Probeer anders eens 10 reacties in één post te zetten zonder steeds 10 aparte posts met elk vier worden. Of wacht ff met reageren en zet dan als je ideeen in één postquote:
Ok. ik doe mijn best.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Probeer anders eens 10 reacties in één post te zetten zonder steeds 10 aparte posts met elk vier worden. Of wacht ff met reageren en zet dan als je ideeen in één post
TOO SOONquote:Op dinsdag 17 november 2015 10:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
Een klein beetje humor dan:
[ afbeelding ]
Die filmpjes van hun zijn tof, met humor en nieuwsgierig versla je ze.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:15 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
IS wordt belachelijk gemaakt, vind van niet.
Je kunt zien dat IS eigenlijk bange hazen zijn. Behalve dat ze zichzelf achter een masker verschuilen (lafaards), deinzen ze ook nog terug voor een land dat forser is... Laten we allemaal opstaan tegen IS, zullen ze niet weten in welk zandhutje ze zich moeten verschuilen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Yep en mijn buurmannen uit de hele wereld vraag ik nieteens naar hun geloof, dat doe je thuis in eigen kring.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:20 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Je kunt zien dat IS eigenlijk bange hazen zijn. Behalve dat ze zichzelf achter een masker verschuilen (lafaards), deinzen ze ook nog terug voor een land dat forser is... Laten we allemaal opstaan tegen IS, zullen ze niet weten in welk zandhutje ze zich moeten verschuilen.
Volgens mij heeft die bal Rusland toch aardig geraakt.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje bezijden de waarheid alleen. Frankrijk heeft een stuk meer militaire actie ondernomen tegen IS dan Rusland. Die beroepen zich eerder op een zeker non-interventionisme afgezien van hun recentelijke activiteiten in Syrië. Ook hebben Frankrijk en haar bondgenoten heel wat meer militaire slagkracht dan Rusland. Mensen vallen echter nogal makkelijk voor de retoriek van Poetin.quote:Op dinsdag 17 november 2015 10:10 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker gecentreerd ook. Je kunt zien dat het een amateur is.quote:
Rusland heeft niet alleen een groter leger, maar ook modernere wapens dan Fransen. Denk hierbij aan tanks, vliegtuigen en schutterij.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Beetje bezijden de waarheid alleen. Frankrijk heeft een stuk meer militaire actie ondernomen tegen IS dan Rusland. Die beroepen zich eerder op een zeker non-interventionisme afgezien van hun recentelijke activiteiten in Syrië. Ook hebben Frankrijk en haar bondgenoten heel wat meer militaire slagkracht dan Rusland. Mensen vallen echter nogal makkelijk voor de retoriek van Poetin.
Ah nee, vandaar dat Russen materiaal bij de Fransen kochten...quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:06 schreef BaardHagrid het volgende:
[..]
Rusland heeft niet alleen een groter leger, maar ook modernere wapens dan Fransen. Denk hierbij aan tanks, vliegtuigen en schutterij.
Dit komt omdat, in tegenstelling tot Frankrijk, Rusland altijd binnenlandse militaire conflicten hadden, waardoor altijd een groot budget uitging naar militaire uitgaven. Ook bij de grensen waren conflictgebieden waarop ze moesten optreden. Prima, dat is ook voor een deel imperialisme, maar dat doet niet af van mijn punt, namelijk dat Frankrijk veel passiever is geweest in het investeren van militair budget dan Rusland.
Don't fuck with Russia, seriously.
Die kopen niet alleen van Frankrijk, maar ook van China, Duitsland en zelfs VS mocht je dat geloven. Daarbij heeft Rusland zelf ook een gigantische wapenindustrie, die ze toelaten om hun hele zwendel weer anders te verkopen aan Frankrijk, China, Duitsland en zelfs VS.quote:Op dinsdag 17 november 2015 11:06 schreef nils7 het volgende:
[..]
Ah nee, vandaar dat Russen materiaal bij de Fransen kochten...
Ja, en de Amerikanen riepen ook al vanaf dag 1 dat Sadam Hoessein WMD's had.quote:Op dinsdag 17 november 2015 09:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, de Amerikanen riepen het al vanaf dag 1 dat die aanwijzingen er waren. Dat was 'ver' voor Parijs dus ja er zal misschien ook wel waarheid inzitten. De Russen riepen lange tijd dat dit niet kon en er geen aanwijzingen voor waren. Maar goed, kan ook toeval zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |