Na 15 jr schakel gereden te hebben, rijd ik nu 2,5jr automaat...op zich fijn, maar ik gooide hem pas bij 20km in 1x in zijn achteruit. Gelukkig is dat beveiligd.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:17 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik reed ook zo midden op een provinciale weg, wil ik doorschakelen blijft die in z'n vrij hangen.
Ben je mooi klaar mee dan als je geen vluchtstrook hebt.
Nee man, 45,0 euro per uur is écht fantastisch!quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja dan kan ik beter ergens hier want dat is goedkoper
Veel te duur.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, 45,0 euro per uur is écht fantastisch!
Ik wel, zou lachen. Hardop.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:22 schreef d4v1d het volgende:
Na deze verhalen durft geen FOK!ker meer bij mijn in de auto.
Goed voor mn autisme dit.
Ik wil ook wel rijles bij jou Hork, wink wink nudge nudgequote:Op dinsdag 17 november 2015 00:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee man, 45,0 euro per uur is écht fantastisch!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik wil ook wel rijles bij jou Hork, wink wink nudge nudgeVoor jou gelden andere tarievenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wel hoor, ik reed 15-25.000km per jaar en nooit iets ernstigs gehad, maar als ik al mijn rampverhalen achter elkaar zet zou je me nog geen trapauto durven geven.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:22 schreef d4v1d het volgende:
Na deze verhalen durft geen FOK!ker meer bij mijn in de auto.
Goed voor mn autisme dit.
Ik weet idd niet hoe oud je bent. Is ze jonger dan 13?quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:25 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Gast, weet je niet hoe oud ik ben en hoe ziekelijk dat klinkt?
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Er is altijd een overtreffende trap
Als ik een dochter zou hebben, zou ze inderdaad jonger zijn dan 13 jaquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet idd niet hoe oud je bent. Is ze jonger dan 13?
Hork is best wel een beetje jonger dan ik.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet idd niet hoe oud je bent. Is ze jonger dan 13?
Oh, laatmaar dan. Heb je een nichtje?quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Als ik een dochter zou hebben, zou ze inderdaad jonger zijn dan 13 ja
Ja, ze is 8. Gast. Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oh, laatmaar dan. Heb je een nichtje?
Over 8 jaar is ze 16. En Fylax is dan pas 24.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja, ze is 8. Gast. Alsjeblieft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |