Ik had negatieve schadevrije-jaren, omdat ze bij lease-auto's anders tellen dan bij niet lease-auto'squote:Op dinsdag 17 november 2015 00:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]tegen een invalide-wagentje aanrijden is helemaal niet gek hoor.
Bij niet-lease auto's is het ook gewoon kut hoor, m'n vrouw zat ook in de negatieven met een eigen autoquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik had negatieve schadevrije-jaren, omdat ze bij lease-auto's anders tellen dan bij niet lease-auto'smaar ben nu bijna 3 jr schade vrij.
In die gay-bar aangereden zekerquote:Op dinsdag 17 november 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij niet-lease auto's is het ook gewoon kut hoor, m'n vrouw zat ook in de negatieven met een eigen auto(1 aanrijding ook gewoon, door gladheid, niet eens haar schuld).
Ik ben nu *telt* *kijkt* 12 jaar schadevrij, wel twee keer aangereden, dat dan weer wel
Ook dat, maar dat kan ik enkel in dagen tellen. (of tenminste, dat denk ik, ik heb maar een paar keer eten gehad toen)quote:
Beter ga je bij mij afrijden.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:17 schreef Fylax het volgende:
Over 8 maanden heb ik hopelijk rijbewijs
Daar heb je bermen voor.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:17 schreef d4v1d het volgende:
Maar ik reed ook zo midden op een provinciale weg, wil ik doorschakelen blijft die in z'n vrij hangen.
Ben je mooi klaar mee dan als je geen vluchtstrook hebt.
quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:16 schreef d4v1d het volgende:
En het was ook gewoon die krap op die parkeerplaats. Je moest steken om eruit te komen.
En dan reed ik nog in een auto, formaat fiat 500
Ik ramde mijn halve deur eruit. Ok kwam door iemand die spookrijdend de parkeergarage doorging, maar toch was het mijn eigen schuld.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:16 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Bij niet-lease auto's is het ook gewoon kut hoor, m'n vrouw zat ook in de negatieven met een eigen auto(1 aanrijding ook gewoon, door gladheid, niet eens haar schuld).
Ik ben nu *telt* *kijkt* 12 jaar schadevrij, wel twee keer aangereden, dat dan weer wel
Gelukkig ben ik nooit in de buurt van Nijmegen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:17 schreef Fylax het volgende:
Over 8 maanden heb ik hopelijk rijbewijs
Hoeveel vraag je per uur?quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Over ongeveer 6 maanden wel ja.
[..]
Ja, dat zeker.
Oh.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ramde mijn halve deur eruit. Ok kwam door iemand die spookrijdend de parkeergarage doorging, maar toch was het mijn eigen schuld.
Had ik geen zin in, we reden met twee auto's en ik was daarvoor al verdwaald en had geen zin om nog langer over de rit te doen.quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Hebben we hier ook, gewoon in gaan staan, een trekker duwt je er wel uit.
*ingreep*quote:Op dinsdag 17 november 2015 00:20 schreef d4v1d het volgende:
Fylax die rijles van hork krijgt.
Dat moet je echt filmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |