu ook naar beneden? Of last van geheugenstoornissen, incontinentie, dubbel zien danwel hoofdpijn?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:36 schreef Sounddragon het volgende:
Goei weah fedaach, beedju jammah fan die watter.
De ANWB.quote:Op woensdag 25 november 2015 15:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hangt een mondhoek van je nu ook naar beneden? Of last van geheugenstoornissen, incontinentie, dubbel zien danwel hoofdpijn?
Dan zou ik even zo'n geel bussie laten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |